21η Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση 2024

στις εγκαταστάσεις της κατασκήνωσης Freelandcamp στο Χιλιομόδι Κορινθίας
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση


Κύρια Εργαστήρια

Τα Κύρια Εργαστήρια γίνονται πρωινές ώρες καθόλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης, με την ίδια εμψυχώτρια, σε διάφορους υπαίθριους χώρους της Κατασκήνωσης.

Οι συμμετέχ*ουσες δηλώνουν και παρακολουθούν 1 Κύριο Εργαστήριο σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η συμμετοχή στην Κατασκήνωση γίνεται μέσω της κράτησης θέσης σε ένα από τα Κύρια Εργαστήρια.
Για την κράτηση δείτε το ΚΟΣΤΟΣ-ΕΓΓΡΑΦΕΣ.

Σημείωση: Όλα τα εργαστήρια είναι βιωματικά, περιλαμβάνουν δραστηριότητες με σωματική επαφή και ασκήσεις στο έδαφος και οι συμμετέχουσες/συμμετέχοντες καλούνται να φορούν άνετα ρούχα και παπούτσια.

"Ανάλυση, προσέγγιση και αναπαράσταση αρχαίου δράματος: Ορέστεια, Αντιγόνη, Βάκχες και Βάτραχοι"

"Ανάλυση, προσέγγιση και αναπαράσταση αρχαίου δράματος: Ορέστεια, Αντιγόνη, Βάκχες και Βάτραχοι"

Χιλιομόδι, 22-27/8/2024, Κύριο Εργαστήριο Κατασκήνωσης 2024, Γεωργία Μαυραγάνη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 22/8/2024 7:30 μμ Export event


ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ  2024
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΚΥΡΙΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 23-26/8/2024

"Ανάλυση, προσέγγιση και αναπαράσταση αρχαίου δράματος: Ορέστεια, Αντιγόνη, Βάκχες και Βάτραχοι

Γεωργία Μαυραγάνη


(ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ 2024 ΕΔΩ)

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ

1. Πώς χρησιμοποιείται ο μύθος στο αρχαίο Δράμα και πού αυτή η γνώση μάς είναι χρήσιμη  στη σκηνική του αναπαράσταση;
2. Τι πραγματεύεται σε πολιτικό και θρησκευτικό επίπεδο και πώς αυτό επαληθεύεται σκηνικά και χορικά;
3. Ποια η λειτουργία του χορού και πώς αυτή μπορεί να πραγματωθεί με σύγχρονο σκηνικό τρόπο;
4. Ποιο το θρησκευτικό και συμβολικό πλαίσιο του αρχαίου δράματος και πώς μπορεί αυτή η γνώση να μας βοηθήσει στην αναπαράστασή του;
5. Βασικές αρχές προσέγγισης του λόγου στο αρχαίο Δράμα στον ανοιχτό χώρο.
6. Η κωμωδία και το αίνιγμα της.

Η Γεωργία Μαυραγάνη γεννήθηκε στο Αγρίνιο. Σπούδασε παιδαγωγικά στο Πανεπιστήμιο Πατρών και θέατρο στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών, καθώς και στο προπαρασκευαστικό μεταπτυχιακό τμήμα της σχολής DasArts στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας.
Οι παραστάσεις της έχουν παρουσιαστεί στα θέατρα Αμόρε, Άσκηση, Πορεία, Χώρα, Επί Κολωνώ, Εμπρός, Πόρτα, ΚΘΒΕ, στη ΣΤΕΓΗ του Ιδρύματος Ωνάση, στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου -1 και στον ΘΟΚ. Έχει σκηνοθετήσει, μεταξύ άλλων, τις παραστάσεις «Οι αναστατώσεις του οικότροφου Τέρλες» του Robert Musil (διασκευή του μυθιστορήματος, μτφρ. Αλέξανδρος Ίσαρης), «Γκιακ» και «Εξημέρωση» του Δημοσθένη Παπαμάρκου, «Ξαφνικά πέρυσι το καλοκαίρι» του Tennessee Williams, «Ο τυχερός στρατιώτης» των Ξένια Καλογεροπούλου και Θωμά Μοσχόπουλου, «Ορέστεια / Ευμενίδες» του Αισχύλου, «Το πένθος ταιριάζει στην Ηλέκτρα» του Ευγένιου Ο΄Νηλ μτφ Ερρίκος Μπελιές, «Ο εχθρός της τάξης» του Νάιτζελ Γουίλιαμς μτφ Αντώνη Καλοφωλιά, καθώς και τις πρωτότυπες περφόρμανς «Η ταράτσα του αυτόχειρα», «Από πρώτο χέρι – Μια παράσταση για τα καπνά», «Όχι αθώος πια», «Η ζωή δεν είναι εύκολο πράγμα», «Έτσι κάνουν όλοι», «Όλα όσα ξέρω για τον κόσμο», «Το γήρας – Ένα χορικό», «Παρ’ όλα αυτά» (με θέμα τον καρκίνο) κ.ά.. Είναι ιδρυτικό μέλος της Κίνησης Μαβίλη και από το 2010 διδάσκει υποκριτική και σκηνοθεσία. Έχει πραγματοποιήσει εργαστήρια υποκριτικής και περφόρμανς με επαγγελματίες και μη ηθοποιούς (bios, Μικρό Θέατρο (Αγρίνιο), Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία, Εθνικό Θέατρο, Λύκειο Επιδαύρου, κ.α.), διερευνώντας τις δυνατότητες και τις τεχνικές του θεάτρου ντοκουμέντο. Έχει συμμετάσχει με ανακοινώσεις της σε πανεπιστημιακά προγράμματα και συνέδρια.

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
Πληρ. info@theatroedu.gr / 2106541600