Αποτελέσματα αναζήτησης

Κάνοντας την εικόνα να μιλάει

Κάνοντας την εικόνα να μιλάει

Αθήνα, 24/11/2018, Εργαστήριο, Greg Naughton

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/11/2018 9:30 πμ - 5:30 μμ Export event

Για να δηλώσετε συμμετοχή στη συγκεκριμένη δράση πρέπει πρώτα να έχετε λογαριασμό στον ιστοχώρο μας. ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΔΩ ή ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΕΔΩ.

Κάνοντας την εικόνα να μιλάει

Αθήνα, 24/11/2018

Greg Naughton, λέκτορας, Department of Performing Arts, University of Winchester, Ηνωμένο Βασίλειο

Εργαστήριο 5 ωρών
Οι ώρες του εργαστηρίου είναι 9:30πμ-12:00μμ και 3:00μμ-5:30μμ, σύμφωνα με το πρόγραμμα.

Συμμετοχή στη Διεθνή Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Αθήνα 2018
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Γλώσσα: αγγλικά

Το συγκεκριμένο εργαστήριο έχει σχεδιαστεί για άτομα που έχουν ελάχιστη ή καθόλου εμπειρία στην παραγωγή ταινιών ή τη χρήση κάμερας για τη δημιουργία μιας εναλλακτικής μορφής επικοινωνίας που είτε συμπληρώνει την παραγωγή του θεάτρου είτε αξιοποιείται αυτόνομα. Το σεμινάριο ασχολείται με τα θέματα της εξάσκησης της φαντασίας, της πρακτικής της απεικόνισης και της επινόησης ενός οπτικοακουστικού γλωσσικού κώδικα που εκφράζει αυτό που επιθυμούμε να πούμε αντί να δανείζεται στοιχεία από ήδη υπάρχουσες μορφές και δόγματα. Το εργαστήριο θα παράσχει στους συμμετέχοντες ορισμένες βασικές δεξιότητες τις οποίες μπορούν να τις εφαρμόσουν σε οποιοδήποτε πλαίσιο κινούνται και εργάζονται. Το εργαστήριο δε θα αξιοποιήσει τεχνικές επεξεργασίας μέσω υπολογιστή, αλλά αποδεικνύει ότι μπορεί να επιτευχθεί αποτελεσματική επικοινωνία μέσω οπτικών μέσων με μία μόνο κάμερα. Με το πέρας του εργαστηρίου, κάθε συμμετέχων θα πάρει μαζί του μια οπτική καταγραφή της δουλειάς που προέκυψε κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου, η οποία θα μπορέσει να χρησιμοποιηθεί για να εξελίξει ο καθένας ανεξάρτητα τη δουλειά του. Σε μικρές ομάδες, δύο ή τριών ατόμων, οι συμμετέχοντες θα σχεδιάσουν βασικά εικονογραφημένα σενάρια (story boarding) και θα τα καταγράψουν χρησιμοποιώντας τεχνικές edit-in-camera που εξασκούν τόσο τη φαντασία όσο και την μεθοδολογική ακρίβεια.Μέσα από απλές ασκήσεις, όπως είναι ‘εισάγοντας ένα χαρακτήρα’, αλλά και πιο σύνθετες ασκήσεις, ‘μονές λήψεις’ διαδοχικών δράσεων, οι συμμετέχοντες θα μάθουν για την εστίαση, τους τύπους πλάνων, τη διάρκεια των λήψεων, το ρυθμό επεξεργασίας τους και την αποτελεσματική κίνηση της κάμερας. Το αποτέλεσμα θα είναι μια σειρά διαδικασιών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από όλους τους συμμετέχοντες για να πουν ιστορίες, να τονίσουν σχέσεις και να εκφράσουν τις συγκεκριμένες επικοινωνιακές τους ανάγκες.

Image

Ο Greg Naughton εργάστηκε ως ηθοποιός, σκηνοθέτης και συγγραφέας σε Θεατροπαιδαγωγικά Προγράμματα (ΤiΕ) στη Νέα Ζηλανδία και αφού συνέχισε τις δραστηριότητές του ως σκηνοθέτης και σύμβουλος στη National Opera Company, ίδρυσε την Sun Theatre Company (νέα έργα και θέατρο του δρόμου). Στη Μεγάλη Βρετανία ίδρυσε και συνεργάστηκε με ομάδες για Θέατρο για Νεανικό κοινό και ομάδες προσωπικής αυτοεκτίμησης στην Κοινότητα. Επίσης, εργάστηκε σε πολλές ανεξάρτητες κινηματογραφικές και ραδιοφωνικές εταιρείες παραγωγής, καθώς και ως ανεξάρτητος παραγωγός και σκηνοθέτης. Το 2002 μετά από σπουδές και πρακτική στην ψυχοθεραπεία μελέτησε καινοτόμες εφαρμογές μέσων Δικτύωσης και Οπτικοακουστικής έκφρασης στην Κοινότητα ως επισκέπτης ερευνητής στο Πανεπιστήμιο Winchester. Η παραπάνω ερευνητική εργασία οδήγησε στην δημιουργία του προπτυχιακού προγράμματος που συνέδεε την παραγωγή στο χώρο των media με την κοινοτική συμμετοχή. Ακολούθησε μια σειρά από έρευνες συμμετοχικών προγραμμάτων στον δημόσιο τομέα παράλληλα με τη διδασκαλία στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Θέατρο και Media για την Ανάπτυξη» στο Πανεπιστήμιο Winchester. Τα ενδιαφέροντά του εστιάζουν στο Θέατρο και την Οπτικοακουστική Έκφραση ως μέσα ανάπτυξης της κοινότητας και στην προσωπική και πολιτική επιρροή που ασκούν οι δραματικές φόρμες στο θέατρο, τον κινηματογράφο και τα νέα μέσα οπτικοακουστικής έκφρασης. 
 

