Πρόγραμμα ΣΑΒΒΑΤΟ 22 Μαρτίου 2025

09.15 Προσέλευση

09.30-12.00 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ
«Το θέατρο ως πρακτική επίγνωσης: 1955 - 2024, μια διαδρομή με λεωφορείο»
Μαρία Όλγα Αθηναίου, Πρακτικός του θεάτρου, Processworker
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 5404  (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

«Αποσταθεροποιούμε τα καθιερωμένα αποδομώντας τις ρίζες του φασισμού»
Κατερίνα Αλεξιάδη, Βασίλης Κλησιάρης, εκπαιδευτικοί, θεατροπαιδαγωγοί
Γλώσσα: Ελληνικά
Αίθουσα: 5405  (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"The things couldn't fit in my suitcase"
Ömer Adıgüzel, Prof. University Faculty of Educational Sciences, Turkey,
Zeki Özen, Assoc. Prof.  Ankara University Faculty of Educational Sciences, Turkey
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 131 (χώρος μη προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"Oratio Mix, intercultural dialog at school"
Noémie Besace, artist, pedagogue, France, Bruno Freyssinet, artistic director Transplanisphère, France
Γλώσσα: Αγγλικά/Γαλλικά
Αίθουσα: 132 (χώρος μη προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"Embodied Storytelling: Exploring Kathabhinaya for Empowering Vulnerable Social Groups"
Janardan Ghosh, story performer, creative director, education officer, India
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 409-χορωδίας (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

«Εγώ, Εσύ, Μαζί!»
Ειρήνη Ζώη, εκπαιδευτικός, θεατροπαιδαγωγός, Φωτεινή Παπαχαραλάμπους, ψυχολόγος, ψυχοθεραπεύτρια, Μελίνα Χατζηγεωργίου, εκπαιδευτικός, θεατροπαιδαγωγός
Γλώσσα: Ελληνικά
Αίθουσα: 310 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

«Καθημερινές ιστορίες μέσα από το ίχνος, την κίνηση και τον ήχο» - Μια συμπεριληπτική προσέγγιση εμπνευσμένη από την παιδαγωγική του τόπου, την κινησιολογία και το έργο της Trisha Brown
Βαγγέλης Κολότσιος, εκπαιδευτικός, Ελίνα Βαφειάδη, εκπαιδευτικός
Γλώσσα: Ελληνικά
Αίθουσα: 127 (χώρος μη προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"Devising as a Process of Inclusion and Developing Group Harmony" 
Sanja Krsmanović Tasić, choreographer, dance-theatre practitioner, Serbia 
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 5204-Νυκτών Οργάνων (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"Ο πρίγκιπας κι ο πρίγκιπας"
Γιώργος Κωνσταντινίδης, παιδοψυχολόγος, ηθοποιός, εθελοντής στο Πολύχρωμο Σχολείο
Έλενα Σκαρπίδου, επιμορφώτρια Σεξουαλικής Εκπαίδευσης, υπεύθυνη τομέα Εκπαίδευσης Πολύχρωμου Σχολείου
Γλώσσα: Ελληνικά
Αίθουσα: 5407 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

«Θέατρο με όχημα το τραγούδι»
Άρης Μπινιάρης, σκηνοθέτης, ηθοποιός
Γλώσσα: Ελληνικά
Αίθουσα: Εστιατόριο (με δυσκολία προσβάσιμος χώρος σε αμαξίδιο)

"The Red Lantern Festival, or How the Emperor’s Maidservant changed his Mind and Saved the People"
John O’ Toole, Professor University of Melbourn, Australia
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 410 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"Truth or Lie’ - simple responses to a complex world
Lutz Pickardt, director, theatre pedagogue, BuT, Germany
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 313 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"Elements of applied theater and technique by Ivana Chubbuk 12 Tools in drama pedagogy on examples of scenes from plays by A.P. Chekhov"
Arma Tanovic Brankovic Professor on Academy of Performing Arts, Bosnia and Herzegovina
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 311 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"One Well, One World: Activating Water Justice in the Global Textile Industry"
Philip Valle Lecturer - Department of Theatre and Dance, California Polytechnic State University, USA, Phyllis Wong Lecturer - Department of Theatre and Dance, California Polytechnic State University, USA, Jenna Brock & Sara Sjoblom Students and Research Assistants - California Polytechnic State University USA
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 312 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

