Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


 

 

Επιμόρφωση  «κι αν ήσουν εσύ;»

 

«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 23/11/2021 17:00-21:00, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Αντιγόνη Τσαρμποπούλου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 23/11/2021 5:00 μμ - 9:00 μμ Export event


«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!»

«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων»

Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4)

Διαδικτυακά, 23/11/2021

Ώρες: 17:00-21:00

Σχεδιασμός: Τζένη Καραβίτου, 
Διαδικτυακός Σχεδιασμός-Προσαρμογή: Ειρήνη Μαρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
Εμψύχωση: Αντιγόνη Τσαρμποπούλου 
Τεχνική Υποστήριξη
: Χριστίνα Αμανατιάδου

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς μεγάλων τάξεων Δημοτικού Σχολείου και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, φιλολόγους, συντονιστές ομάδων νέων

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα (Υ.Α.), στο πλαίσιο του προγράμματός τους «κι αν ήσουν εσύ;» πραγματοποιούν διαδικτυακό – συμμετοχικό σεμινάριο διάρκειας 4 ωρών με τίτλο: Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων: “Το όνομά μου είναι … δικό μου!”

Σύντομη περιγραφή : 
Τι υπάρχει μέσα σε ένα όνομα; Ποιες ιστορίες και ποια πολιτισμικά στοιχεία συνδέονται με το όνομά μας; Πώς μπορεί να γίνει το όνομά μας αφορμή να αφηγηθούμε αυτές τις ιστορίες και να τις μοιραστούμε με την ομάδα, για να γνωριστούμε καλύτερα και να ανακαλύψουμε τα νήματα που μας συνδέουν; Πώς μπορούμε να εκφράσουμε τη δημιουργικότητά μας «παίζοντας» με το όνομά μας;   
Με αφετηρία ένα ποίημα του Παλαιστίνιου ποιητή Μαχμούντ Νταρουίς, το εργαστήριο χρησιμοποιεί δραστηριότητες γραφής και θεατρικές τεχνικές, μέσα από τα οποία οι μαθητές και οι μαθήτριες δημιουργούν δικό τους, πρωτότυπο υλικό που μπορεί να αξιοποιηθεί με ποικίλους τρόπους  στην τάξη. Μπορεί, μεταξύ άλλων, να συνδυαστεί με το υλικό του βιβλίου «Μονόλογοι σε καραντίνα», που περιλαμβάνει 24 κείμενα που έγραψαν έφηβοι και έφηβες πρόσφυγες που ζουν σε διαφορετικά κέντρα στη χώρα (ελεύθερη πρόσβαση στα κείμενα ..εδώ!). 
Στόχος του σεμιναρίου είναι να προσφέρει εργαλεία στους εκπαιδευτικούς της τάξης ή/και στους εμψυχωτές ομάδων νέων, τα οποία συντελούν στη δημιουργία  ευχάριστου κλίματος, ενισχύουν τη διάθεση για επικοινωνία και αλληλοκατανόηση και ενθαρρύνουν τη δημιουργικότητα.  
Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι επιμορφούμενες/οι θα μπορούν να σχεδιάσουν μία δράση γνωριμίας στην ομάδα τους και να επιτύχουν ενεργητική ακρόαση και ανάπτυξη της γραπτής έκφρασης σε συνθήκες διαπολιτισμικής επικοινωνίας.

Αιτήσεις συμμετοχής: ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ.

Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και όσοι έχουν επιλεγεί στο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα 100 ωρών του «κι αν ήσουν εσύ;» και στη συνέχεια οι εκπαιδευτικοί που υλοποιούν ή σχεδιάζουν να υλοποιήσουν ανάλογα προγράμματα.

Βιογραφικό σημείωμα

Η Αντιγόνη Τσαρμποπούλου είναι απόφοιτη της Παιδαγωγικής Σχολής του Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης ΑΠΘ και της Φιλοσοφικής Σχολής ΑΠΘ, με μεταπτυχιακές σπουδές στις Επιστήμες της Αγωγής και ειδίκευση στη Διδακτική της Γλώσσας. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια εκπαιδευτικού δράματος και εργαστήρια για το θέατρο και τις παραστατικές τέχνες στην εκπαίδευση στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και μαθήματα θεάτρου στο διετές Εργαστήριο Υποκριτικής και Θεατρικής Έκφρασης της Πειραματικής Σκηνής της «Τέχνης» Θεσσαλονίκης. Έχει πάρει μέρος στον σχεδιασμό και την υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων για εκπαιδευτικούς και στην παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού. Ενδεικτικά: Σκυταλοδρομία Ανάγνωσης ΕΚΕΒΙ, Υλικό για τη διδασκαλία της Λογοτεχνίας Α΄και Β΄ Γυμνασίου, Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων Θράκης, ΕΚΠΑ, Ψηφιακός Φάκελος ΕΚΕΒΙ: Ο ξένος, εικόνες του άλλου στη λογοτεχνία, Ψηφιακά σενάρια ΠΡΩΤΕΑΣ και Ψηφίδες για την ελληνική γλώσσα & τη γλωσσική εκπαίδευση: Εξερευνώ τις ιστορίες, http://www.e-istories.gr/, Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας. Από το 2016 είναι εμψυχώτρια και επιμορφώτρια στο πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα. Εργάζεται ως δασκάλα στη δημόσια πρωτοβάθμια εκπαίδευση.


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Γραμματεία/Πληρ.: info@theatroedu.gr / 2106541600


 

Print

Number of views (1505)/Σχόλια (0)

Ημερολόγιο δράσεων

«Απρίλιος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728293031
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Γραμματεία/Πληροφορίες: info@theatroedu.gr / 2106541600 / www.TheatroEdu.gr


 

Πατήστε παρακάτω για αναλυτική περιγραφή κάθε εργαστηρίου και λοιπών δράσεων που εντάσσονται στην Επιμόρφωση 

Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Μονόλογοι σε καραντίνα - Αναζητώντας τη δική μου φωνή

Το όνομά μου είναι... δικό μου

Να τους πάρετε στα σπίτια σας...

Εγώ και ο άλλος…

Ειδήσεις... αλλιώς

... εγώ είμαι Εγώ

Μπλοκάρουμε το ρατσισμό στο σχολείο

Περάσματα

World cinema

Κλικ – Ο κόσμος μέσα από τα μάτια μου

Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο

Κινώντας το Νομαδικό Σώμα – Μονόλογοι σε καραντίνα

Ο ήχος της πέτρας

Πες το δυναμικά με εικόνες!

Με λογισμό και μ’ όνειρο - Μονόλογοι σε καραντίνα

Από τον Μπρεχτ... στον Δαρείο 2800 μίλια δρόμος

Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα

Η πολύχρωμη μετανάστευση της πεταλούδας

Πατάμε γερά!