ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Μαθητικά Καλλιτεχνικά Φεστιβάλ & Ημέρες Δράσης


Κατά το διάστημα 2015-2023 οργανώθηκαν 138 Μαθητικά Φεστιβάλ-Ημέρες Δράσεις με τη συμμετοχή 18997 μαθητών/μαθητριών, 1801 εκπαιδευτικών από 778 σχολεία σε πάνω από 25 πόλεις
 


 

ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ-ΗΜΕΡΕΣ ΔΡΑΣΗΣ 2024
Δελτίο Τύπου


 

 

2022

12 Μαθητικά Καλλιτεχνικά-Θεατρικά Φεστιβάλ &  6 Ημέρες Δράσης 
130 σχολεία, 2921 μαθητές-μαθήτριες, 388 εκπαιδευτικοί



 

2018

19 μαθητικά φεστιβάλ & Ημέρες Δράσης
130 σχολεία, 18 πόλεις, 2563 μαθητές/μαθήτριες,
246 εκπαιδευτικοί, 5200 γονείς, μέλη τοπικών κοινωνιών



 

2021

7 Μαθητικά Καλλιτεχνικά-Θεατρικά Φεστιβάλ & Ημέρες Δράσης 
74 σχολεία & δομές εκπαίδευσης, 1111 μαθητές/μαθήτριες, 115 εκπαιδευτικοί σε 17 πόλεις διαδικτυακά



 

2017

20 μαθητικά καλλιτεχνικά-θεατρικά φεστιβάλ & 17 Ημέρες Δράσης
2544 μαθητές/μαθήτριες,  170 εκπαιδευτικοί, 110 σχολεία
 



 

2020

7 Μαθητικά Καλλιτεχνικά-Θεατρικά Φεστιβάλ & Ημέρες Δράσης 
19 σχολεία, 585 μαθητές/μαθήτριες, 65 εκπαιδευτικοί σε 4 πόλεις & διαδικτυακά



 

2016

Ημέρες Δράσης,
12 σχολεία, 563 μαθητές/μαθήτριες, 25 εκπαιδευτικοί

Αθήνα, Πάτρα Τρίκαλα



 

2019

22 μαθητικά καλλιτεχνικά-θεατρικά φεστιβάλ & Ημέρες Δράσης,
135 σχολεία, 18 πόλεις, 4613 μαθητές/μαθήτριες, 394 εκπαιδευτικοί, 1807 γονείς



 

2015

22 Ημέρες Δράσης,
26 σχολεία,
1235 μαθητές,
55 εκπαιδευτικοί



Όλα τα ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ & ΗΜΕΡΕΣ ΔΡΑΣΗΣ

Ημέρα Δράσης - Μαθητικό φεστιβάλ "κι αν ήσουν εσύ;"

Ημέρα Δράσης - Μαθητικό φεστιβάλ "κι αν ήσουν εσύ;"

Κέρκυρα, 23/05/2019, Μαθητικό φεστιβάλ " κι αν ήσουν εσύ;"

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 23/5/2019 7:00 μμ - 9:00 μμ Export event

Κέρκυρα, 23 Μαΐου 2019


Ημέρα Δράσης "κι αν ήσουν εσύ;"
"Μικρός αλλά ενεργός πολίτης" - Παράσταση Θεάτρου Play Back

Κέρκυρα, 23 Μαΐου 2019

Τόπος: Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Ειδικό Γυμνάσιο με Λυκειακές τάξεις Άνω Κορακιάνας Κέρκυρας (ΕΝΕΓΥΛ)

Παίρνουν μέρος: 62 μαθητές/τριες και 1 εκπαιδευτικός από 2 σχολεία

Παρακολούθησαν 62 μαθητές/τριες και 12 εκπαιδευτικοί και γονείς

Υπεύθυνη Δράσεων: Μαρία Διβανέ
 
Συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί: Αθηνά – Αγγελική Γραμμένου, Ελένη Καραφέρη, Μαρίνα Σγούρου
 
Στο πλαίσιο του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ»,  52 μαθητές και μαθήτριες από το Δημοτικό Σχολείο Κάτω Κορακιάνας Κέρκυρας και 48 μαθητές και μαθήτριες από το Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό  Γυμνάσιο – Λύκειο, Άνω Κορακιάνας, Κέρκυρας (ΕΝΕΓΥΛ) υλοποιήσαν δράσεις με τίτλο «Μικρός αλλά ενεργός πολίτης», με σκοπό την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και τη δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης ανάμεσα στους μικρούς και στους μεγάλους μαθητές των δυο σχολείων. Η φράση που χαρακτήρισε τις δράσεις μας είναι "Δίνω χώρο και χρόνο σε όλα τα μέλη της ομάδας μου". 
 