12.00-12.30 Διάλειμμα (καφέ)
 
12.30 - 14.30 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ – ΠΡΟΒΟΛΕΣ  
ΣΥΝΕΔΡΙΑ 1 ΑΙΘΟΥΣΑ: 311(χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)
Performing arts for the inclusion of people with disabilities 
Γλώσσα: Αγγλικά
Chair: Betty Giannouli, Laboratory Teaching Staff, Department of Early Childhood Education, Athens University 
▪    Michaela Antoniou, Laboratory Teaching Staff at the Theatre Studies Department of the National and Kapodistrian University of Athens, Greece 
Clio Fanouraki, Associate professor Department of Theatre Studies of the National and Kapodistrian University of Athens, Greece
Sanja Krsmanović Tasić, President of the International Drama/Theatre and Education Association-IDEA and of Center for Drama in Education and Art-CEDEUM, Serbia 
"GENDER DRAMA-ID – Promoting Gender Equality among individuals with intellectual disabilities through Drama-Based training" 
▪    Angela Bettoni, Activist/Performer with Down Syndrome, Malta 
Tyrone Grima, Senior Lecturer in the Department of Performing Arts at Malta College for Arts, Science and Technology, Malta 
"Representation for people with learning disabilities (PWD) in the performing arts in Malta"
▪    Dorothy Morrissey, Lecturer in drama education, Mary Immaculate College, University of Limerick, Ireland 
"Sensory theatre in special education settings"
•    Beril Öztan, Drama teacher, Turkey, Pinar Özdemir Şimşek, Associate Professor Hacettepe University, Turkey 
"I'm in Life"

ΣΥΝΕΔΡΙΑ 2 ΑΙΘΟΥΣΑ: 410 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)
Promoting migrants’ inclusion, equality and human rights through drama education and applied performance techniques
Chair: Μartha Katsaridou, Associate Professor, Thessaly University - Department of Early Childhood Education, Greece
    Zeki Özen, Associate Prof. Ankara University Faculty of Educational Sciences, Turkey 
"Teachers' views on refugees’ school integration in Turkey focusing on art-based activities"
    Nassia (Athanasia) Choleva, Post-Doctoral Researcher, School of Drama, Aristotle University of Thessaloniki, Greece 
“Drama in primary education and Competences for Democratic Culture: towards a framework for drama teachers and facilitators”
    Daniel Dilliplane, Independent Scholar-Artist, USA 
"Promoting Racial Equity with/in the InterPlay Performance Practice"
    Ilaria Paradiso, PHD Student, University of Bologna, Italy 
"Theatre of the Oppressed: A Pedagogical Tool for Social Change"

ΣΥΝΕΔΡΙΑ 3 ΑΙΘΟΥΣΑ: 313 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)
(Μετα-)αποικιακές και (αντι-)ηγεμονικές αφηγήσεις της ετερότητας μέσω συμμετοχικών μορφών θεάτρου
Προεδρείο: Μαρία Φραγκή,  μέλος ΕΕΠ, Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
    Πηνελόπη Αβούρη Θεατρολόγος, Διδάκτωρ Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Υπεύθυνη λειτουργίας του Κέντρου Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία Ζακύνθου 
"Συμπερίληψη και αποαποικιοποίηση του νου"
    Ακτίνα Σταθάκη, Δρ. Θεατρολογίας, Καλλιτεχνική Παραγωγός 
«Η συμπερίληψη ως (αντι-)ηγεμονική πρακτική: Σκέψεις πάνω στην παράσταση Romáland»
    Μαρία Όλγα Αθηναίου, Πρακτικός του θεάτρου - Processworker
"Προς αναζήτηση διευρυμένων τρόπων προσέγγισης κοινωνικών προκλήσεων μέσω του θεάτρου"
    Βέρα Λάρδη MS. Psych., Ψυχοδραματίστρια, Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων, Ηθοποιός, Αλεξάνδρα Βασιλείου Ph. D., Κοινωνική Ψυχολόγος, Ψυχοθεραπεύτρια, Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων
"Θέατρο Κοινωνικού Διαλόγου" 

