Τεύχος 17 Περιοδικό Εκπαίδευση & Θέατρο (2016)

(δωρεάν για τα μέλη...για παραγγελίες journal@theatroedu.gr)

Περιεχόμενα

Εισαγωγικό σημείωμα

Η διαφορετικότητα μέσω του εκπαιδευτικού δράματος στο νηπιαγωγείο
Ελένη Λαμπρονίκου

Το Δράμα στην Πινακοθήκη − μια διεπιστημονική προσέγγιση του πίνακα ζωγραφικής ως πηγής μάθησης
Χριστίνα Μουρατίδου

Remove the Power: Πρόγραμμα Θεατρικής Παρέμβασης για ενημέρωση και ευαισθητοποίηση γύρω από το φαινόμενο του Σχολικού Εκφοβισμού στη δημοτική εκπαίδευση
Χρίστος Χαρίτου, Ναταλία Κουχαρτσιούκ, Κυριακή Αργυρού

Σχεδιασμός, δημιουργία και εφαρμογή ενός θεατροπαιδαγωγικού προγράμματος («Στον κόσμο του») από φοιτητές Θεολογίας − Ισορροπώντας τις αντιθέσεις
Μάριος Κουκουνάρας Λιάγκης, Ηρώ Ποταμούση

Θέατρο πίσω από τα κάγκελα: από την Ιταλία στην Ελλάδα
Beatrice Montorfano

Συλλογικό Θέατρο και Θέατρο της Πραγματικής Αφήγησης ως μεθοδολογίες για συμμετοχή των νέων στα κοινά
Μυρτώ Πίγκου-Ρεπούση

Το Θέατρο του Καταπιεσμένου και η κοινωνική αλλαγή στην Παλαιστίνη
Iman Aoun

Το Πρόγραμμα YouthDOCs -καταγράφοντας κριτικές όψεις της προσωπικής ταυτότητας,
της νεανικής κουλτούρας και της σύγχρονης πραγματικότητας. Η προσέγγιση και δύο περιπτώσεις μελέτης

Νίκος Γκόβας, Μαίρη Καλδή, Τατιάνα Ροδόλφου

Περιλήψεις διδακτορικών διατριβών

Η διδασκαλία των μαθηματικών μέσα από τη χρήση τεχνικών της Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση (Drama in Education). Διερεύνηση της επίδρασης της Δραματικής Τέχνης στη μάθηση των μαθηματικών σε τάξεις του Λυκείου

Παναγιώτα Κοταρίνου

Η συμβολή του Θεάτρου του Καταπιεσμένου και άλλων δραματικών τεχνικών στην ανάπτυξη της διαπολιτισμικής ικανότητας των εκπαιδευτικών
Χριστίνα Ζώνιου