Όλες οι δράσεις στην Κρήτη

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Ηράκλειο 9/3/2024, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζουν , Έλενα Φανιουδάκη Χριστίνα Γούση

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 9/3/2024 10:00 πμ - 2:00 μμ Export event


ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ - ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ

«κι αν ήσουν εσύ;» -  τεχνικές και δράση ευαισθητοποίησης με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα για την Εξάλειψη των Φυλετικών Διακρίσεων - 21η Μαρτίου»

ΗΡΑΚΛΕΙΟ,   9 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024 10:00-14:00
στο 1ο Γυμνάσιο Ηρακλείου (Καπετανάκειο),  οδός Δημοκρατίας 1, Ηράκλειο.

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (ΠΔΘΕ) /Γραφείο Ηρακλείου-Λασιθίου σε συνεργασία με το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα (Υ.Α.) και η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κρήτης δια της Συντονίστριας Εκπαίδευσης Προσφύγων διοργανώνουν παιδαγωγική-οργανωτική συνάντηση 4 ωρών με τίτλο:

  • τεχνικές και δράση ευαισθητοποίησης με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα για την Εξάλειψη των Φυλετικών Διακρίσεων - 21η Μαρτίου»,

στο Ηράκλειο, το Σάββατο 9 Μαρτίου 2024, ώρες: 10:00-14:00 στο 1ο Γυμνάσιο Ηρακλείου (Καπετανάκειο),  οδός Δημοκρατίας 1, Ηράκλειο.

Εμψυχώτριες: Χριστίνα Γούση, Έλενα Φανιουδάκη

Η συνάντηση απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε τάξεις όπου φοιτούν μαθητές με προσφυγικό ή μεταναστευτικό προφίλ και υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;» - ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος (εγκεκριμένο πρόγραμμα από το Υπουργείο Παιδείας).

Η συνάντηση έχει στόχο την ευαισθητοποίηση καθώς και την οργάνωση και τον σχεδιασμό δράσεων ενόψει της 21ης Μαρτίου, ώστε να αποτυπωθεί, σε κάθε σχολείο που επιθυμεί, μία δράση ευαισθητοποίησης - δράση "ΜΑΖΙ", όπου οι μαθητές/ριες θα συν-δημιουργήσουν, συνεργαστούν, θα συμμετέχουν μαζί με μαθητές/ριες με προσφυγικό ή μεταναστευτικό προφίλ στο πλαίσιο μιας οργανωμένης βιωματικής δράσης (π.χ. αθλητική εκδήλωση, χορός, ζωγραφική, φωτογραφία, συμμετοχή σε θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα με εμψυχωτή/ρια νεανικών ομάδων κτλ). Αποτελείται από δυο μέρη. Στο πρώτο μέρος , θα γίνουν παιχνίδια ευαισθητοποίησης με θεατρικές τεχνικές από το Κι αν ήσουν εσύ και στο δεύτερο θα γίνει παιδαγωγική ενημερωτική συζήτηση με στόχο την οργάνωση και τον σχεδιασμό προτεινόμενων δράσεων Μαζί.

ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ:. Οι ενδιαφερόμενοι/ενδιαφερόμενες θα πρέπει να συμπληρώσουν τη  φόρμα συμμετοχής στον παρακάτω σύνδεσμο: https://forms.gle/zsuaf5Sk54rQANie7.

Το πρόγραμμα "Κι αν ήσουν εσύ;" σχεδιάστηκε και υλοποιείται από το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες στην Ελλάδα και με την επιστημονική στήριξη των: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΕΚΠΑ/Τμήμα Θεατρικών Σπουδών (Προπτυχιακό και Μεταπτυχιακό πρόγραμμα), Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ΑΠΘ / Τμήμα Θεάτρου, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ΑΠΘ/Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης της Παιδαγωγικής Σχολής, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου/Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας/Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας και πιστοποιημένο από τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA).

Πληροφορίες: www.theatroedu.gr

 

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση/Γραφείο Ηρακλείου-Λασιθίου, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα,

Τοπική Συντονίστρια Ηρακλείου Λασιθίου κι αν ήσουν εσύ και Συντονίστρια Εκπαίδευσης Προσφύγων Κρήτης.

Πληροφορίες: info@theatroedu.gr / 2106541600, Έλενα Φανιουδάκη, 6971872687

 

Βιογραφικά Εμψυχωτριών:

Η Χριστίνα Γούση είναι απόφοιτη του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το «μικρόβιο» του θεάτρου την οδηγεί στο θέατρο Επί Κολωνώ όπου γνωρίζει για πρώτη φορά την συμβολή των θεατρικών τεχνικών στην εκπαίδευση. Λίγα χρόνια αργότερα, ολοκληρώνει το Μεταπτυχιακό « Η Δραματική Τέχνη και οι Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση» στη Σχολή Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών σπουδών της, γράφει το πρώτο της παραμύθι, κατασκευάζει την πρώτη κούκλα κουκλοθεάτρου και σχεδιάζει τη διδασκαλία της Ιλιάδας με θεατρικές τεχνικές στο πλαίσιο της διπλωματικής της εργασίας. Στη συνέχεια, γίνεται μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στη Εκπαίδευση και συμμετέχει σε σειρά επιμορφωτικών σεμιναρίων και δράσεων. Το 2020, συμμετέχει στο επιμορφωτικό πρόγραμμα του LEARN INN ΕΚΠΑ «Εμψύχωση και ενδυνάμωση ομάδων» ενώ συνεχίζει με το πρόγραμμα «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση». Το σχολικό έτος 2019-2020, αναλαμβάνει την διδασκαλία και εμψύχωση θεάτρου για παιδιά και εφήβους στην Ανώτερη Δραματική Σχολή «Νότος» στο Ηράκλειο της Κρήτης. Από το 2014 ασχολείται με την διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων ενώ δεν παύει να ψάχνει ευκαιρίες να «μπολιάσει» το θέατρο με τη εκπαίδευση.

 Η Έλενα Φανιουδάκη είναι απόφοιτη του τμήματος Αγγλικής γλώσσας του ΕΚΠΑ, κάτοχος μεταπτυχιακού στις Στρατηγικές Διαχείρισης Περιβάλλοντος, Καταστροφών & Κρίσεων του ΕΚΠΑ και απόφοιτος της Ανωτέρας Σχολής Δραματικής Τέχνης ΝΟΤΟΣ. Από το 2013 μέχρι και σήμερα εργάζεται στο  Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Αρχανών-Ρούβα-Γουβών ως μέλος της παιδαγωγικής Ομάδας. Στο Κέντρο υλοποιεί σχεδόν καθημερινά μονοήμερα ή πολυήμερα προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, με μαθητικές ομάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και   χρησιμοποιεί τα  θεατροπαιδαγωγικά εργαλεία στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση μαθητών και ενηλίκων. Έχει συμμετάσχει σε αρκετές παραστάσεις  (εφαρμογής ερασιτεχνικές και επαγγελματικές) και για πολλά χρόνια ασχολείται με τα καλλιτεχνικά δρώμενα της ευρύτερης περιοχής και έχει συνεργαστεί με φορείς σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο. Είναι μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και συνεργάτιδα του Προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ» στους Νομούς Ηρακλείου και Λασιθίου.

Κρήτη - Ημερολόγιο δράσεων

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2526272829301
23456
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
91011121314
«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

Ιεράπετρα Λασιθίου 14/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τζωρτζίνα Κακουδάκη
15
«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

Ηράκλειο 15/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τζωρτζίνα Κακουδάκη
16171819202122
23242526272829
303112345

Αναζήτηση