Όλες οι δράσεις στην Βόρεια Ελλάδα

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ- Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2024

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ- Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2024

Θεσσαλονίκη 7/12/2024, Ημερίδα

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 7/12/2024 9:00 πμ - 4:00 μμ Export event


Πρόσκληση για τον Εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2024

«Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2024:
 
«Είμαστε εδώ, είμαστε μαζί! Από τη μοναξιά του ατομικού στη δύναμη του συλλογικού».

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 7 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2024, 9.30πμ-4μμ

Τόπος: 36ο Δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης (Αγίας Σοφίας 66)

βιωματικά εργαστήρια, συζήτηση

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Από το 2008 ο Διεθνής Οργανισμός για το Θέατρο στην Εκπαίδευση IDEA (International Drama/Theatre & Education Association) έχει ορίσει την 27η Νοεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση (IDEA Day) και κάθε χρόνο καλεί τα μέλη του και όλους όσοι εμπλέκονται με το θέατρο, το εκπαιδευτικό δράμα, το θεατρικό παιχνίδι, σε οποιαδήποτε διαδικασία τυπικής ή μη τυπικής εκπαίδευσης, να τη γιορτάζουν με εκδηλώσεις, παραστάσεις, επιμορφωτικές συναντήσεις, παρεμβάσεις σε σχολεία κ.ά.

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, τακτικό μέλος του IDEA, συντονίζει στην Ελλάδα τις εκδηλώσεις και τις δράσεις αυτές, ενώ παράλληλα μέλη και συνεργάτες του στην Εκπαίδευση  οργανώνουν σε διάφορες πόλεις και με ελεύθερη είσοδο βιωματικά εργαστήρια, συζητήσεις, ημερίδες, δρώμενα καθώς και δραστηριότητες με παιδιά και νέους.

Στην ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,  το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση-Γραφείο Βορ Ελλάδας, διοργανώνει Ημερίδα, την 7 Δεκεμβρίου 2024.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2024, 9:30-16:00
9:30 - 10:00 Προσέλευση – εγγραφές
10:00 - 10:20 Καλωσόρισμα από τη Συντονιστική Επιτροπή του Γραφείου Β. Ελλάδας του ΠΔΘΕ
10:20 - 10:40 «Γιατί βία; Θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα για τη βία και την ειρηνική συνύπαρξη στο σχολείο». Παρουσίαση του προγράμματος για την πρόληψη και την αντιμετώπιση της βίας στο σχολείο, με στόχο την καλλιέργεια της ειρηνικής συνύπαρξης των παιδιών και των νέων στη σχολική κοινότητα. Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε από μέλη του Γραφείου Β. Ελλάδας του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και υλοποιείται πιλοτικά για το σχολικό έτος 2024-25.
Εισηγήτριες: Άβρα Αυδή και Γιάννα Τσόκου
10:40 - 11:40 «Οι Τέχνες στην υπηρεσία της προώθησης αξιών: μια επισκόπηση της εμπειρίας από τη σύσταση της καλλιτεχνικής ομάδας «Εμείς» στη Γάζα, κατά τη διάρκεια του πολέμου.»
Συνδεόμαστε διαδικτυακά με την νεοσύστατη ομάδα παλαιστινίων καλλιτεχνών «Εμείς», που βρίσκονται εκτοπισμένοι στη Νότια Γάζα, και συνομιλούμε ζωντανά μαζί τους για τις συνθήκες δημιουργίας της ομάδας, για την εμπειρία τους ως καλλιτεχνών κατά τη διάρκεια του πολέμου και για τα εργαστήρια γραφής, εικαστικών και κουκλοθεάτρου που πραγματοποιούν τώρα στη Γάζα. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης θα προβληθεί φωτογραφικό υλικό από τα εργαστήρια εικαστικών και παράσταση μαριονέττας.
Εισηγητές: Alaa Al Jabari, εικαστικός, Mahdi Karira παραστατικές τέχνες, κατασκευαστής μαριονέτας, Fidaa Ziad, εκπαιδευτικός, συγγραφέας, υπεύθυνη για την δημόσια εκπροσώπηση της ομάδας
11:40-12:15 Ερωτήσεις - συζήτηση
12:15-13:00 Διάλειμμα
 
