Όλες οι δράσεις στην Αττική

Τα βρεγμένα παπούτσια

Τα βρεγμένα παπούτσια

Αθήνα, 28/11/2015, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Βέρα Λάρδη, Χριστίνα Φραγκιαδάκη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 28/11/2015 9:30 πμ - 12:30 μμ Export event


ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2015

ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΘΗΝΑΣ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ & ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ


"Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2015: κι αν ήσουν εσύ;-
Θεατρικές Τεχνικές για ευαισθητοποίηση στα Ανθρώπινα Δικαιώματα και σε θέματα Προσφύγων".


Τόπος: 72ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, Ακταίου 2-4 και Επταχάλκου Θησείο

Οργανωτική Επιτροπή Ημερίδας: Χαρά Τσουκαλά, Νίκος Γκόβας, Ηρώ Ποταμούση, Σόνια Μολογούση, Λουίζα Νικολάου, Νάσια Χολέβα, Μαίρη Καλδή και ομάδα εθελοντών του Δικτύου.

Διοργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση-Γραφείο Αθήνας
Συνεργασία: Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, 72ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, ΑΡΣΙΣ- Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων, Διεθνής Αμνηστία, Κουκλοθέατρο AYUSAYA, Σχολείο Παιχνιδιού

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1: 9.30πμ-12.30μμ "Τα βρεγμένα παπούτσια"
Βέρα Λάρδη, Χριστίνα Φραγκιαδάκη

Το θέατρο Playback (Playback Theater) είναι ένα διαδραστικό είδος θεάτρου που γεννήθηκε στην Αμερική από τους Jo Salas και Jonathan Fox, με στόχο να δώσει φωνή σε κοινωνικά περιθωριοποιημένες ομάδες. Σε μία παράσταση Playback ο συντονιστής προσκαλεί τους θεατές να αφηγηθούν προσωπικές ιστορίες. Έπειτα μία ομάδα εκπαιδευμένων καλλιτεχνών (ηθοποιοί, μουσικοί και συχνά εικαστικοί) αυτοσχεδιάζουν επί τόπου πάνω στις ιστορίες αυτές καθρεφτίζοντας την ουσία τους επί σκηνής. Το θέμα της παράστασης μπορεί να είναι ελεύθερο ή να καθορίζεται από το εκάστοτε πλαίσιο. Το Playback χρησιμοποιείται από εκπαιδευτικούς, θεραπευτές και συλλογικότητες ως εργαλείο ευαισθητοποίησης, πρόληψης και ενδυνάμωσης σε δουλειά με εφήβους, στα σχολεία, σε ψυχιατρικές δομές, σε συνέδρια, στις φυλακές, σε δουλειά στη κοινότητα (community work) κ.α. Σε αυτό το βιωματικό εργαστήρι θα έρθουμε σε επαφή με τη δομή του θεάτρου Playback και μέσα από τις βασικές φόρμες αναπαράστασης που χρησιμοποιεί θα μοιραστούμε ιστορίες σχετικές με το προσφυγικό και θα προσπαθήσουμε να αναγνωρίσουμε τα σημεία στα οποία μοιάζουμε αλλά και αυτά στα οποία διαφέρουμε από τις χιλιάδες προσφύγων που καταφεύγουν στη χώρα μας για προστασία με όνειρα για μια καλύτερη ζωή.

Η Βέρα Λάρδη γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε θεατρολογία και ιστορία τέχνης στην Αγγλίας και υποκριτική στην Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου. Είναι ιδρυτικό μέλος της ομάδας κοινωνικού θεάτρου “Amate Performance”. Εργάζεται ως ηθοποιός, εκπαιδεύτρια ενηλίκων και συντονίστρια δράσεων θεάτρου στην κοινότητα (Community Theater). Ως ηθοποιός έχει συνεργαστεί με το Φεστιβάλ Αθηνών, το Εθνικό Θέατρο, τη Νέα Σκηνή, το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, το Θέατρο του Νέου Κόσμου, το Chanel 4. Είναι μέλος της ομάδας “Playback Ψ” ως ηθοποιός και εκπαιδεύτρια. Ως εκπαιδεύτρια ενηλίκων, έχει συνεργαστεί με το περιοδικό δρόμου “Σχεδία”, το Processwork Hub, τα προγράμματα ΚΕΘΕΑ- Νόστος και Εξάντας, το Station Athens, το Θεατροδρόμιο Ναυπλίου. Έχει συνδημιουργήσει καλλιτεχνικές παρεμβάσεις που παρουσιάστηκαν στο Φεστιβάλ Αθηνών, σε εκπαιδευτικούς (ΠΔΕ Αττικής), σε φοιτητές ΤΕΙ Αθηνών κοινωνικών λειτουργών, σε οµάδες επαγγελµατιών ως συνεχιζόµενη επιµόρφωση (ΚΕΘΕΑ, ΕΣΗΕΑ) στο Aντιρατσιστικό Φεστιβάλ Αθήνας, στην Κιβωτό του Κόσµου, στο Πολυδύναµο Κέντρο Υποστήριξης και Ενσωµάτωσης Προσφύγων και Μεταναστών του Ερυθρού Σταυρού, στο Γενικό Νοσοκοµείο Παίδων Αθηνών, στο ΠΙΚΠΑ Βούλας. Εκπαιδεύεται στο ψυχόδραμα και στην διεργασία ομάδας.

Η Χριστίνα Φραγκιαδάκη γεννήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης. Αποφοίτησε από το "Θέατρο Τέχνης, Καρόλου Κούν" και έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές Δραματοθεραπείας στο Ινστιτούτο Ψυχοθεραπείας μέσω θεάτρου "ΑΙΩΝ". Έχει δουλέψει στο θέατρο και τον κινηματογράφο, σε μεγάλου και μικρού μήκους κινηματογραφικές παραγωγές. Είναι μέλος της ομάδας "Ρlayback Ψ" από την σύστασή της το 2004, έως και σήμερα, σε σκηνοθεσία Λάμπρου Γιώτη με παραστάσεις σε θέατρα, σε φεστιβάλ της Ελλάδας και του εξωτερικού καθώς και σε ειδικά πλαίσια με θέμα την ψυχική υγεία, την εκπαίδευση, τη διαπολιτισμικότητα, στις φυλακές , σε συνέδρια. Διδάσκει θέατρο playback στην Εταιρεία Δραματικής Έκφρασης και Θεραπείας "Παλμός" . Έχει εργαστεί ως δραματοθεραπεύτρια με ομάδες τοξικομανών, ψυχικά ασθενών και σε ατομικές συνεδρίες. Είναι ιδρυτικό μέλος της ομάδας "Amate performance" που δραστηριοποιείτε στο κοινωνικό θέατρο. Εκπαιδεύεται στην Συστημική - Οικογενειακή θεραπεία στο Συστημικό Κέντρο Εκπαίδευσης και Ψυχοθεραπείας "ΣΚΕΨΥΣ".
 


 

Αττική - Ημερολόγιο δράσεων

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 28/11/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
29301
2345
"Εγώ – εσύ – εμείς… μαζί"

"Εγώ – εσύ – εμείς… μαζί"

Αθήνα, 5/12/2024, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Στέλιος Βγαγκές, Χριστίνα Στουραΐτη
678
910111213
«κι αν ήσουν εσύ;  - Πες το δυναμικά με εικόνες»

«κι αν ήσουν εσύ; - Πες το δυναμικά με εικόνες»

Αθήνα 13-14 /12/2024 , Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς. Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Ζώνιου
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
171819202122
23242526272829
303112345

Αναζήτηση