Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και μελών τοπικής κοινωνίας

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες διοργανώνουν δωρεάν επιμορφωτικά σεμινάρια και εργαστήρια, μικρής ή μεγάλης διάρκειας, για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, φοιτητές, εμψυχωτές ομάδων, στελέχη τοπικών ανθρωπιστικών οργανώσεων και μέλη της τοπικής κοινωνίας (οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ενώσεις γονέων, στελέχη δημοτικών αρχών, ενώσεις εκπαιδευτικών κ.ά).

 

 


«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»
Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Τρόπος παρουσίασης: Διαδικτυακά & δια ζώσης
Διάρκεια: 6 ώρες
Απευθύνεται σε  εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων
Σχεδιασμός, εμψύχωση: Τζωρτζίνα Κακουδάκη

Σύντομη περιγραφή σεμιναρίου
Το σεμινάριο έχει ως στόχο να ανασύρει μνήμες ατομικές, οικογενειακές και συλλογικές, της τοπικής, εθνικής και παγκόσμιας ιστορίας. Οι συμμετέχοντες γίνονται «τα βιβλία του εαυτού» τους, ένα κύριο υλικό της προφορικής ιστορίας. Οι ιστορίες τους γίνονται τα ντοκουμέντα της ιστορίας. Αυτές οι ιστορίες, «εμείς», αποτελούν τον σκελετό για μια εμπειρία σκηνικής σύνθεσης μέσα στην πόλη, μια εμπειρία που έχει στόχο να επανασηματοδοτήσει τη σχέση μας με το παρελθόν, το παρόν και τον «χώρο» των ανθρώπινων πράξεων. Οι τεχνικές του Θεάτρου Ντοκουμέντο είναι πολύ χρήσιμες στη σύνδεση ποικίλου υλικού από πολλές και διαφορετικές πηγές και αποτελεί ένα καλό σκηνοθετικό εργαλείο για τους συμμετέχοντες.

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες, στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;"
Πληρ. 2106541600 /  humanrights@theatroedu.gr

 


 

Σεμινάρια Εκπαιδευτικών - Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο

«Διαπολιτισμική εκπαίδευση: αποσαφηνίζοντας τις έννοιες και αποφεύγοντας τις ‘παγίδες’»

«Διαπολιτισμική εκπαίδευση: αποσαφηνίζοντας τις έννοιες και αποφεύγοντας τις ‘παγίδες’»

Διαδικτυακά, 17/1/2023, Διάλεξη-συζήτηση Κώστας Μάγος

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 17/1/2023 6:00 μμ - 8:00 μμ Export event


«Διαπολιτισμική εκπαίδευση: αποσαφηνίζοντας τις έννοιες και αποφεύγοντας τις ‘παγίδες’»

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ (ΖΟΟΜ) , 17/1/2023, 18:00-20:00 O ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΖΟΟΜ ΕΔΩ
Εισηγητής: Κώστας Μάγος, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Συντονίζει η Χριστίνα Ζώνιου, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, θεατρολόγους, θεατροπαιδαγωγούς εμψυχωτές νεανικών ομάδων, φοιτητές. 

Στο πλαίσιο της εισήγησης θα διευκρινισθούν κεντρικές έννοιες που σχετίζονται με ζητήματα διαχείρισης της ετερότητας στη σχολική τάξη, ενώ μέσα από χαρακτηριστικά παραδείγματα θα γίνει αναφορά σε συνήθεις ‘παγίδες’, δηλαδή μη αποτελεσματικές δράσεις,  οι οποίες συχνά πραγματοποιούνται στην προσπάθεια εφαρμογής της διαπολιτισμικής προσέγγισης.

Βιογραφικά στοιχεία
Ο Κώστας Μάγος γεννήθηκε στη Μυτιλήνη και ζει στο Βόλο. Σπούδασε στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών. Εργάστηκε ως δάσκαλος σε δημόσια δημοτικά σχολεία. Από το 2007 διδάσκει στο Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στο οποίο είναι  Αναπληρωτής Καθηγητής, με ερευνητικό και διδακτικό αντικείμενο ζητήματα σχετικά με τη διαπολιτισμική διάσταση της εκπαίδευσης.

Η διάλεξη - συζήτηση θα γίνει διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας ZOOM

 

Το πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» είναι εγκεκριμένο από το ΙΕΠ και το Υπουργείο Παιδείας και πιστοποιημένο από τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA).

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Γραμματεία/Πληρ.  info@theatroedu.gr/ 2106541600


 

Print

Number of views (740)/Σχόλια (0)