13:00 - 16:00 Παράλληλα βιωματικά εργαστήρια
 
Εργαστήριο 1 : «Αυτοσχεδιάζοντας για την προσωπική και κοινωνική μας εξέλιξη»Manal Awad, ηθοποιός, σκηνοθέτης
Αυτό το εργαστήριο αυτοσχεδιασμού (improvisation) θα επικεντρωθεί στην οικοδόμηση αυτοπεποίθησης, στην ανοιχτή σκέψη και την έκφραση συναισθημάτων μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον, όπου δεν ασκείται κριτική. Ο αυτοσχεδιασμός απαιτεί από εμάς να ζούμε τη στιγμή, να βρισκόμαστε στο παρόν και να ανταποκρινόμαστε αυθόρμητα. Έτσι, τα λάθη είναι ευπρόσδεκτα, γιατί αποτελούν μέρος της διασκέδασης. Περιλαμβάνει λεκτικές και μη λεκτικές δραστηριότητες, κατά τις οποίες οι συμμετέχουσες και οι συμμετέχοντες αυτοσχεδιάζουν ως ζευγάρια ή ως ομάδα. Το εργαστήριο θα γίνει στα αγγλικά με τη βοήθεια μεταφράστριας.
Διάρκεια : 3 ώρες
Απευθύνεται: σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων, σε σπουδαστές και καλλιτέχνες παραστατικών τεχνών.
Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 25
 
Εργαστήριο 2: «Το σώμα της φωνής μας», Ειρήνη Κουμπαρούλη
Στόχος του εργαστηρίου είναι να εισάγει τις συμμετέχουσες και τους συμμετέχοντες στην γνωριμία με το πεδίο της φωνής, μέσα από την μέθοδο της Μίρκας Γεμεντζάκη, όπως τη διδάχτηκα και την βίωσα κοντά στην δασκάλα μου Ρηνιώ Κυριαζή. Στο εργαστήριο θα γνωρίσουμε ασκήσεις που βοηθούν το σώμα να επιστρέψει στην φυσική αναπνοή και να συναντήσει όψεις του πεδίου της «αυθεντικής φωνής». Μέσα από μια σειρά ασκήσεων θα δούμε πώς ο ήχος της φωνής ξανασυνδέεται με το σώμα, ενδυναμώνεται και δοκιμάζει φωνητικές περιοχές της μνήμης ή της φαντασίας. Επίσης, θα δοκιμάσουμε στοιχεία της processbased μεθόδου της JuliannaBloodgood (δασκάλα και συνεργάτιδα) καιτην επιρροή της από την πολωνική
γκροτοφσκική θεατρική παράδοση, εξερευνώντας την αφύπνιση μιας βαθιάς ακρόασης και ανταπόκρισης,το κτίσιμο της πολυφωνίας καιτης συνήχησης μέσα από έναν ασφαλή χώρο συνάντησης και παρουσίας.»
Διάρκεια: 2 ώρες
Απευθύνεται: σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων, σε σπουδαστές και καλλιτέχνες παραστατικών τεχνών.Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 25
 
Εργαστήριο 3: «Οι συγκρούσεις στην τάξη», Φωτεινή Παπαχαραλάμπους
Σε αυτό το εργαστήριο οι συμμετέχοντες/ουσες θα έχουν τη δυνατότητα να μοιραστούν την εμπειρία τους γύρω από τις συγκρούσεις που προκύπτουν στο σχολικό πλαίσιο και να ενδυναμωθούν στην ανάπτυξη δεξιοτήτων για την αποτελεσματικότερη διαχείρισή τους.
Διάρκεια: 3 ώρες
Απευθύνεται: σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων
Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 25
 
