Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Ιωάννινα 12-14/12/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Δημήτρης Κονετάς

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 12/12/2025 5:00 μμ - 14/12/2025 3:00 μμ Export event


Δωρεάν σεμινάριο/εργαστήριο για εκπαιδευτικούς
TiM^2 - Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Εμψύχωση:  Δημήτρης Κονετάς

ΙΩΑΝΝΙΝΑ, 12-14/12/2025
Ώρες: Παρασκευή 17:00-21:00 (προσέλευση 16:45), Σάββατο & Κυριακή 9:30-15:00
Χώρος: 

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας, σε εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας που διδάσκουν μαθηματικά και σε φοιτητές/φοιτήτριες παιδαγωγικών τμημάτων

Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Θέσεις περιορισμένες. Απαραίτητη η κράτηση.

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση/Γραφείο Ηπείρου στο πλαίσιο του έργου  TiM^2 - Teaching Mathematics Using Drama (Erasmus Plus, κωδικός αναφοράς 2023-1-IT02-KA220-SCH-000159429), διοργανώνει επιμορφωτικό βιωματικό σεμινάριο/εργαστήριο για τη διδασκαλία των μαθηματικών σε μαθητές/μαθήτριες Δημοτικού και Γυμνασίου (8-14 ετών) με τη χρήση τεχνικών του θεάτρου και του εκπαιδευτικού δράματος.

Σύντομη περιγραφή σεμιναρίου: Στόχος του εργαστηρίου είναι η επιμόρφωση των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών πάνω στη χρήση τεχνικών του θεάτρου και του εκπαιδευτικού δράματος για τη διδασκαλία των μαθηματικών παιδιά Δημοτικού και Γυμνασίου (8-14 ετών). Οι συμμετέχοντες/ουσες θα επιμορφωθούν στη μεθοδολογία που σχεδιάστηκε στο πλαίσιο του έργου TiM^2 - Teaching Mathematics Using Drama, η οποία περιλαμβάνει στοιχεία των μεθόδων MathemArt & Process Drama. Μετά το πέρας του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες/ουσες θα κληθούν να εφαρμόσουν μέρος των τεχνικών που θα γνωρίσουν στις τάξεις τους.

Σημείωση: Το σεμινάριο είναι βιωματικό, συμμετοχικό, έχει τη μορφή θεατρικού εργαστηρίου, περιλαμβάνει δραστηριότητες με σωματική επαφή και κίνηση στο χώρο και στο έδαφος. Γι’ αυτό οι συμμετέχοντες/συμμετέχουσες είναι απαραίτητο:
να φορούν άνετα ρούχα και παπούτσια για κινητικές ασκήσεις στον χώρο
να παρακολουθήσουν το σεμινάριο στο σύνολό του
να φέρουν μαζί τους … κέφι και όρεξη για πειραματισμούς!

Αιτήσεις συμμετοχής: Οι θέσεις είναι περιορισμένες. Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
Οι ενδιαφερόμενοι/ενδιαφερόμενες πρέπει να συμπληρώσουν τη ΦΟΡΜΑ ΑΙΤΗΣΗΣ ΕΔΩ  και θα ειδοποιηθούν για τη συμμετοχή τους στο προσωπικό τους email.

Όλες οι δράσεις του προσφέρονται δωρεάν. Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να καταβάλετε την ετήσια συνδρομή μέλους ή/και να ενισχύσετε οικονομικά το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην  Εκπαίδευση.
Για εγγραφές/συνδρομές μελών & προαιρετική οικονομική ενίσχυση δείτε ΕΔΩ

Θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής στο έργο Erasmus Plus “TiM - Teaching Mathematics Using Drama” (όταν ολοκληρωθεί η εφαρμογή της μεθοδολογίας στην τάξη).

Το έργο “TiM^2 - Teaching Mathematics Using Drama” σχεδιάστηκε και υλοποιείται από σύμπραξη εταίρων στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus Plus (κωδικός αναφοράς 2023-1-IT02-KA220-SCH-000159429). Συντονιστής φορέας: SCT - Social Community Theatre Centre | COREP - Consorzio per la Ricerca e l'Educazione Permanente (Ιταλία). Εταίροι: Western Norway University of Applied Sciences - HVL (Νορβηγία), CNR - National Research Council of Italy (Ιταλία), ASTA Theatre (Πορτογαλία), TUC - Πολυτεχνείο Κρήτης (Ελλάδα), Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (Ελλάδα)

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση/Γραφείο Ηπείρου
Πληροφορίες: info@theatroedu.gr / 2106541600

Βιογραφικά εμψυχωτών

 

Ο Δημήτρης Κονετάς σπούδασε Μηχανικός Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Πληροφορικής στην Πολυτεχνική Σχολή του Πανεπιστημίου της Πάτρας και είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού στην πληροφορική και στις Σπουδές στην Εκπαίδευση του Ε.Α.Π., καθώς και Πτυχίου Παιδαγωγικών Σπουδών στην ΑΣΠΑΙΤΕ. Διετέλεσε Ειδικός Γραμματέας του Δ.Σ. της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδας. Ως ελεύθερος επαγγελματίας εργάστηκε ως: σύμβουλος πληροφορικής, Διαχειριστής πληροφοριακών συστημάτων (βιβλιοθηκών), στέλεχος σε μεγάλο αριθμό εθνικών & ευρωπαϊκών προγραμμάτων καθώς και υπεύθυνος προγραμμάτων κατάρτισης προσωπικού. Το σημαντικότερο επιστημονικό ενδιαφέρον καθώς και οι δημοσιεύσεις εστιάζουν σε θέματα εκπαιδευτικής τεχνολογίας. Διδάσκει στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Ιωαννίνων, στο Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής του ΤΕΙ Ηπείρου και στο Κέντρο για Χαρισματικά Ταλαντούχα Παιδιά του Johns Hopkins University (CTY-Greece). Είναι πρεσβευτής της Ακαδημίας Ασφαλούς Διαδικτύου Saferinternet, συντονιστής στην Ήπειρο των προγραμμάτων «Ενεργώ ως πολίτης», «Νοιάζομαι και Δρω», «Εγώ και εσύ μαζί: Μαθαίνοντας για τα ανθρώπινα δικαιώματα» και Αντιπρόεδρος του ΔΣ του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Έχει συντονίσει περισσότερα από 100 εκπαιδευτικά προγράμματα: Διακρατικά, Πολιτισμού, Αγωγής Υγείας, Ισότητας, Σταδιοδρομίας, Καινοτομίας, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης & Εθελοντισμού. Εκτενές βιογραφικό στο: https://bit.ly/DimitrisKonetas_CV