ΣΥΝΕΔΡΙΑ 4 ΑΙΘΟΥΣΑ: 312 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)
Θέατρο του πραγματικού - θέατρο της τεκμηρίωσης για την κριτική εκπαίδευση
Προεδρείο: Τζωρτζίνα Κακουδάκη, Σκηνοθέτρια
    Άβρα Αυδή, φιλόλογος και θεατροπαιδαγωγός, Μελίνα Χατζηγεωργίου, εκπαιδευτικός, θεατροπαιδαγωγός, Μυρτώ Πίγκου-Ρεπούση, Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Θεάτρου, Σχολή Καλών Τεχνών, ΑΠΘ
«Κοίτα με! Συνάντηση με τους πρόσφυγες του 1922 στη Νέα Αρετσού»
    Λάζαρος Φίλιππος Ζαρφειάδης, Εκπαιδευτικός Θεατρικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Υποψήφιος Διδάκτορας του τμήματος Θεάτρου του ΑΠΘ 
«Η συμβολή του Θεάτρου του Πραγματικού στην Κριτική Εκπαίδευση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα»
    Αλεξία Παπακώστα, ΕΔΙΠ Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθήνας, Αγγελική Τόμπρου, θεατροπαιδαγωγός, ηθοποιός και σκηνοθέτης,
Κατερίνα Γιούνη Δημόσια Ιστορικός
“Ρωγμές και περάσματα, μνήμες και θραύσματα”: Παρουσίαση βιωματικού εργαστηρίου με θέμα το Τραύμα της Μικρασιάτισσας πρόσφυγα και η διαγενεακή μεταβίβασή του
    Ράνια Καραχάλιου, Επίκουρη καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
«Συνδυάζοντας τον Κριτικό Γραμματισμό με το Εκπαιδευτικό Δράμα και τεχνικές του θεάτρου-ντοκουμέντο: Η περίπτωση του ρευστού ρατσισμού»

ΣΥΝΕΔΡΙΑ 5 ΑΙΘΟΥΣΑ: 310 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)
Επιτελέσεις και δράσεις συμπερίληψης στον δημόσιο χώρο
Προεδρείο: Άννα Τσίχλη, μέλος ΕΕΠ, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
     Μιράντα Βατικιώτη, Υποψήφια Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Πελοποννήσου – Τμήμα Θεατρικών Σπουδών , Ρήγας Ζαφειρίου Συντονιστής του Προγράμματος για τα Αειφόρα Αγροδιατροφικά Συστήματα, Μεσογειακό Ινστιτούτο για τη Φύση και τον Άνθρωπο (MedINA)
"Γεφυρώνοντας το χάσμα γενεών  μέσω των Παραστατικών Τεχνών και της Αγροδιατροφικής Κληρονομιάς: Η περίπτωση μιας διαγενεακής πρωτοβουλίας στη Μεσσηνία"
    Πανδώρα Γιαμαλίδου μέλος Παιδαγωγικής Ομάδας «Σκασιαρχείο», Αναστασία Καραγιάννη μέλος Παιδαγωγικής Ομάδας «Σκασιαρχείο»
«Δράσεις συμπερίληψης στην κοινότητα και τη γειτονιά με βάση τη φιλοσοφία της Κοινωνικής Παιδαγωγικής»
    Νικολέτα Δημοπούλου, εμψυχώτρια εφαρμοσμένου θεάτρου, θεάτρου της επινόησης και περφόρμερ 
"I didn’t mean it! - μια συμμετοχική περφόρμανς για την ενδοσυντροφική κακοποίηση"
    Κατερίνα Χάλκου Εκπαιδευτικός δραματικής τέχνης, διδάκτωρ θεατρολογίας
"Στην Αίθουσα των Αισθήσεων. Η περίπτωση της καλλιτεχνικής δράσης «Γυναίκες: καλλιτέχνιδες και μοντέλα, μια παράσταση-εικονικό μουσείο»"

