Θέατρο του Καταπιεσμένου
Θέατρο Φόρουμ

ανακοινώσεις - υλικό - βιβλίογραφία - άρθρογραφία - δράσεις
 

"...to be citizens, it is not enough to live in society;
w
e have to transform it..."  (Augusto Boal)

 

 

"Θέατρο Φόρουμ στην εκπαίδευση"

Γλωσσάρι

Γλωσσάρι του Θεάτρου του Καταπιεσμένου

Δείτε εδώ

Βιβλίο

 Θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα και τεχνικές θεάτρου φόρουμ

Άρθρα

Άρθρα (στα Ελληνικά) για τον Μπόαλ και το Θέατρο του Καταπιεσμένου

Φεστιβάλ

Διθενή Φεστιβάλ & Εκδηλώσεις Θεάτρου του Καταπιεσμένου

The Aesthetics of the Oppressed

"Το παραμύθι της Σούα-Σούα" 

From spectarors to spect-actors

Bruce Burton & John O'Toole (2005) Enhanced Forum Theatre: Where Boal’s Theatre of the Oppressed Meets Process Drama in the Classroom

Δράσεις ΘτΚ & Θεάτρου Φόρουμ

Εκπαίδευση νέων θεατροπαιδαγωγών στο "Διαφυγές"

2015

Θέατρο Φόρουμ και το Πρόγραμμα «Διαφυγές» - Εκπαίδευση νέων θεατροπαιδαγωγών-ηθοποιών
Διδασκαλία-Εμψύχωση: Νίκος Γκόβας
Αθήνα 9/11/2015 5μμ-8μμ, 7/12/2015 5μμ-8μμ και σε άλλες ημερομηνίες που θα ανακοινωθούν

Ξεκινάει νέος κύκλος δωρεάν εκπαίδευσης μικρού αριθμού νέων θεατροπαιδαγωγών-ηθοποιών για τις ανάγκες της παράστασης Θεάτρου Φόρουμ «Διαφυγές» του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
Η εκπαίδευση απευθύνεται σε νέους ηθοποιούς, σε φοιτητές ή απόφοιτους σχολών θεατρικών σπουδών ή παιδαγωγικών σχολών που ενδιαφέρονται για τα θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα και το θέατρο στην εκπαίδευση γενικότερα. Στόχος είναι να στελεχωθεί το πρόγραμμα «Διαφυγές» με νέους ηθοποιούς οι οποίοι θα μπορούν να το παρουσιάζουν σε Γυμνάσια –Λύκεια.
Η εκπαίδευση περιλαμβάνει παρακολούθηση εργαστηρίων αλλά και των παραστάσεων όπως αυτές ήδη παρουσιάζονται σε σχολεία.
Το Πρόγραμμα «Διαφυγές» προσφέρεται δωρεάν στα σχολεία και η συμμετοχή όλων των συντελεστών είναι εθελοντική.
Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να:
Α) διαβάσουν την περιγραφή του προγράμματος «διαφυγές» στην ιστοσελίδα www.theatroedu.gr
Β) να είναι διαθέσιμοι κάποια πρωινά για παραστάσεις σε σχολεία 
Γ) να στείλουν βιογραφικό στο govasn@gmail.com


Print

Number of views (583)/Σχόλια (0)





Αναζήτηση