Theatro EDU

Διεθνής Συνδιάσκεψη 2018

Θέατρο και παραστατικές τέχνες στην εκπαίδευση

Ουτοπία ή Αναγκαιότητα;

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, στο πλαίσιο της επετείου των 20 χρόνων από την ίδρυσή του (1998-2018), διοργανώνει την 8η Διεθνή Συνδιάσκεψη για το Θέατρο και τις Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA), Πανεπιστήμια στην Ελλάδα και το εξωτερικό και άλλους επιστημονικούς, εκπαιδευτικούς και καλλιτεχνικούς φορείς.

Προφορικές Ανακοινώσεις

Κάθε Προφορική Ανακοίνωση είναι 15λεπτη παρουσίαση των κύριων στοιχείων και ευρημάτων της σχετικής εργασίας. Πλήρη κείμενα θα συμπεριληφθούν στα Πρακτικά της Συνδιάσκεψης.
Όλες οι Προφορικές Ανακοινώσεις θα γίνουν την Παρασκευή  23 Νοεμβρίου 2018 σε διάφορες αίθουσες (βλέπε "Πρόγραμμα").
Γλώσσες: ελληνικά ή αγγλικά
Προσοχή: στις Ανακοινώσεις δεν θα υπάρχει ταυτόχρονη μετάφραση
Δεν χρειάζεται κράτηση θέσης. Δικαίωμα παρακολούθησης έχουν όσοι/όσες έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Συνδιάσκεψη 2018.
Η επιστημονική επιτροπή έχει εγκρίνει τις παρακάτω προφορικές ανακοινώσεις:

(αλφαβητική σειρά)


ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ για να δείτε σε ποιές αίθουσες θα λάβουν χώρα οι προφορικές ανακοινώσεις, καθώς και πώς ομαδοποιούνται.


  

Αλεξιάδη Κατερίνα, φιλόλογος, θεατρολόγος, μουσικοπαιδαγωγός, πολιτιστική διαχειρίστρια
«Σύγχρονος χορός και χοροθέατρο: Η σημασία της ένταξής τους στα σχολικά προγράμματα»
(Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Αλεξίου Γιούλη, φιλόλογος
Αυδή Άβρα, φιλόλογος, θεατροπαιδαγωγός
Καραβίτη Τζένη, φιλόλογος, θεατροπαιδαγωγός
«Το θέατρο ως εργαλείο βιωματικής μάθησης στη διδασκαλία της γλώσσας και της λογοτεχνίας: αξιοποιώντας το ψηφιακό έργο Πολύτροπη Γλώσσα»
(
Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Angeloglou Maria-Nefeli, θεατροπαιδαγωγός, Γερμανία
«Διεθνής συνάντηση νέων, υπό την αιγίδα του YoungIDEA (Διεθνής Οργανισμός για το Θέατρο/Δράμα στην Εκπαίδευση) στο Rostock 12- 24 Μαΐου 2018 για το Project: Η καταβεβλημένη Γενιά: Οικογένεια και οικογενειακοί θεσμοί στην εποχή της παγκοσμιοποίησης»
(Γλώσσα: Αγγλικά)

 

Baxter Veronica, αναπληρώτρια καθηγήτρια, Centre for Theatre, Dance and Performance Studies, University of Cape Town, Νότια Αφρική
«Το project της Δεύτερη Ευκαιρίας: ουτοπίες σε εφιαλτικές συνθήκες»
(Γλώσσα: Αγγλικά)

 

Bargiel Anna, επιμελήτρια τέχνης, παιδαγωγός, Bunkier Sztuki Gallery of Contemporary Art, Κρακοβία, Πολωνία
«"Πότλατς" ένα φιλοσοφικό και παραστατικό πρόγραμμα με συμμετοχή παιδιών και εφήβων»
(Γλώσσα: Αγγλικά)

 

