Αναζητώντας
ένα ρεπερτόριο
για εφήβους...
Προτάσεις εκπαιδευτικών γιαθεατρικά
έργα κατάλληλα για έφηβους
Τίτλος: |
Ρωμαίος και Ιουλιέτα | |
Συγγραφέας: |
Μποστ- Shakespeare | |
Μεταφραστής
- Εκδότης: |
Β.
Ρώτας Δωδώνη - Επικαιρότητα |
|
ISBN: |
||
Είδος
- εποχή: |
Οκτώ σκηνές- εποχή σαιξπηρική και σύγχρονη | |
Πρόσωπα: |
27 | |
Σύντομη
περιγραφή του έργου: |
Η παράστασή μας ήταν μια συρραφή θεατρικών κομματιών, ποιημάτων, χορικών σχετικών με τον έρωτα, σε οκτώ σύντομες σκηνές: 1) Ερωτόκριτος (απαγγελία από δύο μαθήτριες με μουσική υπόκρουση των πρώτων στίχων: 1-10, 57-66, 79-84, 301-313) 2)Αντιγόνη του Σοφοκλή (απαγγελία του χορικού για τον έρωτα με μουσικήυπόκρουση) 3) η σκηνή του μπαλκονιού από το "Ρωμαίος και Ιουλιέτα" του Shakespeare 4) σκηνές από το "Ρωμαίος και Ιουλιέτα" του Μποστ. Η παράσταση διήρκεσε 45'. Η σύνθεση διανθίστηκε με τραγούδια που τραγουδούσαν ζωντανά τα παιδιά και με ένα μοντέρνο χορευτικό στη σκηνή του μπαρ του Μποστ. Τις σκηνές συνέδεαν σύντομες αφηγήσεις-ατάκες. |
|
|
(Παπ)
|
|
Σχόλια: |
Όλα τα
μουσικά κομμάτια εκτελέστηκαν από ένα μαθητή, με μπουζούκι. Τα σκηνικά
αποτελούσαν τελάρα ζωγραφισμένα από τα παιδιά, που μετακινούνταν στις
αλλαγές των σκηνών γύρω από ένα κεντρικό τελάρο, με μια τεράστια κόκκινη
καρδιά που έγραφε "Ρωμαίος και Ιουλιέτα". Υπήρχαν άλλα τρίατελάρα:
ένα με το μπαλκόνι της Βερόνας, ένα με μια σύγχρονη πολυκατοικία και ένα
γραφείο δημόσιας υπηρεσίας. Το κυριότερο πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε,
ήταν ο συντονισμός του μεγάλου αριθμού τωνπαιδιών. Το θετικό ήταν ότι
τα παιδιά το διασκέδασαν και ότι συμμετείχαν και με σκηνοθετικές και μουσικές
υποδείξεις. Η σκηνή από τον Shakespeare ήταν η λιγότερο επιτυχημένη Μ.
Κωνσταντοπούλου |
Copyright
(C) 2002, Πανελλήνιο Δίκτυο Εκπαιδευτικών για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
theatro@TheatroEdu.gr