Όλες οι δράσεις στην Πελοπόννησο

"Το θέατρο ως εργαλείο διδακτικής μεθοδολογίας"

Άργος, 28/4/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Τάκης Τζαμαργιάς

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 28/4/2007 10:00 πμ - 2:00 μμ Export event


Δραματοποίηση λογοτεχνικών κειμένων από τα σχολικά βιβλία

Άργος, 28 Απριλίου 2007

Κωνσταντινοπούλειο μέγαρο

Θα λειτουργήσουν παράλληλα δύο εργαστήρια 4 ωρών το καθένα, με εμψυχωτές το Γιώργο Μπινιάρη, ηθοποιό, σκηνοθέτη και τον Τάκη Τζαμαργιά εκπαιδευτικό, σκηνοθέτη.

Τάκης Τζαμαργιάς εκπαιδευτικός, σκηνοθέτης

"Το θέατρο ως εργαλείο διδακτικής μεθοδολογίας"

Το εργαστήριο επικεντρώνεται στους πόλους της θεατρικής αγωγής στο σχολείο, το θεατρικό παιχνίδι και τη δραματοποίηση. Κυρίως, όμως, στις απεριόριστες δυνατότητες του δευτέρου, τόσο ως μορφωτικό και παιδευτικό εργαλείο για την προσέγγιση αφηγηματικών κυρίως κειμένων, όσο και ως κοινωνικοποιητικό εργαλείο για τη διαχείριση εντάσεων και συγκρούσεων. Η παρουσία του θεάτρου στην εκπαίδευση διαφοροποιείται από τις προηγούμενες περιόδους στο ότι δεν περιορίζεται μόνο σε γιορτές και εκδηλώσεις στο σχολείο, αλλά γίνεται εργαλείο διδακτικής μεθοδολογίας, προκειμένου οι μαθητές να προσεγγίσουν με τρόπο άμεσο, εποπτικό και ζωντανό τη λογοτεχνία, αξιοποιώντας παράλληλα με γόνιμο και δημιουργικό τρόπο τις τεχνικές του θεάτρου.

Τάκης Τζαμαργιάς γεννήθηκε στον Πειραιά το 1959. Σπούδασε θέατρο και παιδαγωγικά. Εκπαιδευτικός, σκηνοθέτης, κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του Παν. Αθηνών με ειδίκευση «Θέατρο στην εκπαίδευση», υποψήφιος διδάκτορας του Παιδαγωγικού Τμήματος Πανεπιστημίου Αθηνών και μέλος του ίδιου τμήματος ως Ειδικό Διδακτικό Προσωπικό (Ε.Ε.ΔΙ.Π) στο αντικείμενο Θέατρο στην Εκπαίδευση. Διδάσκει στο Μαράσλειο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης και, από το 2004 με ανάθεση εντολής διδασκαλίας στο ΤΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Αθηνών, τα μαθήματα: Θέατρο στην Εκπαίδευση. Θεωρία και πράξη και Εισαγωγή στους κώδικες του Θεάτρου. Θεωρία και πράξη. Επί εικοσαετίας δάσκαλος στη δημόσια πρωτοβάθμια εκπαίδευση, έχει διδάξει τεχνικές θεάτρου σε επιμορφωτικά σεμινάρια εκπαιδευτικών της α/βάθμιας και β/βάθμιας εκπαίδευσης, κυρίως για το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση στο οποίο είναι μέλος, στα εργαστήρια του τομέα Ανθρωπιστικών Σπουδών του ΠΤΔΕ, στο Σύλλογο Θεατρολόγων (ΠΕΣΥΘ), στις Φυλακές Ανηλίκων Κορυδαλλού, Υποκριτική στη Δραματική Σχολή του Πειραϊκού Συνδέσμου, καθώς και σε ποικίλα εργαστήρια δήμων και κοινοτήτων. Δίδαξε, επίσης, για τρία συνεχή χρόνια στο Πρόγραμμα Εξομοίωσης των Δασκάλων. Για 14 συνεχή χρόνια, διευθύνει το Θεατρικό Εργαστήρι του Δήμου Κερατσινίου. Έχει ανεβάσει έργα ελληνικού κυρίως ρεπερτορίου είτε ως υπεύθυνος  του Θεατρικής  Σκηνής του Δήμου Κερατσινίου και της Εταιρείας Δυτικά της Πόλης, που προέκυψε από αυτήν, είτε συνεργαζόμενος με ελεύθερους θιάσους και το Εθνικό Θέατρο. Επίσης έχει λάβει μέρος σε συνέδρια και ημερίδες σχεδόν αποκλειστικά για το θέατρο στο σχολείο και έχει γράψει άρθρα για αυτό. Συν-συγγραφέας στο βιβλίο Στοιχεία Θεατρολογίας της Α΄ Λυκείου (Αθήνα, ΟΕΔΒ, 1998), Πολιτιστικές Εκδηλώσεις στο Σχολείο Πρωτοβάθμια-Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Αθήνα, Ατραπός, 2004).

 

Πελοπόννησος - Ημερολόγιο δράσεων

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728
«Πες το δυναμικά με εικόνες»

«Πες το δυναμικά με εικόνες»

Πάτρα 28/11/2024, Σεμινάριο για φοιτητές/φοιτήτριες, Γιώργος Μπεκιάρης (β' μέρος)
29
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Καλαμάτα 29/11/2024, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
301
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 1/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίσου, Αρετή Τσελέπη
2345678
9101112
«Εγώ κι ο άλλος…»

«Εγώ κι ο άλλος…»

Πάτρα 12/12/2024,Σεμινάριο για φοιτητές/φοιτήτριες, Γιώργος Μπεκιάρης (α΄μέρος)
131415
16171819
«Εγώ κι ο άλλος…»

«Εγώ κι ο άλλος…»

Πάτρα 19/12/2024,Σεμινάριο για φοιτητές/φοιτήτριες, Γιώργος Μπεκιάρης (β΄μέρος)
202122
23242526272829
303112345

Αναζήτηση