Print

Number of views (2533)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Μάρτιος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2627
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 27/2/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζουν Γ. Δούβου-Γ. Μπεκιάρης- Α. Παπακωνσταντινοπούλου
28291
2
3
45
6
78
9
10
«κι αν ήσουν εσύ;  - Πες το δυναμικά με εικόνες»

«κι αν ήσουν εσύ; - Πες το δυναμικά με εικόνες»

Αμφιλοχία 9-10 /3/2024 , Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς. Γιώργος Μπεκιάρης
11
12
13
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 13/3/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση Ομάδας Τοπικών Συντονιστών Νότου προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η , Αλεξιάδη Κατερίνα
14
15
Theatre Makes Politics (TMP) - Pilot Workshop "Far-right extremism and populism: racism and anti-refugees' rhetoric”

Theatre Makes Politics (TMP) - Pilot Workshop "Far-right extremism and populism: racism and anti-refugees' rhetoric”

Greece Patra 15/3/2024 Pilot Worksop at Youth Theatre Lab of Municipal & RegionalTheatre of Patras
1617
18
TheatreInMathematics2 (TiM^2) students' workshop

TheatreInMathematics2 (TiM^2) students' workshop

Chania Greece 18/3/2024 students' workshop 1st Experimental Gymnasio of Chania Crete Greece
19
20
«Η πολύχρωμη μετανάστευση της πεταλούδας»

«Η πολύχρωμη μετανάστευση της πεταλούδας»

Διαδικτυακά, 20/3/2024 Παράσταση θεάτρου φόρουμ για εκπαιδευτικούς
21
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 21/3/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση Συντονιστικής Ομάδας "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η , Νικος Γκοβας
2223
24
ΠΔΘΕ-ΠΠΑ Θέατρο του Καταπιεσμένου / Θέατρο Φόρουμ

ΠΔΘΕ-ΠΠΑ Θέατρο του Καταπιεσμένου / Θέατρο Φόρουμ

Ραψάνη Λάρισας , 23-24/3/2024, Εργαστήριο Θέατρο του Καταπιεσμένου - Θεάτρου Φόρουμ, Χριστίνα Κρίθαρη
2526
Freedom Theatre "Η υπόσχεση της επανάστασης"

Freedom Theatre "Η υπόσχεση της επανάστασης"

Διαδικτυακά, 26/3/2024 εκδήλωση Συμμετέχουν: Ορφέας Αυγουστίδης, Γιώργος Καραμίχος, Δωδέκατος Πίθηκος, Μαρία Πρωτόπαππα, Κλέλια Ρένεση, Γιάννης Στάνκογλου
27
  • Δράση «Μαζί»

    Ηράκλειο, 27/3/2024 Δράση «Μαζί», στο 30ο ΔΣ Ηρακλείου & 49ο ΔΣ Ηρακλείου

  • Δράση «Μαζί»

    Ηράκλειο, 27/3/2024 Δράση «Μαζί», στο 41ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου

  • Δράση «Μαζί»

    Ηράκλειο, 27/3/2024 Δράση «Μαζί», 1ο Δημοτικό Σχολείο και 2ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου

  • Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

    Διαδικτυακά 27/3/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει ο Γιάννης Πούλιος

2829
Δρόμοι συμπερίληψης - Ρέθυμνο

Δρόμοι συμπερίληψης - Ρέθυμνο

Ρέθυμνο, 29-30-31/3/2024 εκδήλωση, δημόσια συζήτηση, εργαστήρια
30
31
Δρόμοι συμπερίληψης - Ρέθυμνο

Δρόμοι συμπερίληψης - Ρέθυμνο

Ρέθυμνο, 29-30-31/3/2024 εκδήλωση, δημόσια συζήτηση, εργαστήρια
1
“Παίζει, παίζει… ο ενήλικας;”

“Παίζει, παίζει… ο ενήλικας;”

Αθήνα, 1/4/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, γονείς, Εύη Θανέλλα
2
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 2/4/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
34
«Η πολύχρωμη μετανάστευση της πεταλούδας»

«Η πολύχρωμη μετανάστευση της πεταλούδας»

Διαδικτυακά, 4/4/2024 Παράσταση θεάτρου φόρουμ για σχολεία
56
Freedom Theatre εργαστήριο αλληλεγγύης

Freedom Theatre εργαστήριο αλληλεγγύης

Ηράκλειο 6/4/2024 για εκπαιδευτικούς
7
"Διαφυγές"

"Διαφυγές"

Ναύπλιο, 7/4/2024, παράσταση θεάτρου φόρουμ για μεταπτυχιακούς φοιτητές/φοιτήτριες

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά