2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Συμπληρωματικά Εργαστήρια "Πήλιο 2018"

Τα παρακάτω σύντομης διάρκειας εργαστήρια πραγματοποιούνται τα απογεύματα και είναι αυτοτελή.
Δηλώσεις συμμετοχής θα γινουν κατα την άφιξη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 25/8/2016 5:30 μμ - 26/8/2016 8:30 μμ Export event
«Ζωντανεύοντας τις εικόνες: Το βίντεο ως εργαλείο έκφρασης»

«Ζωντανεύοντας τις εικόνες: Το βίντεο ως εργαλείο έκφρασης»

Άγιος Ιωάννης Πηλίου, 25-26/8/2016, Συμπληρωματικό εργαστήριο Πήλιο 2016, Μαίρη Καλδή


 

15η Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση 
Πήλιο 24-30/8/2016 Αγ Ιωάννης 
"Όνειρα και Πραγματικότητες - ένα θεατρικό ταξίδι"
και η 7η κατασκήνωση "Νεανικές Θεατρικές Φωνές"


Συμπληρωματικό Εργαστήριο Πήλιο 2016

«Ζωντανεύοντας τις εικόνες: Το βίντεο ως εργαλείο έκφρασης»
Μαίρη Καλδή

 Εργαστήριο 25-26/8/2016, 5.30μμ-8.30μμ

Εργαστήριο μέρος της δράσης: Δραστηριότητες Μάθησης/διδασκαλίας/κατάρτισης. Βραχυχρόνιες κοινές δράσεις κατάρτισης του προσωπικού
του προγράμματος YouthDOCs Erasmus+

Στόχος του εργαστηρίου είναι η διερεύνηση των τρόπων χρήσης του βίντεο, ώστε να χρησιμεύσει ως εργαλείο έκφρασης όχι μόνον των νέων αλλά και των ενηλίκων. 
Αρχικά θα γίνουν ασκήσεις φωτογραφίας με κοντινά, μεσαία και μακρινά πλάνα, με στόχο αφενός τη γνωριμία των συμμετεχόντων, αφετέρου την έκφραση της ιδιαιτερότητας του κάθε προσώπου με 3-4 φωτογραφίες. 
Στη συνέχεια, θα μελετήσουμε τις φάσεις δημιουργίας ενός βίντεο, όπως η συνέντευξη, τα storyboards, τα γυρίσματα κ. ά. 
Τέλος, θα εξηγηθούν οι βασικές αρχές του μοντάζ με την εκμάθηση ενός συγκεκριμένου προγράμματος επεξεργασίας βίντεο (Powerdirector).

Στόχος του εργαστηρίου είναι οι συμμετέχοντες να μάθουν:
• να τραβάνε, να οργανώνουν και να ταξινομούν το οπτικοακουστικό υλικό τους
• να αναπτύσσουν μικρά σενάρια για τη δημιουργία μικρών ταινιών ντοκιμαντέρ με ομάδες παιδιών
• να δημιουργούν μικρές αφηγήσεις με εικόνες, λόγο και μουσική
• να χρησιμοποιούν λογισμικά για τη σύνθεση εικόνων και ήχων(μοντάζ).

Για να γνωριστούμε καλύτερα οι συμμετέχοντες μπορούν να φέρουν να φέρουν μαζί τους ένα αγαπημένο αντικείμενο και μουσική που θα ήθελαν να συνοδεύσει τις εικόνες τους. Χρήσιμες θα ήταν και βιντεοκάμερες, φωτογραφικές μηχανές και κινητά που φωτογραφίζουν. Καλό θα ήταν, αν οι συμμετέχοντες διαθέτουν laptop, να το φέρουν μαζί τους, ώστε να επιταχυνθούν οι εργασίες του μοντάζ. 

H Μαίρη Καλδή είναι φιλόλογος. Σπούδασε στο Παιδαγωγικό Τμήμα της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Από το 1983 είναι διορισμένη στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και από το 1997 εργάζεται στο 3ο Γυμνάσιο Αχαρνών. Μελέτησε μουσική στο Ελληνικό Ωδείο και έφθασε μέχρι την Ανωτέρα Σχολή του Πιάνου. Συνεργάστηκε παίζοντας πιάνο σε συναυλίες με το συγκρότημα Εναπομείναντες του Νικόλα Άσιμου (1983-1986). Εμψυχώνει θεατρικά και κινηματογραφικά εργαστήρια με μαθητές και έχει λάβει μέρος σε Διεθνείς Συνδιασκέψεις, ημερίδες και σεμινάρια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για το θέατρο στην εκπαίδευση ως μέλος Οργανωτικής Επιτροπής. Έχει διατελέσει αντιπρόεδρος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Είναι μέλος της συντακτικής ομάδας του περιοδικού Εκπαίδευση & Θέατρο και επιμελείται το μηνιαίο Ενημερωτικό Δελτίο του Δικτύου. Από το 2004 βιντεοσκοπεί και επεξεργάζεται ψηφιακά οπτικοακουστικό υλικό από εργαστήρια και συνδιασκέψεις του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Συμμετέχει ενεργά στα προγράμματα «Λογοτεχνικό Εργαστήριο», «ΒιντεοΜουσεία» (2009-2015) και “Youthdocs”(2014-2106) της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατ. Αττικής – Πολιτιστικά Θέματα. Ηλεκτρονική διεύθυνση: makaldi@sch.gr 

Print