Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Κεντρική διαδικτυακή συνάντηση στελεχών του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;» - Συνάντηση με τον «πολιτισμικά άλλον»

Κεντρική διαδικτυακή συνάντηση στελεχών του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;» - Συνάντηση με τον «πολιτισμικά άλλον»

Διαδικτυακά, 13/5/2020, Εκπαίδευση στελεχών - κεντρική, Νίκη Γκόντα

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 13/5/2020 7:00 μμ - 9:00 μμ Export event


Κεντρική διαδικτυακή συνάντηση στελεχών του προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;»

Συνάντηση με τον «πολιτισμικά άλλον»

Διαδικτυακά, 13/5/2020

Ώρες: 19.00 – 21.00 

Επιμορφωτής: Νίκη Γκόντα, κοινωνική λειτουργός
Συντονισμός: Τζένη Καραβίτου

Βιογραφικά στοιχεία
Η Νίκη Γκόντα γεννήθηκε στον Βόλο όπου και ολοκλήρωσε την τυπική εκπαίδευση. Σπούδασε Κοινωνική Εργασία στο ΤΕΙ της Πάτρας το 2011. Επιστρέφοντας στον Βόλο μετά τις σπουδές της ακολούθησε εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Ψυχολογία στο Νευρολογικό Εργαστήριο του Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Παράλληλα απέκτησε την Επάρκεια στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα από την Ομοσπονδία Κωφών. Το 2014 μετακόμισε στη Θεσσαλονίκη και εργάστηκε ως κοινωνική λειτουργός στο Εθνικό Ίδρυμα Κωφών Β.Ε. Από το 2015 εργάζεται ως κοινωνική λειτουργός και συντονίστρια σε Δομές Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων της ΑΡΣΙΣ ΜΚΟ, Ηλιακτίδας ΑΜΚΕ και του ΔΟΜ. Τον τελευταίο χρόνο συντονίζει το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «Re-Generations», που στοχεύει στην ένταξη νεαρών μεταναστών και προσφύγων μέσα από προγράμματα καθοδήγησης (mentorship). Τα τελευταία 4 χρόνια εκπαιδεύεται στην Συστημική Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία. Συμμετέχει στο «κι αν ήσουν εσύ;» ως εμψυχώτρια και υπήρξε συντονίστρια της δράσης «Οur Space»στη Θεσσαλονίκη.


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Print

Number of views (2642)/Σχόλια (0)