Ημ/νίες Εκδήλωσης: 26/1/2003 9:00 πμ - 1:30 μμ Export event
Δεκατέσσερα εκατομμύρια και αυξάνονται
Phil Sixsmith, σύμβουλος εκπαιδευτικού δράματος, Μεγάλη Βρετανία Ελισάβετ Τσαλίκη, Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Κορδελιό, Ελλάς
Κυριακή 09.00-13.20 Αγγλικά και Ελληνικά Υπολογίζεται ότι υπάρχουν δεκατέσσερα εκατομμύρια πρόσφυγες στο σημερινό κόσμο, ένα νούμερο που έχει ουσιαστικά διπλασιαστεί στην τελευταία δεκαετία. Είναι πολύ πιθανό ότι πολλά σχολεία, ιδιαίτερα στα μεγάλα αστικά κέντρα, έχουν νέους ανθρώπους που τους έχει αποδοθεί η ιδιότητα του πρόσφυγα. Το στοιχείο αυτό αποτελεί μια τεράστια πρόκληση για τα εκπαιδευτικά συστήματα στο να διασφαλίσουν την προστασία των δικαιωμάτων αυτών των μαθητών και μαθητριών και στο να γίνεται κάθε προσπάθεια για την ανάπτυξη της ανοχής και της κατανόησης από την μεριά του ενδογενή σχολικού πληθυσμού. Ωστόσο, με λύπη διαπιστώνεται ότι οι πολιτικές των αναλυτικών προγραμμάτων δίνουν μικρή σημασία σ αυτό το σπουδαίο ζήτημα. Αυτό το εργαστήριο δράματος χρησιμοποιεί ως σημείο εκκίνησης τη σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών του 1951, στην οποία δηλώνεται ότι πρόσφυγας είναι εκείνο το άτομο που τράπηκε σε φυγή από την χώρα του ή δεν μπορεί να επιστρέψει σε αυτήν "λόγω ενός καλά θεμελιωμένου φόβου ότι θα διωχτεί για λόγους φυλής, θρησκείας, εθνικότητας, ή επειδή είναι μέλος μιας ειδικότερης κοινωνικής ομάδας ή για τις πολιτικές του απόψεις". Χρησιμοποιώντας, ταυτόχρονα, στρατηγικές του δράματος και της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, το εργαστήριο αυτό θα ψάξει να διερευνήσει ζητήματα σχετικά με τα ανθρώπινα δικαιώματα, την δικαιοσύνη, την ταυτότητα και την συμπεριφορά μας απέναντι σε αυτούς που έρχονται από αλλού.
Αθήνα 1/12/2024, Ημερίδα
Αθήνα 1/12/2024 εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Κατερίνα Αλεξιάδη Βασίλης Κλησιάρης
Αθήνα 1/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίσου, Αρετή Τσελέπη
"Εγώ – εσύ – εμείς… μαζί"
«κι αν ήσουν εσύ; - Πες το δυναμικά με εικόνες»
Αθήνα 13-14 /12/2024 , Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς. Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Ζώνιου
Αθήνα 14/12/2024, διαδραστικό παιχνίδι προσομοίωσης