Εργαστήριο 4: «Ηθοποιοί και συγγραφείς, ένα παιχνίδι συμπερίληψης», Μαγδαληνή Μπεκρή
Το εργαστήριο συνδυάζει το Θέατρο με τη Δημιουργική γραφή. Επιδιώκει να συστήσει στους συμμετέχοντες και να τους εξοικειώσει με ένα εργαλείο που θα τους προσφέρει ένα πλαίσιο πειραματισμού, το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί τόσο στην εμψύχωση ομάδων όσο και στη σχολική τάξη και σε εκπαιδευτικά προγράμματα. Το εργαστήριο συνδυάζει θεατρικές τεχνικές μη λεκτικού αλλά και λεκτικού θεατρικού αυτοσχεδιασμού, με θεατροπαιδαγωγικές τεχνικές εκφραστικής αναπαράστασης, στοχαστικής αναπαράστασης και έρευνας, και με τεχνικές
δημιουργικής γραφής. Οι συμμετέχοντες θα εργαστούν ατομικά, σε ομάδες, αλλά και ως ολομέλεια και θα παράξουν αφηγηματικά κείμενα πρωτοπρόσωπης και τριτοπρόσωπης αφήγησης με πρωταγωνιστές ήρωες «ξένους, άλλους, διαφορετικούς». Μέσα από τη διαδικασία ενός καθοδηγούμενου θεατρικού αυτοσχεδιασμού θα βοηθηθούν, από τη μια να συνειδητοποιήσουν βιωματικά τη διαδικασία επινόησης και οργάνωσης της προσωπικότητας ενός λογοτεχνικού ήρωα, κατανοώντας τον τρόπο σκέψης, την ψυχολογία, τα συναισθήματα, τις εσωτερικές του διαδρομές και τις συγκρούσεις του. Από την άλλη, θα τον συναισθανθούν και θα τον αποτυπώσουν αφηγηματικά.
Διάρκεια : 2,5 ώρες
Απευθύνεται: σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, θεατροπαιδαγωγούς, εμψυχωτές και θεατρολόγους.
Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 15
 
ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Οι ενδιαφερόμενοι/ες πρέπει να κάνουν αίτηση συμμετοχής εδώ. Θα λάβουν επιβεβαίωση για τη συμμετοχή τους στο προσωπικό τους email, την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2024. Παρακαλούμε ελέγξτε και τα spam! Οι θέσεις στα βιωματικά εργαστήρια είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Προτεραιότητα έχουν τα οικονομικά τακτοποιημένα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Γίνετε μέλος ή ανανεώστε τη συνδρομή σας εδώ
 
ΣΥΝΤΟΜΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΜΨΥΧΩΤΩΝ
Η Άβρα Αυδή είναι φιλόλογος και θεατροπαιδαγωγός. Υπηρέτησε στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως καθηγήτρια και ως Υπεύθυνη Πολιτιστικών. Παράλληλα, δίδαξε, επί 15 έτη (2001-2016) στο Τμήμα Θεάτρου του Α.Π.Θ. Ασχολείται συστηματικά με τη γλωσσική διδασκαλία και με τη Θεατρική Αγωγή, τομείς στους οποίους έχει επιτελέσει διδακτικό, επιμορφωτικό και συγγραφικό έργο. Συμμετείχε στη συγγραφή των παρακάτω ομαδικών έργων σχετικά με τη γλωσσική διδασκαλία: Εγχειρίδια «Έκφραση-Έκθεση» για το λύκειο, Πρόγραμμα Σπουδών για
τη Νεοελληνική Γλώσσα (1998), ψηφιακό έργο «Πολύτροπη Γλώσσα» (Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, 2017 κ.ε.). Συνέγραψε με τη Μελίνα Χατζηγεωργίου τα βιβλία «Η τέχνη του Δράματος στην εκπαίδευση: 48 προτάσεις για εργαστήρια θεατρικής αγωγής» (Μεταίχμιο 2007) και «Όταν ο δάσκαλος μπαίνει σε ρόλο: 50 προτάσεις για θεατρικά εργαστήρια με Δάσκαλο σε Ρόλο» (Μεταίχμιο 2018). Πρόσφατα εξέδωσε τη συλλογή διηγημάτων «Μονοπάτια» (Γράφημα, 2022). Είναι μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
 
