Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Μαθητικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης

Μαθητικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης

Καλαμάτα 11/5/2022, 10.15πμ Ημέρα δράσης σχολείων Μεσσηνίας

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 11/5/2022 9:30 πμ - 12:30 μμ Export event


ΗΜΕΡΑ ΔΡΑΣΗΣ - ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ
Καλαμάτα 11/5/2022. 10.15-12.45 στο 2ο ΕΠΑΛ Καλαμάτας,  Πάρκο ΟΣΕ, Πάρκο Λιμενικού , 24ο Νηπιαγωγείο Καλαμάτας  

«Γέφυρες χτίζουμε»
14 σχολεία, 39 εκπαιδευτικοί, 345 μαθητές και μαθήτριες

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και η  Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το 2ο ΕΠΑΛ Καλαμάτας διοργανώνουν μαθητικό θεατρικό φεστιβάλ, την Τετάρτη 11 Μαΐου 2022, ώρα 10.15  - 12.45,  στο 2ο ΕΠΑΛ Καλαμάτας.  

Το φεστιβάλ  πραγματοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος ευαισθητοποίησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για ζητήματα προσφύγων «Κι αν ήσουν εσύ;». Οι μαθητές έδωσαν ένα ραντεβού, να παρουσιάσουν τις δραστηριότητες που έχουν υλοποιήσει στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, να γνωριστούν, να συμμετέχουν από κοινού σε εργαστήρια με μαθητές από διαφορετικές εκπαιδευτικές βαθμίδες. Έτσι 345 μαθητές όλων των σχολικών βαθμίδων, με όχημα το θέατρο, χτίζουν γέφυρες για να συναντήσουν τον άλλο, τον διαφορετικό, τον ξένο και να πορευτούν μαζί για την ειρήνη.

Το πρόγραμμα  «Κι αν ήσουν εσύ;»

Το πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» υλοποιείται από το 2015 με τη συνεργασία του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και της Ύπατης  Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα. Είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας και πιστοποιημένο από τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

   

   

   

  

Τα σχολεία που συμμετέχουν στο Μαθητικό Φεστιβάλ της Καλαμάτας 2022

Νηπιαγωγείο Αρφαρών, Νηπιαγωγείο Σουληναρίου, 2ο Νηπιαγωγείο Γαργαλιάνων, 14ο Νηπιαγωγείο Καλαμάτας, 24ο Νηπιαγωγείο Καλαμάτας, 6ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας, Δημοτικό Σχολείο Σπερχογείας, Εκπαιδευτήρια Μπουγά, Πειραματικό Γυμνάσιο Καλαμάτας, 1ο ΕΠΑΛ Καλαμάτας, 2ο ΕΠΑΛ Καλαμάτας, 2ο ΓΕΛ Καλαμάτας, 4ο ΓΕΛ Καλαμάτας, το Μουσικό Σχολείο Καλαμάτας και το

Κέντρο Επαγγελματικής και Οικογενειακής Υποστήριξης των παιδικών Χωριών SOS 

Με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών : Ανδρώνη Χαραλαμπία, Αναστασοπούλου Παναγιώτα, Γιαννοπούλου Γεωργία, Γαϊτανάρου Πωλίνα, Γιαννουσά Πηνελόπη, Γούση Κατερίνα, Γραμματικού Αγγελική, Δρακοπούλου Ευσταθία,  Δρογκάρη Αντωνία, Ηλιοπούλου Ασημένια, Καλοφωλιάς Περικλής, Καρασουλτάνη Ελπίδα, Καρυστινού Σοφία, Κάτσου Ελένη, Κατσούλης Πέτρος, Κονταξής Δημήτρης, Κουσαρίδα Παρασκευή, Κωνσταντάκη Αλεξάνδρα, Λαδά Χριστίνα, Λέκκα Ανδρονίκη, Μαργαρίτη Μαρία, Μπάλτας Θανάσης, Μπούζα Κατερίνα, Μπουρίκα Νίκη, Μακρή Κονδυλία, Μακρή Στυλιανή, Πανταζή Βασιλική, Περρωτή Κατερίνα, Σαμπαζιώτη Παρασκευή, Σταματοπούλου Σταυρούλα, Τζανετάκη Δήμητρα, Τζήλου Γεωργία, Τζιαμουράνη Γιώτα και Τηράσκη Μαριάννα,

Συμμετέχουν, επίσης, οι Κοπίτα Γιώτα (κοινωνική λειτουργός) και Παπαδοπούλου Χρύσα (Νηπιαγωγός) από τα παιδικά χωριά SOS.

 

Σεμινάριο STREET ART – GRAFFITI από το γνωστό street artist Σκιτσοφρενή

Συνεργασία με το ERASMUS+ ME ΘEMA: Equal Rights, Great Opportunities (ERGO). Εκπαιδευτικοί: Ρουμανία: Simeanu Gabriela- Iuliana, Cioculeasa Ileana-Alina, Τουρκία: Nurdan Colak, Pinar Multu, Κύπρος: Μιχαηλίδης Μιχάλης, Ελλάδα: Αλεξάνδρα Κωνσταντάκη

Εμψυχώτριες εργαστήριου 2ου ΕΠΑΛ: Παναγιώτα Αράπη και Φωτεινή Αράπη

Μουσική: Σύνολο μοντέρνας Μουσικής του Μουσικού Σχολείου Καλαμάτας υπό τη διεύθυνση του Πέτρου Κατσούλη

Φωτογραφία – Βίντεο: Θανάσης Μπάλτας, 6ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας (εθελοντική προσφορά)

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Τοπικοί Συνεργάτες: Δήμητρα Τζανετάκη – Γεωργία Τζήλου

Περιφερειακός Συντονισμός Δυτικής Ελλάδας: Γιώργος Μπεκιάρης

Συνεργασία: Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας – Τμήματα Σχολικών Δραστηριοτήτων,   2ο ΕΠΑΛ Καλαμάτας,   24ο Νηπιαγωγείο Καλαμάτας 

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / info@theatroedu.gr

 


Πληρ 2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

 

Print

Number of views (1623)/Σχόλια (0)