2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Συμπληρωματικά Εργαστήρια "Πήλιο 2018"

Τα παρακάτω σύντομης διάρκειας εργαστήρια πραγματοποιούνται τα απογεύματα και είναι αυτοτελή.
Δηλώσεις συμμετοχής θα γινουν κατα την άφιξη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 25/11/2016 7:00 μμ - 9:30 μμ Export event
Θέατρο Ντοκουμέντο και Συμμετοχή στα Κοινά: συνδέοντας τα ενδιαφέροντα των νέων με σύγχρονα κοινωνικά θέματα

Θέατρο Ντοκουμέντο και Συμμετοχή στα Κοινά: συνδέοντας τα ενδιαφέροντα των νέων με σύγχρονα κοινωνικά θέματα

Θεσσαλονίκη, 25/11/2016, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μυρτώ Πίγκου-Ρεπούση

2008_11_27Afisa-pagkosmia-iΠαγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2016

«Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2016»
Θέατρο - Εκπαίδευση - Κοινωνική Παρέμβαση

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΔιΗΜΕΡΙΔΑ
Παρασκευή 25 και Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2016


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔιΗΜΕΡΙΔΑΣ
(κατεβάστε το προγραμμα ..εδώ!)


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση -Γραφείο Βορ. Ελλάδας
Οργανωτική Επιτροπή: Γιούλη Αλεξίου, Τζένη Καραβίτη, Μάρθα Κατσαρίδου, Χρύσα Μάντακα, Δάφνη Μουστακλίδου, Ελένη Παπαγεωργίου, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, Ντίνα Τσολάκη.
Υποστήριξη: Πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ"


 

ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

Α΄ ΚΥΚΛΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 25/11/16  19.00 – 21.30


Θέατρο Ντοκουμέντο και Συμμετοχή στα Κοινά: συνδέοντας τα ενδιαφέροντα των νέων με σύγχρονα κοινωνικά θέματα
Μυρτώ Πίγκου-Ρεπούση
, θεατροπαιδαγωγός, ερευνήτρια
Το εργαστήριο αυτό αποτελεί ένα σημαντικό δείγμα του προγράμματος «Νέοι, Θέατρο και Ριζοσπαστική Ελπίδα: μια διαπολιτισμική έρευνα παιδαγωγικής του θεάτρου, παράστασης και ενεργού συμμετοχής στα κοινά» το οποίο συντονίζεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Τορόντο και την Καθηγήτρια Kathleen Gallagher και στο οποίο συμμετέχουν πέντε χώρες συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας. Η Μυρτώ Πίγκου-Ρεπούση, συνεργάτιδα του προγράμματος, παρουσιάζει ένα δείγμα των καινοτόμων θεατροπαιδαγωγικών μεθόδων που χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο του εν λόγω προγράμματος. Οι μέθοδοι αυτές στοχεύουν τόσο στην καταγραφή των ενδιαφερόντων των νέων όσο και στη σύνδεσή τους με το ευρύτερο κοινωνικό γίγνεσθαι. Σε αυτό το πλαίσιο, το Θέατρο Ντοκουμέντο γίνεται το βασικό μέσο έκφρασης των συμμετεχόντων καθώς και παρουσίασης/παραστασιοποίησης των θεμάτων που αναδεικνύονται ως σημαντικά. (Β/θμια)

Η Μυρτώ Πίγκου-Ρεπούση (Δρ, Εκπαιδευτικού Θεάτρου) σχεδιάζει και διεξάγει Θεατροπαιδαγωγικά Προγράμματα στο Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη και συμμετέχει ως ερευνήτρια στο τετραετές, διεθνές ερευνητικό πρόγραμμα "Νέοι, Θέατρο, Ριζοσπαστική Ελπίδα και Ηθικό Φαντασιακό" (Πανεπιστήμιο του Τορόντο). Τα προηγούμενα χρόνια έχει συνεργαστεί ως μέλος Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΣΕΠ) και ως Συντονίστρια του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής με το τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Ανοιχτού Πανεπιστημίου Κύπρου. Έχει επίσης συνεργασθεί με την Υπάτη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες και με το Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής (ΚΕΔΑ) του Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου της Αθήνας. Είναι μέλος του ΔΣ του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και της Συντακτικής Επιτροπής του περιοδικού «Εκπαίδευση & Θέατρο».


 

Print