Βγαγκές Στέλιος, δάσκαλος, εμψυχωτής θεατρικού παιχνιδιού
Καλογρίδη Bάλια, νηπιαγωγός ειδικής αγωγής, εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού
«Το θέατρο ως μέσο ευαισθητοποίησης σε θέματα Αναπηρίας & ανάπτυξης ενταξιακής κουλτούρας με στόχο την αποδοχή της Διαφορετικότητας»
(
Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Βενιέρη Φωτεινή, θεατρολόγος, μουσειολόγος, Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Shelley Rebecca, θεατροπαιδαγωγός, arts education professional, Ηνωμένο Βασίλειο
«Εκπαιδευτικό δράμα και πολιτισμική κληρονομιά: προς μια διαπραγμάτευση ταυτοτήτων μέσα από τη διερεύνηση της κλασικής αρχαιότητας»
(
Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Βεντούλη Κωνσταντίνα, νηπιαγωγός, Msc
Λενακάκης Αντώνης, επίκουρος καθηγητής, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Βουγιούκας Κωνσταντίνος, επίκουρος καθηγητής, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
«Η επίδραση της Θεατροπαιδαγωγικής στην αυτοαντίληψη παιδιών Ε’ και ΣΤ’ τάξεων Δημοτικού Σχολείου»
(
Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Βίτσου Μάγδα, εκπαιδευτικός, Δρ. Θεατροπαιδαγωγός, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Παν/μιο Πελοποννήσου
«Η πολυτροπική διάσταση του δράματος: κείμενα ταυτότητας και προσωπική ενδυνάμωση»
(
Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Coetzee Marié-Heleen, αναπληρώτρια καθηγήτρια, αναπληρώτρια διευθύντρια, Drama Department, University of Pretoria, Νότια Αφρική
«Ενσώματες επιστημολογίες: πώς μαθαίνει το σώμα και πώς μαθαίνουμε μέσω του σώματος, αξιοποιώντας τη δραματική τέχνη»
(Γλώσσα: Αγγλικά)

 

Γιαγκιόζη Ευαγγελία, φιλόλογος
«Έρευνα δράσης: Η βελτίωση των γραπτών δεξιοτήτων με εφαρμογή στρατηγικών του Εκπαιδευτικού Δράματος»
(
Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Γιαννουλάτου Ιωάννα-Δάφνη, υποψ. διδάκτορας στο Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Παρούση Αντιγόνη, αναπληρώτρια καθηγήτρια, Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Τσελφές Βασίλης, ομότιμος καθηγητής, Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
«Πωλούνται θεωρίες για το φως: μια εγκατάσταση αναπαράστασης θεωρητικών ιδεών»
(
Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Δήμα Αικατερίνη, εκπαιδευτικός
Τσιάρας Αστέριος, αναπληρωτής καθηγητής, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
«Η ενίσχυση των δεξιοτήτων κριτικής σκέψης μέσω του εκπαιδευτικού δράματος στους μαθητές της Ε΄ τάξης δημοτικού σχολείου»
(
Γλώσσα: Ελληνικά)

 

de Vries Paul, επικεφαλής του BA Theatre in Education, HKU University of the Arts, Ουτρέχτη, Ολλανδία
«Τρόποι καλλιέργειας του αισθήματος ιδιοκτησίας στο αναλυτικό πρόγραμμα ενός πανεπιστημιακού μαθήματος για το θέατρο/ δράμα στην εκπαίδευση»
(Γλώσσα: Αγγλικά)

 

Dutta Sisir, ιδρυτικό μέλος και γενικός διευθυντής του BITA (Bangladesh Institute of Theatre Arts), Μπανγλαντές
Chowdhury Mousumi, ακτιβιστής, μέλος του διοικητικού συμβουλίου του BITA (Bangladesh Institute of Theatre Arts) Μπανγλαντές
«Θέατρο και Δράμα στη Εκπαίδευση: Η Σύνδεση των Παιδιών με την Διασκεδαστική Εκπαίδευση»
(Γλώσσα: Αγγλικά)

 

Fridrichova Petra, επικεφαλής του Educational Research Centre, Faculty of Education, Matej Bel University, Σλοβακία
Kováčová Zuzana, βοηθός καθηγητή, Faculty of Education, Matej Bel University, Σλοβακία
«Διεθνείς και εθνικές στρατηγικές που υποστηρίζουν την εφαρμογή της παιδαγωγικής του Θεάτρου/ Δράματος την εκπαιδευτική πρακτική»
(Γλώσσα: Αγγλικά)

 

Gümüş Nevin, εκπαιδευτικός, θεατροπαιδαγωγός, Τουρκία
Metinnam Özge, εκπαιδευτικός, θεατροπαιδαγωγός, Τουρκία
«Αναγκαιότητα ή Δράση Χειραφέτησης: Θέατρο/ Δράμα στην σχολική αίθουσα»
(Γλώσσα: Αγγλικά)

 

Ζάχου Κατερίνα, επίκουρη καθηγήτρια, Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Μακρή Βασούλα, υποψ. διδάκτορας στο Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
«Θέατρο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση: Η εμπειρία στο Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΑΠΘ»
(
Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Jozifek Zsófia, θεατροπαιδαγωγός,  Nyitott Kör Egyesület ('Ενωση"Ανοιχτός Κύκλος"), Ουγγαρία
Lendvai Lilla, εμπειρογνώμονας διαπολιτισμικών θεμάτων με εξειδίκευση στην κοινωνική παιδαγωγική Ουγγαρία
«R.U.IN? (Are you in?): Καινοτόμες προσεγγίσεις τηςθεατροπαιδαγωγικής μεθόδου για την ενίσχυσης της συμπεριληπτικής κουλτούρας στις κοινότητες εφήβων και νέων»
(Γλώσσα: Αγγλικά)

 

Κακουδάκη Τζωρτζίνα, σκηνοθέτης, θεατρολόγος
"To αρχαίο δράμα ως εκπαίδευση: αρχετυπικές ερωτήσεις για νέους θεατές"
(Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Καλλιαντά Θάλεια, δασκάλα, ΜΑ Drama in Education
Κοτζαμπασάκη Ευαγγελία, Μsc STEM στην εκπαίδευση
«Εκπαιδευτικό δράμα και STEM: STEAM από τη θεωρία στη πράξη»
(
Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Καραγιάννη Αγνή, εκπαιδευτικός, μουσειοπαιδαγωγός, υποψ. Δρ. Παιδαγωγικής Θεάτρου Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης,
Παπαδόπουλος Σίμος, επίκουρος καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
«Θέατρο και διερεύνηση στο μουσείο: ουτοπία ή αναγκαιότητα»
(
Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Καραντζούλη Αιμιλία, εκπαιδευτικός, υποψ. διδάκτορας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
«Θεατρικές Τεχνικές στην Εκπαιδευτική Διαδικασία με την αξιοποίηση των Ψηφιακών Μέσων: Το παράδειγμα της Ψηφιακής Αφήγησης»
(
Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Κατσαρίδου Μάρθα, δρ., θεατροπαιδαγωγός, μέλος ΕΕΠ, Τμήμα Θεάτρου, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Χριστοδούλου Θεοδώρα, θεατρολόγος, Κύπρος
«Προσεγγίζοντας το φαινόμενο της Φτώχειας μέσα από τη Θεατρική Αγωγή: Μια εκπαιδευτική παρέμβαση»
(
Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Κοσμά Γεωργία, εκπαιδευτικός αγγλικής γλώσσας, υποψ. διδάκτορας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης 
«Ο Μανδύας του Ειδικού ως μέσο ανάπτυξης της δημιουργικότητας: η περίπτωση της διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας ως ξένης γλώσσας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο»
(Γλώσσα: Αγγλικά)

 

Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάριος, επίκουρος καθηγητής, Τμήμα Θεολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ποταμούση Αργυρώ, κοινωνιολόγος, θεατροπαιδαγωγός
«Η τεχνική της «Πιο Σημαντικής Αλλαγής»: έρευνα για την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων θεατροπαιδαγωγικών προγραμμάτων και άλλων κοινωνικών παρεμβάσεων»
(Γλώσσα: Αγγλικά)

 

Krsmanović-Tasić Sanja, σκηνοθέτης, καθηγήτρια χορού, θεατροπαιδαγωγός, Σερβία
«Ομαδικότητα: Η Αναγκαιότητα της Ουτοπίας»
(Γλώσσα: Αγγλικά)

 

Κωστή Κατερίνα, εκπαιδευτικός, δρ. θεατροπαιδαγωγός, μεταδιδακτορική ερευνήτρια στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Πανεπιστημίου Πελοποννήσου 
«Από την Ουτοπία στην Αναγκαιότητα:  Δραματική Τέχνη και «Ακεραιότητα του Εγώ» στην Τρίτη Ηλικία» 
(Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Λαγού Ελένη, καθηγήτρια αγγλικής γλώσσας, θεατροπαιδαγωγός
«Πώς το εκπαιδευτικό θέατρο συμβάλλει στην ανάπτυξη της γλώσσας των μαθητών»
(Γλώσσα: Αγγλικά)

 

Μαδίκα Αφροδίτη, εκπαιδευτικός
Δουγαλή Άννα, νηπιαγωγός, ειδική παιδαγωγός
«Ιχνηλατώντας τους δρόμους του Λιγνίτη»
(Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Μάμαλη Ευγενία, δασκάλα, υποψ. διδάκτορας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης 
Παπαδόπουλος Σίμος, επίκουρος καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης 
«Η σωματικότητα του θεάτρου ως αναπτυξιακό αντιστάθμισμα στην εκπαίδευση της ψηφιακής εποχής: οικοσωματικές, κοινωνιολογικές και νευροεπιστημονικές θεωρήσεις»
(Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Μάντακα Χρύσα, επίκουρη καθηγήτρια σκηνογραφίας-ενδυματολογίας Τμήματος θεάτρου Α.Π.Θ., διδάκτορας Θεάτρου, σκηνογράφος-ενδυματολόγος 
«Οι συνεργασίες της Κατεύθυνσης σκηνογραφίας-ενδυματολογίας του Τμήματος Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ  με την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και μια πρώτη τους αποτίμηση (2014-18)»
(Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Μάρδας Γιώργος, εκπαιδευτικός, θεατρολόγος 
«Η επιρροή του Εκπαιδευτικού Δράματος στην ενσυναίσθηση των εφήβων»
(Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Μέμου Σταματία, φοιτήτρια, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου 
Πίγκου-Ρεπούση Μυρτώ, δρ. Εκπαιδευτικού Θεάτρου 
«Η συμβολή του Θεάτρου/ Δράματος στην Εκπαίδευση στην ανατροπή των στερεοτύπων στα παραμύθια των αδερφών Γκριμμ»
(Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Μήτσικα Ιωάννα, χορογράφος, χορεύτρια
«Χορεύοντας το περιορισμένο σώµα: Εργαστήριo θεάτρου και κίνησης στη Δικαστική Φυλακή Διαβατών Θεσσαλονίκης»
(Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Metinnam İhsan, βοηθός ερευνητή, Faculty of Education, Trakya University, Τουρκία
Adıgüzel Ömer, καθηγητής, Faculty of Fine Arts, Ankara University, Τουρκία
«Θεσπίζοντας Πολιτισμικές Ζώνες Επικοινωνίας μέσα από το Δημιουργικό Δράμα»
(Γλώσσα: Αγγλικά)

 

Μπαλτάς Χαράλαμπος, δάσκαλος
«Πρόσφυγες και Εκπαίδευση: Δουλεύοντας με τις τεχνικές Freinet την παιδαγωγική  της διαφορετικότητας»
(Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Μπουμπλέκα Μαρία, νηπιαγωγός
Λενακάκης Αντώνης, επίκουρος καθηγητής, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης 
Σιρώκα Κατερίνα, νηπιαγωγός, μαία 
«Η συμβολή ενός θεατροπαιδαγωγικού προγράμματος στην ενδυνάμωση των δικτύων σχέσεων μεταξύ των νηπίων. Μια πειραματική έρευνα»
(Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Naughton Greg, λέκτορας, Department of Performing Arts, University of Winchester, Ηνωμένο Βασίλειο
«Η ‘μίμησις’ ως μία δομή συνειδητοποίησης»
(Γλώσσα: Αγγλικά)

 

Ντάκαρη Βιργινία (Βίνια), μεταδιδακτορική ερευνήτρια στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης 
«Θέατρο και Ιατρική: Ζητήματα τέχνης, εκπαίδευσης, και κοινωνικής προσφοράς»
(Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Özen Zeki, θεατροπαιδαγωγός, βοηθός ερευνητή, Department of Primary Education, Faculty of Educational Sciences, Ankara University, Τουρκία
Adıgüzel Ömer, καθηγητής, Faculty of Fine Arts, Ankara University, Τουρκία
«Χρησιμοποιώντας το "Commission Model" της Dorothy Heathcote στην εκπαίδευση φοιτητών παιδαγωγικών σχολών με στόχο την προσωπική τους ανάπτυξη σε τομείς συναισθηματικών ικανοτήτων, διαπροσωπικών σχέσεων και μαθησιακών δεξιοτήτων (Δεξιότητες Ζωής)»
(Γλώσσα: Αγγλικά)

 

Παπαϊωάννου Θεοδώρα, διδάκτορας Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας 
Κοντογιάννη Άλκηστις, ομότιμη καθηγήτρια, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου 
«Δημιουργώντας πρωτότυπες ιστορίες με τη Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση»
(Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Παπαστεφανάκη Λυδία, δασκάλα, Msc Θέατρο και Εκπαίδευση 
«Η παιδαγωγική διάσταση του έργου του Jerzy Grotowski: Η αναζήτηση μιας «γκροτοφσκικής» θεατρικής εμψύχωσης για παιδιά»
(Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Παπατριανταφύλλου Μαριαλένα, θεατροπαιδαγωγός, ηθοποιός
Παπούλια Μυρτώ, θεατροπαιδαγωγός
"Συμμετοχικό Θέατρο και Δεσμοί μέσα στην Κοινότητα"
(Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Παρούση Αντιγόνη, αναπληρώτρια καθηγήτρια, Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Τσελφές Βασίλης, ομότιμος καθηγητής, Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
«Θεατρική αναπαράσταση αφηρημένων ιδεών: η περίπτωση του «χρόνου»
(Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Παυλίδου Καλλιόπη, δασκάλα, υποψ. διδάκτορας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Κόνσολας Εμμανουήλ (Μάνος), αναπληρωτής καθηγητής, Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Κλαδάκη Μαρία, επίκουρη καθηγήτρια, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
«Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τον εφηβικό αλκοολισμό με την αξιοποίηση της θεατροπαιδαγωγικής μεθόδου»
(Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Πίγκου-Ρεπούση Μυρτώ, δρ. εκπαιδευτικού θεάτρου
«Θέατρο και Παιδαγωγική του Πραγματικού στο Σύγχρονο Σχολείο: προοπτικές και δυνατότητες»
(Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Prentki Tim, καθηγητής, Πανεπιστήμιο Winchester, Ηνωμένο Βασίλειο
«Απλώς Παίκτες»
(Γλώσσα: Αγγλικά)

 

Ρήγα Βασιλική, επίκουρη καθηγήτρια, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο Πατρών
«Ικανότητες, εμπειρίες και γνώσεις των φοιτητών των PerformanceStudies στην τριτοβάθμια εκπαίδευση των ΗΠΑ»
(Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Σίμου Πολυξένη, καθηγήτρια δ/θμιας εκπ/σης, MSc Drama in Education
«Ο δρόμος προς την παράσταση στο θέατρο των νέων δείχνει το δρόμο για την αυτοπεποίθηση και την αυτοεκτίμηση»
(Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Σπανού Χαριτίνη, φιλόλογος
«Η εμπλοκή των μαθητών σε θεατρικές τεχνικές βάσει του ΑΠΣ της Λογοτεχνίας: Εφαρμογή στο διήγημα του Γ. Βιζυηνού «Το μόνον της ζωής του ταξείδιον» στη Γ΄ Γυμνασίου»
(Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Σταυρογιαννοπούλου Ευθυμία, υποψ. διδάκτορας στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο Πατρών, θεατρολόγος, φιλόλογος
«Το Ταξίδι της Χαλιμά: μια αφηγηματολογική προσέγγιση του παραμυθιού και ο δραματουργικός μετασχηματισμός του σε κουκλοθεατρικό έργο»
(Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Στενού Σοφία, φιλόλογος, εμψυχώτρια
«Διδάσκοντας Ιστορία μέσω του Εκπαιδευτικού Δράματος, στο πλαίσιο Μουσειοπαιδαγωγικών Παρεμβάσεων, με στόχο την καλλιέργεια της Ιστορικής Ενσυναίσθησης σε μαθητές Λυκείου» 
(Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Στράτου Ελπίδα, εργοθεραπεύτρια
Τσιάρας Αστέριος, αναπληρωτής καθηγητής, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
«Η συμβολή του Εκπαιδευτικού Δράματος στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων παιδιών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος»
(Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Τσαρμποπούλου Αντιγόνη, δασκάλα, φιλόλογος
«Κι αν ήσουν εσύ στη θέση της… ηρωίδας του βιβλίου; Η συμβολή της θεατρικής τέχνης στη συγκρότηση της αναγνωστικής κοινότητας και την ευαισθητοποίηση των παιδιών και των νέων στο προσφυγικό»
(Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Τσελφές Βασίλης, ομότιμος καθηγητής, Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Παρούση Αντιγόνη, αναπληρώτρια καθηγήτρια, Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
«Γεφυρώνοντας το χάσμα θεωρίας- εμπειρίας: μια εκπαιδευτική προσέγγιση επιστημολογικών ζητημάτων μέσω της θεατρικής έκφρασης»
(Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Φανουράκη Κλειώ, επίκουρη καθηγήτρια, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, σκηνοθέτης, δραματουργός
«Διγλωσσία και Πολυπολισμικότητα μέσα από το Θέατρο/Δράμα στην Εκπαίδευση»
(Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Φαρμακάκη Φανή, δασκάλα
«Η συμβολή της Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση στην ανάπτυξη της φιλαναγνωσίας»
(Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Φραγκή Μαρία, θεατρολόγος, σκηνοθέτης, μέλος  ΕΕΠ, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Πατρών
«Το θέατρο για παιδιά από παιδιά: Η  πραγμάτωση ενός έργου»
(Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Χολέβα Αθανασία (Νάσια), θεατροπαιδαγωγός, υπ. Δρ. Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Λενακάκης Αντώνης, επίκουρος καθηγητής, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
«Ένοιωσα και έμαθα!: Εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα μέσω θεατροπαιδαγωγικών πρακτικών: Μια έρευνα με εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης»
(Γλώσσα: Ελληνικά)

 

Winston Joe, καθηγητής, University of Warwick, Ηνωμένο Βασίλειο
«Έρευνα με την Royal Shakespeare Company: Διδάσκοντας Σαίξπηρ στο σχολείο» 
(Γλώσσα: Αγγλικά)

 

Zanetti Federica, αναπληρώτρια καθηγήτρια, Department of Education Studies, University of Bologna, Ιταλία
«Rainbow Theatre: ένα πολιτισμικό projectγια μία έμφυλη διάσταση της εκπαίδευσης μεταξύ θεάτρου/ δράματος και παιδαγωγικής»
(Γλώσσα: Αγγλικά)