H Manal Awad σπούδασε Υποκριτική στο Institution Superiour D’Art Dramatiuqe της Τυνησίας και πήρε Μάστερ στη Σκηνοθεσία Θεάτρου από τη Βασιλική Ακαδημία Δραματικής Τέχνης (RADA) του Λονδίνου. Εργάζεται ως ηθοποιός στον κινηματογράφο και στην τηλεόραση και ως ηθοποιός και σκηνοθέτης στο θέατρο. Έχει παίξει σε διάφορες μεγάλου μήκους ταινίες, όπως: Huda’s Salon και The Idol, του Παλαιστίνιου σκηνοθέτη Hani Abu Assad, Gaza Mon Amour και Dégradé των Arab και Tarazan Nasser, The Worthy του Ali Mustafa, Pomegranates and Myrrh της Najwa Najjar, καθώς και σε πολλές μικρού μήκους ταινίες. Έχει σκηνοθετήσει διάφορα θεατρικά έργα, όπως το «603» και το Dementia. Συμμετείχε στη σατιρική σειρά της
παλαιστινιακής τηλεόρασης Watan A Watar, η οποία απέσπασε πολλά βραβεία. Είναι κυρίως γνωστή ως κωμικός και έχει κάνει πολλές παραστάσεις stand-up comedy στην περιοχή της Μέσης Ανατολής. Είναι υπότροφος του IIE Artist Protection Fund και συνεργάζεται με το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση ως φιλοξενούμενη καλλιτέχνιδα.
 
Η Fidaa Ziyad είναι συγγραφέας, καθηγήτρια αραβικής γλώσσας και πολιτιστική ακτιβίστρια. Γεννήθηκε στην πόλη της Γάζας το 1987 και ζει στην Λωρίδα της Γάζας. Έχει σπουδάσει αραβική γλώσσα και λογοτεχνία, μεθοδολογία διδασκαλίας και λογοτεχνική κριτική. Κείμενά της δημοσιεύονται σε πολλές λογοτεχνικές πλατφόρμες. Οργανώνει πολιτιστικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες και συμβάλλει στην ίδρυση πολιτιστικών ομάδων στη Γάζα. Αυτή τη στιγμή το έργο της επικεντρώνεται στην καταγραφή και τεκμηρίωση της φωνής των πενθούντων γυναικών στη Γάζα, οι οποίες βίωσαν κυρίως πένθος πρώτου βαθμού. Μελετά τον αντίκτυπο της απώλειας και του πένθους στην προσωπικότητα των γυναικών κατά τη
διάρκεια του πολέμου, με στόχο να καθιερωθεί η ιδέα της αφήγησης ως γέφυρας ψυχολογικής ανακούφισης για τις γυναίκες.
 
Η Alaa Kamal Al Jabari είναι ψηφιακή γραφίστρια σε πολλές πλατφόρμες και εκπαιδεύτρια στην τέχνη των κόμικς. Έχει σπουδάσει κόμικς, καθώς και διοίκηση και διαχείριση υπηρεσιών υγείας. Είναι συντονίστρια εκφραστικών τεχνών στα εργαστήρια Paths to Return Home. Δημιούργησε ένα περιοδικό κόμικ, αλλά ο πόλεμος εμπόδισε τη δημοσίευσή του. Έχει δημιουργήσει έξι βίντεο που τεκμηριώνουν τις ιστορίες των εκτοπισμένων στη Γάζα, μέσω ψηφιακής σχεδίασης. Αξιοποιώντας την τέχνη ως ψυχολογικό εργαλείο πρώτων βοηθειών, κάνει εργαστήρια σχεδίου, κόμικς και δημιουργικής έκφρασης με παιδιά, με στόχο την ψυχολογική τους υποστήριξη κατά τη διάρκεια του πολέμου.
 
