Κειμενα: Julian Boal, Alex Mavrocordatos, Jerzy Grotowski-Roberto Bacci-Petre Brook (επιμ, Μαρία Φραγκή), Ελένη Σπαθάρη-Μπεγλίτη, John Somers, Eva Sikorova, Χριστίνα Ζώνιου, Αγγελική Ζαχαράτου-Τζιρίτα, Tintti Karppinen, Αλεξάνδρα Γκουζέλου, Μπέττυ Γιαννούλη, Μαίρη Καλδή, Φρόσω Παλάσκα
"Εκπαίδευση & Θέατρο", Τεύχος 4, 2003
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Ερωτήματα και αντιφάσεις των ορισμών της τέχνης Julian Boal, Brazil
Θέατρο για την Ανάπτυξη: πολιτισμική δράση για κοινωνική αλλαγή Alex Mavrocordatos, King Alfred’s College UK
Γιέρζυ Γκροτόφσκι:Ο ερμηνευτής (Τρία άρθρα για το Εργαστήρι του Γκροτόφσκι) Ένα απαραίτητο έργο, του Roberto Bacci Γκροτόφσκι, η τέχνη ως όχημα, του Peter Brook O Ερμηνευτής, του Jerzy Grotowski Εισαγωγή της Μαρία Φραγκή
Λογοτεχνία και Τοπική Ιστορία: Η δραματοποίηση ως μέσο γνωριμίας με τον Άλλον στη διαχρονία και ως μέσο αυτογνωσίας. Ελένη Σπαθάρη-Μπεγλίτη, σύμβουλος εκπαίδευσης
The Effectiveness of one In-service Education of Teachers Course for Influencing Teachers’ Practice John Somers, University of Exeter Eva Sikorova, University of Ostrava, Czech Republic
Το Θέατρο του Καταπιεσμένου Χριστίνα Ζώνιου
Ζεύξεις και συζεύξεις ανάμεσα στην τέχνη του θεάτρου και την τέχνη της εκπαίδευσης. Σκέψεις για μια "γόνιμη" εκπαίδευση και ένα σχολείο" των πολιτισμών" Αγγελική Ζαχαράτου-Τζιρίτα, θεατρολόγος
Ανταποκρίσεις από Συνέδρια, Φεστιβάλ, Προγράμματα
Ευρωπαϊκές τέχνες στην εκπαίδευση- συνεργασία πέρα από σύνορα: Συνδιάσκεψη της UNESCO, Hanasaari/ Φινλανδία 9 – 12/8/ 2003 Tintti Karppinen & Αλεξάνδρα Γκουζέλου
Θεατρική Κατασκήνωση, Σπέτσες Αύγουστος 2003 Μπέττυ Γιαννούλη & Μαίρη Καλδή
Διεθνής Συνάντηση Πανεπιστημιακού Θεάτρου Ολυμπίας: από τη θεωρία στην πράξη - Αρχαία Ολυμπία, Αύγουστος 2003 Μαρία Φραγκή
Η θεατρική αγωγή στο ολοήμερο σχολείο: εμπειρία από την εφαρμογή 2002-2003 Φρόσω Παλάσκα