Αποτελέσματα αναζήτησης

Τεύχος 6 (2006)

Τεύχος 6 (2006)

"Εκπαίδευση & Θέατρο", Τεύχος 6, 2006

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Από το αληθές στο αληθοφανές: Συνομιλία με τη Dorothy Heathcote 
Συνέντευξη στη Φλώρα Πετράκου

«Θεατρο-παιδαγωγικά προγράμματα στα σχολεία» 
Περσεφόνη Σέξτου

«Miguel Demuynck, Théâtre de la Clairière» 
Christiane Page

«Οι Βάκχες στο Bondi:Το ελληνικό θέατρο στην εκπαίδευση και στον πολιτισμό της Αυστραλίας»
Michael Anderson - Steve Georgakis

«Θέατρο και λογοτεχνία» 
Μαρία Αλεξάκη

Η επιμόρφωση του εκπαιδευτικού στο αντικείμενο της θεατρικής αγωγής» 
Μαρία Φραγκή

«Η συμβολή της δραματικής τέχνης στην εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας στο δημοτικό σχολείο»
Βασιλική Αρβανιταντώνη

«Ελευθερία για αλλαγή» 
Alex Mavrocordatos

«Θέατρο για τη φιλία: Ένα εργαστήριο με παιδιά στην πρώιμη εφηβική ηλικία» 
Χριστίνα Μουρατίδου

«Θέατρο/δράμα και αλλαγή συμπεριφοράς: μια παρέμβαση σε χώρο ψυχικής υγείας» 
Parasuram Ramamoorthi 

Ανταποκρισεις

Αγγλία Το θέατρο ως εργαλείο κοινωνικής παρέμβασης - Διεθνές Συνέδριο Έξετερ 
Νάσια Χολέβα

Οι Ενέργειες Της Φαντασίας – Διεθνές Συνέδριο NATD Μάντσεστερ 
Φλώρα Πετράκου

Πολωνία Ένα νέο φυσικό περιβάλλον για το θέατρο- διεθνές εργαστήριο Kosmos 2005 Gardzienice
Τζωρτζίνα Κακουδάκη

Γερμανία Θέατρο και δράμα: συγκοινωνούντα δοχεία Διεθνές Συνέδριο «Γενεές σε διάλογο» Λίνγκεν 
Τζωρτζίνα Κακουδάκη

Διδακτορικες διατριβες

Ελένη Mέλλου, H σχέση ανάμεσα στο θεατρικό παιχνίδι και στη δημιουργικότητα στα νήπια, Τμήμα Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο του Bristol, Ιούνιος 1993, Μεγάλη Βρετανία.

Vida Kazragyte, Η ανάπτυξη των υποκριτικών δεξιοτήτων σε παιδιά 5-7 ετών, Vilnius Pedagogical University, Δεκέμβριος 2000, Λιθουανία

Duatepe Asuman, Η επίδραση της διδασκαλίας Δράματος/Θεάτρου στους μαθητές της α’ Γυμνασίου σε σχέση με τις επιδόσεις τους στη γεωμετρία, στα επίπεδα γεωμετρικής σκέψης van Hiele και στη στάση τους απέναντι στα μαθηματικά και τη γεωμετρία, Τμήμα Επιστήμης και Μαθηματικής Εκπαίδευσης, Middle East Technical University, Αύγουστος 2004, Τουρκία

Αντώνης Λενακάκης, Paedagogus ludens. Διεύρυνση των τρόπων δράσης των εκπαιδευτικών μέσω της Θεατροπαιδαγωγικής, Πανεπιστήμιο Καλών Τεχνών του Βερολίνου, Ιούνιος 2003, Γερμανία

Βιβλιοπαρουσιασεις

Robin Renucci, 11 rendez-vous en compagnie de Robin Renucci (11 ραντεβού με τη συντροφιά του Robin Renucci) α
πό την Helene Grave

Dorothy Heathcote, Gavin Bolton, Drama for Learning: Dorothy Heathcote’s mantle of the expert approach to education (Το θέατρο/δράμα στην υπηρεσία της μάθησης: ο μανδύας του ειδικού της Dorothy Heathcote ως τρόπος προσέγγισης της εκπαίδευσης)
από τη Νάντια Τσενέ

Jonothan Neelands, Tony Goode, Sructuring Drama Work (Σχεδιάζοντας τη δομή του Θεάτρου/Δράματος)
από τη Νάντια Τσενέ

Print

Number of views (232)/Σχόλια (0)

Theme picker

Αρχείο

«Μάρτιος 2020»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
24
25
26
27
28
Εργαστήριο για μαθητές - Τεχνικές "Κι αν ήσουν εσύ;"

Εργαστήριο για μαθητές - Τεχνικές "Κι αν ήσουν εσύ;"

Πάτρα, 28/2/2020, Εργαστήριο για μαθητές, 21ο ΔΣ Πάτρας
291
23
"Σκληρό Καρύδι"

"Σκληρό Καρύδι"

Θεσσαλονίκη, 3/3/2020, Εργαστήριο για μαθητές, 6ο Γυμνάσιο Σταυρούπολης
4
5
Δράση «Μαζί»

Δράση «Μαζί»

Αθήνα, 5/3/2020, Δράση «Μαζί», 40ο ΔΣ Αθήνας
6
7
8
«Καθ΄οδών»

«Καθ΄οδών»

Κέρκυρα, 7-8/3/2020, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Τζωρτζίνα Κακουδάκη
9
10
111213
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Μυτιλήνη, 13/3/2020, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
1415
16171819202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση