Πρόσκληση σε ανοιχτή δράση με στόχο τη δημιουργία παραστασιακού δρώμενου για τη διεκδίκηση του ανοιχτού δημόσιου χώρου

Εκδήλωση ενδιαφέροντος μέχρι τις 15/7/2021


Πρόσκληση σε ανοιχτή δράση

Το Συντονιστικό Γραφείο Αττικής του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση προσκαλεί τα μέλη του για συμμετοχή σε ανοιχτή δράση με κύριο άξονα τους Μονολόγους από τη Γάζα, τους Μονολόγους από το Αιγαίο και τους Μονολόγους σε καραντίνα, με στόχο τη δημιουργία παραστασιακού δρώμενου, το οποίο θα λαμβάνει χώρα κατά τη διάρκεια δράσεων για τη διεκδίκηση του ανοιχτού δημόσιου χώρου. 

Μονόλογοι από τη Γάζα:

http://www.theatroedu.gr/portals/38/main/images/stories/files/Books/TheGazaMonoLoguesWEB_Gr.pdf

Μονόλογοι από το Αιγαίο- Το ταξίδι και τα όνειρα ασυνόδευτων ανήλικων προσφύγων:

http://www.theatroedu.gr/Portals/38/main/images/stories/files/Books/MonologoiAigaio/Monologoiapo%20to%20aigaioWEB.pdf

Μονόλογοι σε καραντίνα- Έφηβοι πρόσφυγες γράφουν στον καιρό της πανδημίας:

https://www.unhcr.org/gr/wp-content/uploads/sites/10/2020/10/Monologoi_Karantinas_Gr.pdf

Όσα από τα μέλη μας ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στη δημιουργική ομάδα, που θα συνδιαμορφώσει αυτό το παραστασιακό δρώμενο, παρακαλούνται να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους μέχρι 15 Ιουλίου, συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα: https://forms.gle/cccFjEh9VDNVTEMW6

Η δράση είναι ανοιχτή και σε άλλες συλλογικότητες που μπορούν να εκδηλώσουν ενδιαφέρον. Επιθυμία μας είναι οι συναντήσεις να πραγματοποιούνται μεικτά (διαδικτυακά και ζωντανά) ανάλογα με τις συνθήκες και τις δυνατότητες των συμμετεχόντων. Για τον Ιούλιο προβλέπονται δύο συναντήσεις ενώ η συνέχεια των προβών και η ημερομηνία παρουσίασης του δρώμενου θα οριστούν από την ομάδα που θα συγκροτηθεί.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στις:

Μαρία Παυλίδη, pavl.mar@hotmail.com

Μελίνα Πλαστή , melina.plasti@gmail.com

Δήμητρα Σκέμπη, dimitra.skempi@gmail.com

Χριστίνα Στουραΐτη, christinastouraiti@yahoo.gr

 

Περιμένουμε με ενθουσιασμό να συμπράξουμε!

Από το Συντονιστικό Γραφείο Αττικής

Print

Number of views (25)/Σχόλια (0)