2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 26/8/2018 - 1/9/2018 Export event
Ακολουθώντας τις εικόνες

Ακολουθώντας τις εικόνες

Πήλιο 26/8-1/9/2018, Χρήστος Ραχιώτης ηθοποιός, εκπαιδευτικός

Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση – Πήλιο 2018
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (
www.TheatroEdu.gr)
26/8-1/9/2018 Άγιος Ιωάννης Πήλιο

Συμπληρωματικό ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

 

Ακολουθώντας τις εικόνες

Χρήστος Ραχιώτης, ηθοποιός, εκπαιδευτικός, εμψυχωτής

Διάρκεια 3 ώρες

Πρακτικές συμβουλές για την σύλληψη, τη δομή και την τελική επεξεργασία ταινιών μικρού μήκους. Σκοπός της παρουσίασης είναι οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν μια (στο μετρό του δυνατού) ξεκάθαρη εικόνα για το τι απαιτείται, ώστε να μπουν στην περιπέτεια της δημιουργίας μιας ταινίας, ανεξάρτητα από την αρτιότητα του τεχνολογικού εξοπλισμού.

Θα προσπαθήσουμε να θεσπίσουμε μια κοινή γλώσσα “διαβάσματος” ταινιών και ταυτόχρονα να ορίσουμε τα βασικά στάδια που απαιτούνται για τη δημιουργία τους.

 Ξεκινώντας από τη σύλληψη της ιδέας και φτάνοντας στην τελική μορφή του σεναρίου στο χαρτί (ή τον υπολογιστή) θα αντιληφθούμε τη σπουδαιότητα του σχεδιασμού, τα βασικά βήματα που απαιτούνται για την προετοιμασία πριν τα γυρίσματα και φυσικά το κυρίως μέρος της δράσης, αυτό των γυρισμάτων. Στο τέλος θα γίνει ειδική αναφορά στο μοντάζ, καθώς και στις αισθητικές και τεχνολογικές παραμέτρους που μπορούν να επηρεάσουν το τελικό αποτέλεσμα της ταινίας.

Το εργαστήριο θα γίνει με προβολή ταινίας διάρκειας επτά (7) λεπτών, διάλεξη και ασκήσεις που συνδυάζουν τεχνικές θεατρικού παιχνιδιού και αυτοσχεδιασμού για την υποκριτική στον κινηματογράφο.

 

Ο Χρήστος Ραχιώτης από τότε που αποφοίτησε από τη Δραματική σχολής "Αρχή" (1997) ακολουθεί το επάγγελμα του ηθοποιού, δοκιμάζοντας διαφορετικά ήδη θεάτρου (εκτός τραγωδίας, θέατρο Νο, και Ταϊβανέζικο θέατρο). Ως εκπαιδευτικός (Ηλεκτρονικός ΠΕ 17.04) διορίστηκε το 2004 στο 6ο ΕΠΑΛ Ηρακλείου αλλά σπανίως τον βλέπουν εκεί, καθώς παίρνει αποσπάσεις για να δουλεύει κυρίως πάνω στα οπτικοακουστικά στην Αθήνα ( Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση Υπουργείου Παιδείας, 2010-2016) και στα Χανιά (Β'θμια Δ/ση Χανίων, 2017-18). Τα τελευταία χρόνια οι οπτικοακουστικές τέχνες είναι ο τομέας όπου προσπαθεί να ειδικευτεί (μεταπτυχιακές σπουδές στο τμήμα Τεχνών Ήχου και Εικόνας του Ιουνίου Πανεπιστημίου). Ως εμψυχωτής συνεργάζεται με το ΔΗΠΕΘΕ Κρήτης (Πειραματική Σκηνή) για τη σκηνική διδασκαλία, εμψύχωση και σκηνοθεσία θεατρικών παραστάσεων. Με το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση συνεργάζεται από το 2014.

Print