Παράσταση με τη τεχνική του θεάτρου Play Back. 
Η θεατρική ομάδα αποτελείται από τα παιδιά του δημοτικού και η ομάδα αφήγησης των ιστοριών από τα παιδιά του ειδικού σχολείου. Μια ομάδα παιδιών από το δημοτικό εκπαιδεύτηκε σε συγκεκριμένες φόρμες του θεάτρου play back και προσπάθησε με τη βοήθεια της δασκάλας τους να αποδώσει τις ιστορίες των παιδιών θεατών. Μέσα στα παιδιά θεατές υπήρχαν και παιδιά από το δημοτικό τα οποία μπόρεσαν και αυτά να αφηγηθούν ιστορίες σχετικές με το θέμα που επέλεξε η εμψυχώτρια - δασκάλα.

Το Ε3 του Δ.Σ. Κάτω Κορακιάνας επισκέφτηκε το Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο – Λύκειο, Άνω Κορακιάνας - Κέρκυρας (ΕΝΕΓΥΛ). Εκεί τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου με τη τεχνική του θεάτρου Play Back παρουσίασαν τις ιστορίες των παιδιών του Γυμνασίου –Λυκείου. Συντονίστρια ήταν η δασκάλα των παιδιών της Ε΄ τάξης.

  • Αρχικά όλα τα παιδιά συμμετείχαν σε παιχνίδια γνωριμίας και χαλάρωσης.
  • Στη συνέχεια τέθηκαν οι κανόνες και έγινε μια μικρή περιγραφή της δράσης.
  • Τα παιδιά του Γυμνασίου – Λυκείου κλήθηκαν να αφηγηθούν ιστορίες με συγκεκριμένα θέματα (εξετάσεις, αδέλφια, καλοκαιρινές διακοπές, ένα δίλημμα, ένας φόβος, συναισθήματα από τη σημερινή ημέρα), ενώ τα παιδιά του δημοτικού παρουσίασαν τις ιστορίες μέσα από φόρμες του θεάτρου Play Back.

Σχόλια - Εντυπώσεις

Τα σχόλια των Σχολικών Συμβούλων ήταν ενθαρρυντικά. Επισημάνθηκε η καλή προετοιμασία των μικρών μαθητών, η καλή διαχείριση του χώρου και του χρόνου του εμψυχωτή αλλά και το ενδιαφέρον που έδειξαν οι μαθητές του σχολείου φιλοξενίας. Επίσης αναφέρθηκε ως πολύ θετικό το ότι ζητήθηκε από τα παιδιά να αξιολογήσουν τη δράση.

Στο τέλος της δράσης δόθηκε αρκετός χρόνος για να αξιολογηθεί η όλη προσπάθεια. Ζητήθηκε από όλα τα παιδιά και του Δημοτικού και του Γυμνασίου - Λυκείου. Να πουν με ένα χρώμα άσπρο, κίτρινο, κόκκινο, μοβ, μαύρο (5βάθμια κλίμακα ) πώς πέρασαν. Τα περισσότερα παιδιά κατανόησαν τη κλίμακα και απάντησαν με φωτεινά χρώματα. ενώ άλλα έδιναν για απάντηση το χρώμα που τους αρέσει περισσότερο. Στη συνέχεια ζητήθηκε από τα παιδιά να περιγράψουν περισσότερο το πώς ένιωσαν και εκεί μίλησαν κυρίως οι μαθητές που είχαν κάτι ενθαρρυντικό να πουν και μας πρότειναν να τους επισκεφτούμε και πάλι.

 
Υπεύθυνη-Συντονισμός: Μαρία Διβανέ

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες
Πληρ.:2106541600/www.Theatroedu.gr

Print

Number of views (2171)/Σχόλια (0)