Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Εργαστήριο/Διάλεξη Α3: «Σύγχρονες όψεις του αναγκαστικού εκτοπισμού» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Εργαστήριο/Διάλεξη Α3: «Σύγχρονες όψεις του αναγκαστικού εκτοπισμού» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 21/10/2021 17:00-19:00, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ2), Εύα Σαββοπούλου, Πόπη Διονυσοπούλου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 21/10/2021 5:00 μμ - 7:00 μμ Export event


Εργαστήριο/Διάλεξη Α3: «Σύγχρονες όψεις του αναγκαστικού εκτοπισμού»

«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων»

Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ2)

Διαδικτυακά, 21/10/2021

Ώρες: 17:00-19:00

Εισηγήτριες:

Εύα Σαββοπούλου, μέλος του Τομέα Επικοινωνίας και Ενημέρωσης της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες

Πόπη Διονυσοπούλου, μέλος του Τομέα Επικοινωνίας και Ενημέρωσης της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες

Περιγραφή:
Εισαγωγή στις βασικές αρχές του διεθνούς προσφυγικού δικαίου και τις βασικές έννοιες και ορισμούς που συναντά κανείς μιλώντας για τον αναγκαστικό εκτοπισμό (πρόσφυγες, εσωτερικά εκτοπισμένοι, αιτούντες άσυλο, ανιθαγενείς κ.α). Παρουσίαση στοιχείων για τον αναγκαστικό εκτοπισμό σε παγκόσμιο επίπεδο και συζήτηση για την κατάσταση των προσφύγων και αιτούντων άσυλο στην Ελλάδα. Ενημέρωση για εκπαιδευτικές δράσεις και παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού υλικού για την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση μαθητών και της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας σε θέματα προσφύγων.

Η διάλεξη είναι δωρεάν, είναι ανοιχτή σε όλους και θα γίνει διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας ZOOM. 

Αιτήσεις συμμετοχής: Μέσω φόρμας εγγραφής εδώ.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι συμμετέχοντες στην Επιμόρφωση 100 δεν χρειάζεται να δηλώσουν τη συμμετοχή τους στην παραπάνω φόρμα.


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Γραμματεία/Πληρ.: humanrights@theatroedu.gr / 2106541600


 

Print

Number of views (1827)/Σχόλια (0)