Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Θεσσαλονίκη, 21-23/10/2016, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ20), Τζένη Καραβίτη, Ιωάννα Μήτσικα

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 21/10/2016 4:00 μμ - 23/10/2016 2:30 μμ Export event


«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τους πρόσφυγες»

Σεμινάριο εκπαιδευτικών Σ20

 

 

Θεσσαλονίκη, 21-23/10/2016
Διάρκεια:
 20 ώρες.
Δωρεάν για περιορισμένο αριθμό εκπαιδευτικών
Τόπος: 1ο ΓΕΛ Συκεών, Επταπυργίου 150, Συκιές Θεσσαλονίκη

Εμψυχωτές: Τζένη Καραβίτη, Ιωάννα Μήτσικα

Βοηθοί εμψυχωτές: Νίκη Γκόντα, Φρίξος Λεμονής, Μυρσίνη Καρματζόγλου, Αγγελίνα Τερσενίδου, Αλέξανδρος Κετέν, Σοφία Τσιριγώτη, Ανθούλα Αηδώνη, Χριστίνα Αμανατιάδου, Ειρήνη Ζώη, Γεωργία Παναγιωτίδου, Αφροδίτη Ρίζου, Άννα Σωτηρούδη και η Δωροθέα Κοκοζίδου από την 'Υπατη Αρμοστεία (Κεντρο Φιλοξενίας Προσφύγων) 

ΣΥΝΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ: 39

Σύντομη περιγραφή:
Το σεμινάριο στοχεύει
α) στην ευαισθητοποίηση σε ζητήματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων γενικότερα και δικαιωμάτων των προσφύγων ειδικότερα, 
β) στην εξοικείωση με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος, που μπορούν να αξιοποιηθούν στο σχεδιασμό προγραμμάτων ή μαθημάτων με ανάλογη θεματολογία, 
γ) στην παρουσίαση εκπαιδευτικού υλικού διαφόρων φορέων που ασχολούνται με τα ανθρώπινα δικαιώματα,
δ) στην ενημέρωση για τις εκπαιδευτικές και γενικότερες δράσεις της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και των άλλων συνεργαζόμενων φορέων.

Συνεργασία: Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.


Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Print

Number of views (1655)/Σχόλια (0)