ΣΥΝΕΔΡΙΑ 6 ΑΙΘΟΥΣΑ: 409-χορωδίας (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)
 Θεατροπαιδαγωγικές δράσεις για την ενδυνάμωση των εγκλείστων
Προεδρείο: Άλκηστις Κοντογιάννη, Ομότιμη Καθηγήτρια Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
     Μάγδα Βίτσου, Ε.ΔΙ.Π., Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Κώστας Μάγος, Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
"Η συμβολή του εφαρμοσμένου κουκλοθεάτρου και των ιστοριών ζωής στην ενδυνάμωση νεαρών κρατούμενων μεταναστών"
    Ελπίδα Στράτου, Υποψήφια Διδάκτωρ, Τμήμα Εργοθεραπείας, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής , Αικατερίνη Δήμα, Διδάκτωρ Παιδαγωγικής του Θεάτρου 
«Το κουκλοθέατρο ως εργαλείο συμπερίληψης και εκπαίδευσης στα σωφρονιστικά καταστήματα»
    Μαρίνα-Σταυρούλα Τσαγρή, Κοινωνική Λειτουργός 
«Η Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση ως μέσο ενίσχυσης της Αυτοαντίληψης ενήλικων κρατουμένων. Μια έρευνα δράσης σε κλειστό κατάστημα κράτησης»
    Ιωάννα Μενδρινού, Δρ. Θεατρολογίας, Σύμβουλος Εκπαίδευσης Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δ΄ Αθήνας , Άλκηστις Κοντογιάννη, Ομότιμη Καθηγήτρια Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστημίου Πελοποννήσου 
«“Ρήξεις με το αυτονόητο” μέσω της Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση και της Δημιουργικής Γραφής στο Κατάστημα Κράτησης Τρίπολης»
    Βαλεντίνα Μιχαήλ, Υποψήφια διδάκτωρ Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστημίου Πελοποννήσου 
«Αντέχει το συρματόπλεγμα το μέλλον ; Μια εθνογραφική προσέγγιση δώδεκα παρεμβάσεων σε σωφρονιστικό κατάστημα (Ναύπλιο)»
    Δημήτρης Δημητριάδης, μουσικός, Τατιαλένα Κατέχη, θεατρολόγος, Αικατερίνη Κουνή, θεατρολόγος
"Η καλλιέργεια της δημιουργικής σκέψης των έγκλειστων μέσω εικαστικής και μουσικής έκφρασης: Μια έρευνα δράσης στις κλειστές φυλακές Ναυπλίου"
    Σοφία Μιχαλοπούλου, Νηπιαγωγός, Γεώργιος Ντέμος, Καθηγητής επαγγελματικής εκπαίδευσης, Κατερίνα Καραναγνώστη, Εκπαιδεύτρια ενηλίκων μη τυπικής εκπαίδευσης 
«Πάμε Φυλακή; Από το Σινεμά στο Θέατρο… Κι ο Νους μου δραπετεύει» 

ΣΥΝΕΔΡΙΑ 7: ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΤΑΙΝΙΩΝ & ΣΥΖΗΤΗΣΗ


14.30-16.00 Ελαφρύ γεύμα

16.00 - 18.00 ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1 ΑΙΘΟΥΣΑ: 410 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)
Ορατές και αόρατες έμφυλες διακρίσεις στο εκπαιδευτικό περιβάλλον: διερευνώντας την έμφυλη διάσταση της συμπερίληψης
Γλώσσα: ελληνικά
Συντονισμός: Νάντια Κατή, εκπαιδευτικός, θεατροπαιδαγωγός, εκπαιδεύτρια ενηλίκων & Χαρά Τσουκαλά, εκπαιδευτικός, θατροπαιδαγωγός
Καλεσμένες:
Βιργινία Ξυθάλη, ψυχολόγος, εκπαιδεύτρια για θέματα φύλου και σεξουαλικότητας, μέλος της ομάδας του project Bloom|Σεξουαλική αγωγή για όλα
Έλενα Σκαρπίδου, εκπαιδεύτρια Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης, Υπεύθυνη Τομέα Εκπαίδευσης Πολύχρωμου Σχολείου, Μέλος της Intersex Greece
Χριστίνα Κρίθαρη, θεατρολόγος, σκηνοθέτιδα, ηθοποιός, συντονίστρια προγράμματος Χωρίς Πατρόν (ΠΔΘΕ)
Κλεονίκη Γιαννακοπούλου, ψυχολόγος, Υπερήφανοι Γονείς Ελλάδας
Κριτικός σχολιασμός: Μπέττυ Γιαννούλη Ε.Ε.Π. ΤΕΑΠΗ-ΕΚΠΑ, & Δημήτρης Μαυρέας εκπαιδευτικός, θεατροπαιδαγωγός, Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