Ο Mahdi Karira είναι μαριονετίστας, σκηνοθέτης, εκπαιδευτής ενεργών στρατηγικών μάθησης και ιδρυτής του Θεάτρου Μαριονέτας στην πόλη της Γάζας, στο κέντρο «Holst» του Δήμου Γάζας. Σκηνοθέτησε περίπου 15 θεατρικές παραστάσεις πριν από τον εξελισσόμενο πόλεμο, ο οποίος κατέστρεψε ολοκληρωτικά το θέατρο και το εργαστήριο κουκλοθεάτρου του.
Η έλλειψη εργαστηρίου και υλικών δεν κατασίγασε το πάθος του για το θέατρο και τις μαριονέτες, αλλά τον οδήγησε να καταφύγει στην ανακύκλωση κονσερβών από προϊόντα που παρέχονται ως επισιτιστική βοήθεια κατά τη διάρκεια του πολέμου στη Γάζα. Τώρα κατασκευάζει μαριονέτες από κονσέρβες και δημιουργεί παραστάσεις με τις οποίες προβάλλονται αξίες και θίγονται κοινωνικά ζητήματα που επέβαλε ο πόλεμος. Έτσι, καθιερώνει την ιδέα της τέχνης ως θεραπείας και ως μέσου ψυχολογικής ανακούφισης σε περιόδους κρίσεων και πολέμων.
 
Η Ειρήνη Κουμπαρούλη είναι απόφοιτος της Σχολής Αρχιτεκτόνων ΕΜΠ (2010) και του Μεταπτυχιακού προγράμματος ΕΜΠ: «Σχεδιασμός - Χώρος - Πολιτισμός» (2013). Είναι διδάκτωρ της ίδιας σχολής, με κεντρική περιοχή έρευνας την έννοια της παραγωγής του χώρου μέσα από φαινόμενα θεατρικότητας και επιτελεστικών πρακτικών. Αποφοίτησε από τη δραματική σχολή «Αρχή» της Νέλλης Καρρά το 2013. Από το 2016 ερευνά συστηματικά, με τη μέθοδο φωνής της Μίρκας Γεμεντζάκη, μέσα από τη συνεργασία της με τη Ρηνιώ Κυριαζή (ηθοποιό, σκηνοθέτη και παιδαγωγό της φωνής), την παρουσία της φωνής, τη σχέση ήχου - λόγου και συμμετέχοντας σε πρακτικές διδασκαλίας. Από το 2018 συνεργάζεται στενά με την performer- vocalist teacher Jullianna Bloodgoog (Teatr PieśńKozła 2009-2018) ερευνώντας πρακτικές φωνής - συνόλου. Ως ηθοποιός συνεργάστηκε μεταξύ άλλων με τις σκηνοθέτριες Ρηνιώ Κυριαζή, Αργυρώ Χιώτη, Άννα Κοκκίνου, Λίλλυ Μελεμέ, Κατερίνα Σκουρλή, Μόνικα Κολοκοτρώνη και Έλενα Βόγλη. Από το 2005 συντονίζει εργαστήρια παιδιών, εφήβων και ενηλίκων. Είναι μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στη Εκπαίδευση. Έχει βασικό συνεργάτη τον Γιώργο Μόσχο, Πρώην Συνήγορο του Παιδιού, και μαζί δουλεύουν με όχημα τη θεατρική εκπαίδευση σε περιβάλλοντα παιδικής και εφηβικής ζωής.
 
