Όλες οι δράσεις στην Αττική

Ο μανδύας του ειδικού: συνδετικός κρίκος στη μαθησιακή διαδικασία;

Ο μανδύας του ειδικού: συνδετικός κρίκος στη μαθησιακή διαδικασία;

Αθήνα, 29/3/2008, Εργαστήριο, Dorothy Heathcote

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 29/3/2008 9:30 πμ - 6:00 μμ Export event


«Ο μανδύας του ειδικού: συνδετικός κρίκος στη μαθησιακή διαδικασία;»

Dorothy Heathcote, Ηνωμένο Βασίλειο

Σάββατο 29/3/2008, 09.30-12.00 & 15.30-18.00

Εργαστήριο 5 ωρών - Γλώσσα: αγγλικά (με μετάφραση στα ελληνικά)

Στο εργαστήριο θα ασχοληθούμε με τα παρακάτω στοιχεία του συστήματος ο μανδύας του ειδικού, τα οποία πρέπει να τα κατανοήσει ο εκπαιδευτικός για να μπορέσει να το χρησιμοποιήσει με επιτυχία στην τάξη. 1. Πώς θα κάνουμε τους μαθητές να πιστέψουν στην επιχείρηση, έτσι ώστε να αντιληφθούν πως η ύπαρξη και η λειτουργία της εξαρτάται από αυτούς τους ίδιους. Δεν υποκρινόμαστε. Στη θεατρική διαδικασία υπάρχει πάντα ένας «φανταστικός πελάτης», πράγμα που καλλιεργεί στους μαθητές το αίσθημα της ευθύνης για τις επιλογές εκείνες που θα διασφαλίσουν την καλή λειτουργία της επιχείρησης. 2. Ποια είναι η κατάλληλη γλώσσα που πρέπει να χρησιμοποιήσει ο εκπαιδευτικός, για να αποφύγει τη δασκαλίστικη γλώσσα της αυθεντίας, που χρησιμοποιείται συστηματικά στη μεταβιβαστική διδασκαλία. 3. Πώς θα χρησιμοποιήσουμε τις θεατρικές συμβάσεις. Οι συμβάσεις αυτές δημιουργούν τα διαφορετικά είδη σκέψης, γραπτού και προφορικού λόγου και αποτελούν βασική πλευρά του συστήματος του μανδύα του ειδικού. Εισάγουν τη φαντασία και τα συναίσθημα και συνδυάζουν ακαδημαϊκή και συναισθηματική μάθηση. 4. Πώς θα καταφέρει ο εκπαιδευτικός να σχεδιάσει το μάθημα με βάση την ιδέα της επιχείρησης. Αυτό συχνά αποθαρρύνει τους εκπαιδευτικούς, γιατί τους φαίνεται πολύ λεπτομερές συγκριτικά με το μεταβιβαστικό μοντέλο διδασκαλίας, όπου ο δάσκαλος λέει στα παιδιά τι να σκεφτούν. Ο μανδύας του ειδικού ενθαρρύνει τα παιδιά στο πώς να σκέφτονται. Στο εργαστήριο οι εκπαιδευτικοί θα αποκτήσουν την εμπειρία του δικού τους μανδύα του ειδικού, με στόχο να ανακαλύψουν οι ίδιοι τα τέσσερα στοιχεία του συστήματος, που αποτελούν τα κλειδιά για την επιτυχημένη εφαρμογή του.

Αττική - Ημερολόγιο δράσεων

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 28/11/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
29301
2345
"Εγώ – εσύ – εμείς… μαζί"

"Εγώ – εσύ – εμείς… μαζί"

Αθήνα, 5/12/2024, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Στέλιος Βγαγκές, Χριστίνα Στουραΐτη
678
910111213
«κι αν ήσουν εσύ;  - Πες το δυναμικά με εικόνες»

«κι αν ήσουν εσύ; - Πες το δυναμικά με εικόνες»

Αθήνα 13-14 /12/2024 , Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς. Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Ζώνιου
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
171819202122
23242526272829
303112345

Αναζήτηση