________________________________________
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2 ΑΙΘΟΥΣΑ: 409-χορωδίας (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)
"Issues of theatrical representation of the otherness: Τhe case of Roma"
Language: English
Coordinators: Eleni Tsetsekou, Head of the Council of Europe - Roma and Travelers Division & Christina Zoniou, theatre researcher - practitioner, Teaching Staff at the Department of Theatre Studies, University of the Peloponnese Greece.
Guests
Franziska Farkas, Romani-Hungarian actress and theatre maker, Hungary
Christoph Leucht, sociologist, co-founder of Kuringa Space for Theatre of the Oppressed, Germany
Avraam Goutzeloudis, actor and assistant director in  Romáland  theatre performance, Greece
Yiannis Georgiou, Greek-Rom social scientist on history and identity of Roma/Gypsies and their representation, Phd candidate National Technical University of Athens, Greece
Aktina Stathaki, theatre researcher- director, Greece
Commentators: Anna Tsichli, Teaching Staff at the Department of Theatre Studies, University of the Peloponnese Greece & Antigoni Tsarbopoulou, teacher, consultant of “It Could be me-it Could be you” project.. 

________________________________________
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 3 ΑΙΘΟΥΣΑ: 313 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)
"Ταυτότητες, διαπολιτισμικότητα και θεατρικότητα: προκλήσεις, αντιφάσεις και αναστοχασμός"
Γλώσσα: ελληνικά
Συντονισμός: Δέσποινα Καρακατσάνη, Καθηγήτρια Παιδαγωγικών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Καλεσμένες: 
Γλυκερία Αράπη, Κοινωνιολόγος, Σύμβουλος Αξιολόγησης & Ανατροφοδότησης Επιμορφωτικών Δράσεων για το πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;», Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (ΠΔΘΕ)
Στέλλα Ελματζόγλου, Εκπαιδεύτρια σε ζητήματα φύλου, ΠΜΣ Φύλο-Κοινωνία-Πολιτική Πάντειο Πανεπιστήμιο
Ξένια Χρυσοχόου, Καθηγήτρια Κοινωνικής και Πολιτικής Ψυχολογίας, Πάντειο Πανεπιστήμιο
Σοφία Βγενοπούλου, Σκηνοθέτρια, παιδοψυχίατρος
Βασίλης Κουκαλάνι, ηθοποιός, σκηνοθέτης
Κριτικός σχολιασμός: Γιώργος Μπεκιάρης, θεατροπαιδαγωγός, Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση & Μπάμπης Μπαλτάς, δάσκαλος, μέλος Παιδαγωγική Ομάδα "Σκασιαρχείο"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
________________________________________
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 4 ΑΙΘΟΥΣΑ: 310 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)
 "Dogmatisms, Religious fundamentalism, politics and performing arts” 
Language: English
Coordinator: Angelos Vallianatos PhD in Theology Athens University, school advisor, trainer for The European Wergeland Centre (EWC), Greece
Guests
Bruno Freyssinet artistic director of Transplanisphere, partner in the Theatre Makes Politics Erasmus+ project, France, 
Ferah Burgul-Adıgüzel Assoc. Prof. Gazi University Gazi Faculty of Education, Turkey
