Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

«Νόστος-ένταξη»

«Νόστος-ένταξη»

Θεσσαλονίκη, 22/11/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Patrice Baldwin

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 22/10/2007 5:00 μμ - 8:30 μμ Export event


Ημερίδα "Μπροστά στις Νέες Προκλήσεις 2007: 
ΤΕΧΝΗ – ΜΑΘΗΣΗ - ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ" 

Θεσσαλονίκη Δευτέρα 22-10-07, 17.30-21.00

«Νόστος-ένταξη»

Patrice Baldwin, Πρόεδρος του National Drama της Μ. Βρετανίας, Σύμβουλος στην τοπική αυτοδιοίκηση για την Ανάπτυξη των Τεχνών στην Εκπαίδευση

 (απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης)

Στο Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο, Φλέμινγκ 1,

Στο εργαστήριο αυτό θα ξεκινήσουμε παίρνοντας ως ερέθισμα εικόνες από ένα εικονογραφημένο μυθιστόρημα. Στη συνέχεια, θα χρησιμοποιήσουμε εικόνες, μουσική και κίνηση και υποδυόμενοι ρόλους θα διερευνήσουμε για ποιους λόγους αφήνουν κάποιοι άνθρωποι το σπίτι και την πατρίδα τους και μεταναστεύουν σε μια ξένη χώρα. Θα χρησιμοποιήσουμε διαφορετικές θεατρικές τεχνικές και συμβάσεις, για να προσεγγίσουμε βιωματικά καθολικά συναισθήματα και διλήμματα που αντιμετώπισαν κι εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν, σε παγκόσμια κλίμακα, οι μετανάστες και οι πρόσφυγες.

Το εργαστήριο απευθύνεται κυρίως σε εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και των τελευταίων τάξεων του Δημοτικού, σε θεατρολόγους, φοιτητές παιδαγωγικών τμημάτων και, γενικότερα, σε όσους δουλεύουν με παιδιά και νέους και ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν θεατρικές τεχνικές, για να τα βοηθήσουν να αναπτύξουν την ικανότητα να κατανοούν τον άλλον σε προσωπικό, κοινωνικό, συναισθηματικό και πολιτισμικό επίπεδο.

Η Patrice Baldwin είναι Πρόεδρος του National Drama της Μ. Βρετανίας και Σύμβουλος στην τοπική αυτοδιοίκηση για την Ανάπτυξη των Τεχνών στην Εκπαίδευση στην περιοχή Norfolk στην Αγγλία. Δουλεύει με εκπαιδευτικούς και παιδαγωγούς του θεάτρου σε όλο τον κόσμο για την αξιοποίηση του δράματος στη σχολική τάξη, με στόχο τη βελτίωση της μάθησης και την ενθάρρυνση της δημιουργικότητας. Έχει διατελέσει διευθύντρια σχολείου και έχει εργαστεί στο BBC ως σεναριογράφος και σύμβουλος στο Εκπαιδευτικό Τμήμα. Το συγγραφικό της έργο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα βιβλία With Drama in Mind και Teaching Literacy Through Drama. Έχει εργαστεί και στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, στην Παιδαγωγική Σχολή του Πανεπιστημίου East Anglia.