Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

«Έχω, έχεις, έχει, έχουμε Δικαιώματα» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«Έχω, έχεις, έχει, έχουμε Δικαιώματα» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 19/3/2021 (Δυτική), Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Γιώργος Μόσχος

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 19/3/2021 6:00 μμ - 9:00 μμ Export event


«Έχω, έχεις, έχει, έχουμε Δικαιώματα»

«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων»

Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4)

 

Διαδικτυακά, Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021, 18:00-21.00
Διάρκεια 3 ώρες 
Δωρεάν για περιορισμένο αριθμό εκπαιδευτικών και εμψυχωτών νεανικών ομάδων

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα (Υ.Α.) στο πλαίσιο του προγράμματός τους "Κι αν ήσουν εσύ; - ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος” σε συνεργασία με το Τμήμα Αγωγής Υγείας της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας και τα Τμήματα Αγωγής Υγείας & Πολιτιστικών Θεμάτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας πραγματοποιούν διαδικτυακό – συμμετοχικό θεατρικό σεμινάριο διάρκειας 3 ωρών με τίτλο: «Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων: «Έχω, έχεις, έχει, έχουμε Δικαιώματα»

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, εμψυχωτές νεανικών ομάδων, φοιτητές. Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, καθώς και οι εκπαιδευτικοί που υλοποιούν ή σχεδιάζουν να υλοποιήσουν ανάλογα προγράμματα.

Σχεδιασμός - Εμψύχωση: Γιώργος Μόσχος
Υποστήριξη: Όλγα Ορφανίδου

Σύντομη περιγραφή σεμιναρίου
Τα δικαιώματα είναι μια έννοια που συχνά φοβίζει τους ενήλικες για κακή χρήση της από τα παιδιά. Ωστόσο, αν τα παιδιά εκπαιδευτούν κατάλληλα στην κατανόηση, στην  άσκηση και στον σεβασμό των δικαιωμάτων, διευκολύνεται σε μεγάλο βαθμό η ειρηνική τους συνύπαρξη. Η επίγνωση των δικαιωμάτων μπορεί να αποβεί πολύ χρήσιμη και ως προς την εκπαιδευτική και κοινωνική συμπερίληψη των παιδιών προσφύγων.
Στο σεμινάριο αυτό γίνεται μία εισαγωγή στην έννοια των δικαιωμάτων και στην αξιοποίηση παιχνιδιών ρόλων, θεατρικών ασκήσεων και διαδικασίας διαβούλευσης, με στόχο την υλοποίηση δράσεων μέσα από τις οποίες τα παιδιά μαθαίνουν να ασκούν, να οριοθετούν και να υπερασπίζονται τα δικαιώματά τους.

Το σεμινάριο θα γίνει διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας ZOOM

Αιτήσεις συμμετοχής: Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση μέχρι την Τετάρτη 17/3/2021 στη φόρμα ΑΙΤΗΣΗΣ εδώ και θα ειδοποιηθούν την Πέμπτη 18/3/2021, όταν και θα τους σταλεί η ηλεκτρονική διεύθυνση συμμετοχής στην πλατφόρμα ZOOM.

Το πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» είναι εγκεκριμένο από το ΙΕΠ και το Υπουργείο Παιδείας και πιστοποιημένο από τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA).

Θέσεις περιορισμένες

Βιογραφικό Σημείωμα
Ο Γιώργος Μόσχος είναι  νομικός, επιμορφωτής και εμψυχωτής θεατρικών ομάδων. Διετέλεσε Συνήγορος του Παιδιού από τον Ιούλη του 2003 ως τον Ιανουάριο του 2018, Πρόεδρος και μέλος ΔΣ του Ευρωπαϊκού Δικτύου Συνηγόρων του Παιδιού. Συνεργάστηκε ποικιλοτρόπως με διεθνείς οργανισμούς ανθρωπίνων δικαιωμάτων και οργανώσεις για τα δικαιώματα του παιδιού και συμμετείχε ενεργά σε μεγάλο αριθμό συναφών εθνικών και διεθνών δικτύων. Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης. Ιδρυτικό μέλος της Πρωτοβουλίας για το Άρθρο 12 (ΠΡΩΤΑ.12) και μέλος ΔΣ του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Συνεργασία: Τμήμα Αγωγής Υγείας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας - Τμήματα Αγωγής Υγείας & Πολιτιστικών Θεμάτων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας

Περιφερειακός Συντονισμός Δυτικής Ελλάδας: Γιώργος Μπεκιάρης (mail: gbeki68@yahoo.gr) 

Γραμματεία/Πληρ.: info@theatroedu.gr / 2106541600


 

Print

Number of views (1983)/Σχόλια (0)