Lutz Pickardt, director, theatre pedagogue BuT, coordinator of the Theatre Makes Politics Erasmus+ project, Germany
Marios Koukounaras-Liagis, Assoc. Prof. Athens University Faculty of Theology, Greece
Sanjoy Ganguly, artistic director of the Jana Sanskriti Center for Theatre of the Oppressed, West Bengal, India
Commentators: Hugo Miguel Coelho, ExQuorum, partner "Theatre Makes Politics", Portugal & Katerina Sakka, member of "Skasiarcheio" Educational Group Greece
________________________________________
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 5 ΑΙΘΟΥΣΑ: 312 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)
"Συμπερίληψη προσφύγων στην εκπαίδευση”
Γλώσσα: ελληνικά
Συντονίστρια: Αλεξάνδρα Ανδρούσου, Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στη Προσχολική Ηλικία
Καλεσμένες/καλεσμένοι:
Λευτέρης Παπαγιαννάκης, Νομικός, Διευθυντής του Ελληνικού Συμβουλίου για τους Πρόσφυγες.
Nάντια Τσενέ, Εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας, Πρώην Διευθύντρια του 1ου Γυμνασίου Αυλώνα
Πέπη Παπαδημητρίου, Εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας, Συντονίστρια Εκπαίδευσης Προσφύγων Ριτσώνας.  
Πέτρος Χαραβιτσίδης, Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΑΠΗ- ΕΚΠΑ, πρώην διευθυντής 132ου Δημοτικού σχολείου Αθήνας.
Γιώργος Σιμόπουλος, UNICEF (Ελλάς)
Γκαλίνα Αλτουχόβα, Προϊσταμένη του Τμήματος Συντονισμού και Παρακολούθησης της Εκπαίδευσης των Προσφύγων, Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας, Δρ Διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, πρώην Συντονίστρια Εκπαίδευσης Προσφύγων στο Σκαραμαγκά
Κριτικός σχολιασμός: Διονύσης Παύλου, Συντονιστής Εκπαίδευσης Προσφύγων στη Κλειστή Ελεγχόμενη Δομή (ΚΕΔ) Λέσβου, Βικτώρια Κοεμτζοπούλου Συντονίστρια Εκπαίδευσης Προσφύγων στη Ελεγχόμενη Δομή Φιλοξενίας Αιτούντων (ΕΔΦΑΑ) Διαβατών

18.30 – 20.30 Kι αν ήσουν εσύ;" - Δέκα Χρόνια (2015-2025)
Στο θέατρο (με ταυτόχρονη διερμηνεία ελληνικά-αγγλικά & στη ελληνική νοηματική γλώσσα)
Χώρος προσβάσιμος σε καροτσάκι
    Νίκος Γκόβας Συντονιστής προγράμματος “κι αν ήσουν εσύ;”
    Maria Clara Martin Αντιπρόσωπος της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα
    Melissa Fleming, Βοηθός Γενική Γραμματέας του ΟΗΕ για την Παγκόσμια Επικοινωνία (βιντεο)
    Sanja Krsmanović Tasić Πρόεδρος Διεθνούς Οργανισμού για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA)
    Χριστίνα Ζώνιου & Άρτεμις Παπακωνσταντινοπούλου, Ομάδας αξιολόγησης προγράμματος “κι αν ήσουν εσύ;”

Καλεσμένος ομιλητής: 
    Κώστας Μάγος Καθηγητής Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
"Στοχεύοντας (σ)τη συμπεριληπτική εκπαίδευση. Το όραμα, οι πολιτικές, οι παγίδες"

20.30 – 22.00 Ελαφρύ γεύμα 
Μουσική  με λαϊκή & παραδοσιακή ορχήστρα εκπαιδευτικών & μαθητών/μαθητριών Μουσικού Γυμνασίου-Λυκείου Παλλήνης
22.00 Αναχώρηση λεωφορείου
 

 

Επιτροπές - Συνεργαζόμενοι φορείς

Πρόγραμμα

Εγγραφές - Επικοινωνία

Εργαστήρια

Ομάδες εργασίας/Θεματικά τραπέζια

Κεντρικές ομιλίες

Ανακοινώσεις