Η Μαγδαληνή Μπεκρή γεννήθηκε στην Έδεσσα. Σπούδασε Νεοελληνική Φιλολογία στο τμήμα Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και Θέατρο στην Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης του Κ.Θ.Β.Ε. Εκπόνησε το μεταπτυχιακό της στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας με ειδίκευση στη Δημιουργική Γραφή. Το 1996 αποτέλεσε ιδρυτικό μέλος του Θεατρικού Οργανισμού «Νέες Μορφές», που δραστηριοποιήθηκε στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Συμμετείχε σε όλες τις παραστάσεις των «Νέων Μορφών» είτε ως ηθοποιός είτε ως σκηνοθέτρια. Συμμετείχε επίσης σε παραστάσεις του Κ.Θ.Β.Ε και άλλων σημαντικών θεάτρων της πόλης. Δίδαξε δημιουργική γραφή σε εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και στο εργαστήριο Θεατρικής Γραφής του Θεάτρου Τ σε συνεργασία με τη Γλυκερία Καλαϊτζή (2019). Το 2017 εκδόθηκε το
βιβλίο της Ιστορίες Γυναικών ή άτεχνο κολάζ σπασμένων εικόνων.
 
Η Φωτεινή Παπαχαραλάμπους σπούδασε Ψυχολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και είναι Ομαδική Θεραπεύτρια με εξειδίκευση στο Ψυχόδραμα. Έχει εκπαιδευθεί στην Ψυχοδιαγνωστική και κατέχει Μεταπτυχικό τίτλο από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου στην Εκπαίδευση Ενηλίκων . Έχει συνεργαστεί με διάφορους φορείς (Άρσις, Κέντρο Πρόληψης Πυξίδα, ΚΘΒΕ) στον σχεδιασμό και την εφαρμογή προγραμμάτων για ενήλικες, παιδιά και εφήβους.
 
Η Γιάννα Τσόκου είναι θεατρολόγος, Διδάκτωρ της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Βιέννης. Απόφοιτος της “Επιθεώρησης Δραματικής Τέχνης” της Ρούλας Πατεράκη. Συνεργάστηκε επί σειρά ετών με το ΚΘΒΕ ως θεατρολόγος και με τον «9,58. Σταθμό στον πολιτισμό» ως επιμελήτρια και παρουσιάστρια εκπομπών. Δίδαξε Ιστορία Θεάτρου στην Ανώτερη Δραματική Σχολή «Ανδρέας Βουτσινάς» και δημιούργησε το τμήμα «Η Θεατρική Τέχνη στην Εκπαίδευση». Το 2012 οργάνωσε το πρόγραμμα "Μια πόλη, μια παράσταση" για εκπαιδευτικούς και σχολεία. Μεταφράζει έργα του σύγχρονου γερμανικού θεάτρου. Δημοσίευσε επιστημονικά άρθρα, συνεντεύξεις, κριτική θεάτρου. Μέλος της Ελληνικής Ένωσης Κριτικών Θεάτρου και Παραστατικών Τεχνών. Μέλος από το 2011 της Επιτροπής Θεάτρου του Δήμου Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος της ( 2014 -2019). Από το 2018 συντονίζει τη “Λέσχη Ανάγνωσης Θεατρικών Έργων για Εφήβους και Παιδιά” του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
 
Οργανωτική επιτροπή: Ειρήνη Ζώη, Τζένη Καραβίτη, Ειρήνη Κουμπαρούλη, Ειρήνη Μαρνά, Σταυριανή Παπανεάρχου, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου και Γιάννα Τσόκου
Επικοινωνία: theatroedu.voreia@gmail.com .

 

Διοργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση - Γραφείο Βορ Ελλάδας

Πληροφορίες: info@theatroedu.gr, τηλ. 2106541600

 

Βόρεια Ελλάδα - Ημερολόγιο δράσεων

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
252627282930
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45678
9101112
Δράση «Μαζί»

Δράση «Μαζί»

Θεσσαλονίκη, 12/12/2024 Δράση «Μαζί»,
131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Αναζήτηση