2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/8/2015 9:00 πμ - 30/8/2015 3:00 μμ Export event
"Παίζοντας με τον Αριστοφάνη: χορός-ρυθμός-μέλος-σώμα"

"Παίζοντας με τον Αριστοφάνη: χορός-ρυθμός-μέλος-σώμα"

Άγιος Ιωάννης Πηλίου, 24-30/8/2015, Κύριο εργαστήριο Πήλιο 2015, Γιώργος Μπινιάρης, Νίκος Γκόβας


 

14η Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση-Σεμινάριο 2015
24-30 Αυγούστου 2015, στον Αγ. Γιάννη Πηλίου
«Επινοώντας θεατρικές περιπλανήσεις στο Πηλειορίτικο τοπίο»
για εκπαιδευτικούς, καλλιτέχνες, εμψυχωτές


"Παίζοντας με τον Αριστοφάνη: χορός-ρυθμός-μέλος-σώμα"
Γιώργος Μπινιάρης -ηθοποιός, σκηνοθέτης, Νίκος Γκόβας -εκπαιδευτικός θεάτρου

Κύριο Εργαστήριο 5 ημερών
Γλώσσα: ελληνικά

Στο βιωματικό αυτό εργαστήριο επιχειρούμε, μέσα από πολλούς αυτοσχεδιασμούς, ασκήσεις σωματικού θεάτρου, σπουδή στο λόγο (προφορικότητα, μουσικότητα), τραγούδι, κατασκευές και θεατρικό παιχνίδι, μια θεατρική ανάγνωση και μικρή σπουδή στα χορικά της κωμωδίας.
Θα αξιοποιήσουμε ασκήσεις και παιχνίδια ομαδικότητας, ενεργοποίησης σώματος και φωνής, ρυθμού, εκφοράς του λόγου, καθώς και απλά και φυσικά υλικά για το εικαστικό περιβάλλον χρησιμοποιώντας ως πρώτο αλλά όχι μοναδικό υλικό αποσπάσματα από τους Όρνιθες του Αριστοφάνη

Το εργαστήριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, θεατρολόγους, εμψυχωτές ομάδων ή καλλιτέχνες που ασχολούνται με το μαθητικό/νεανικό θέατρο και προβληματίζονται για τον ρόλο και τις προδιαγραφές του στην σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα.

Το εργαστήριο είναι βιωματικό, κινητικό και οι συμμετέχοντες πρέπει να φορούν άνετα και μαλακά ρούχα και παπούτσια κατάλληλα για δράση και στο έδαφος. Ελαφρύ στρωματάκι ευπρόσδεκτο. 
Κέφι απαραίτητο!
Να φέρουμε επίσης: πολύχρωμα μαντήλι, μουσικό όργανο αν υπάρχει.


Ο Γιώργος Π. Μπινιάρης γεννήθηκε στην Αρχαία Κόρινθο. Θέατρο σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Λαϊκού Πειραματικού Θεάτρου και στην Κινηματογραφική Σχολή Ε. Χατζίκου. Ως ηθοποιός συνεργάστηκε με το Λαϊκό Πειραματικό Θέατρο του Λεωνίδα Τριβιζά, το Χοροθέατρο Ροές, το Θέατρο Σφενδόνη, και το Απλό Θέατρο. Ως σκηνοθέτης συνεργάστηκε με τα Δημοτικά Θέατρα Λουτρακίου, Καστοριάς και Ναυπλίου και με τοΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βορείου Αιγαίου, με έδρα τη Χίο. Σκηνοθέτησε τα έργα: "Ερωτόκριτος" του Β. Κορνάρου, "Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας" του Σαίξπηρ, "Ο ματωμένος γάμος" του Φ. Γκ. Λόρκα, "Τα ρόδα της αυγής" του Αλέξ. Παπαδιαμάντη, "Των ερώτων τα θαύματα", θεατρική σύνθεση, "Ο Φιάκας" του Δ. Μισιτζή, "Η σονάτα του σεληνόφωτος" του Γ. Ρίτσου κ.α.. Ως εμψυχωτής και δάσκαλος θεάτρου συνεργάστηκε με καλλιτεχνικούς και εκπαιδευτικούς οργανισμούς, όπως η Δραματική Σχολή Μορφές-Εμπρός, το Μουσείο Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο, η Κουμαντάρειος Πινακοθήκη Σπάρτης, το Παιδαγωγικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Αθηνών και το Τμήμα Κλασικών Σπουδών του Πανεπιστημίου της Λετονίας στη Ρίγα. Είναι μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και διδάσκει στα εκπαιδευτικά του προγράμματα. Ίδρυσε την καλλιτεχνική εταιρεία "Μυθολογία" για το θέατρο, το μύθο και τον ποιητικό λόγο (1994-1998). Είναι ιδρυτικό μέλος της θεατρικής εταιρείας "Αντίλαλοι", με πρώτη παραγωγή Σοφοκλέους "Αντιγόνη", παράσταση βασισμένη στην αρχαία μετρική (2007-2008).


Ο Νίκος Γκόβας σπούδασε μαθηματικά, θέατρο και παιδαγωγικά στην Ελλάδα, στην Αγγλία και στην Αυστραλία και έχει συνεργαστεί ως ηθοποιός, μουσικός, σκηνοθέτης και εμψυχωτής νεανικών θεατρικών εργαστηρίων με Δημοτικά Θέατρα, ΔΗΠΕΘΕ, Πανεπιστήμια και ανεξάρτητες ομάδες. Το 1994 ιδρύει στο Λονδίνο το Theatre Lab Company (Hellenic Foundation Award 1997) και σκηνοθετεί τις παραστάσεις του μέχρι το 1998 (European Festival of Theatre in Camden London, Διεθνές Φεστιβάλ «Θεατρική Άνοιξη» στη Θεσσαλονίκη, κά). Εκπαιδευτικός στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση από το 1982-2014. Υπεύθυνος Πολιτιστικών Θεμάτων στη Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατ. Αττικής από το 1998 μέχρι και το 2014, αναπτύσσει τοπικά πολιτιστικά δίκτυα με έμφαση το θέατρο, τα οπτικοακουστικά (φωτογραφία-κινηματογράφος), τη λογοτεχνία, τα ανθρώπινα δικαιώματα κ.α. Έχει συνεργαστεί σε επιμορφωτικά και πιλοτικά προγράμματα για το θέατρο στην εκπαίδευση με ΠΕΚ, το Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΚΕΔΑ, ΤΕΑΠΗ κά), Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου (Θεατρικών Σπουδών), το Central School of Speech and Drama (UK), το Winchester University (UK), το πρόγραμμα Μελίνα, Δημοτικά Θέατρα, επαγγελματικές Ενώσεις κ.ά.. Είναι ιδρυτής και εκδότης του περιοδικού «Εκπαίδευση & Θέατρο» και έχει γράψει, συγγράψει ή επιμεληθεί πολλά βιβλία και άρθρα για το θέατρο και την εκπαίδευση. Είναι μέλος της Διεθνούς Συντακτικής Επιτροπής του περιοδικού Research in Drama Education (RiDE) και ιδρυτής και πρόεδρος (1998-2008) της επιστημονικής ένωσης «Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση». Έχει τιμηθεί με το διεθνές βραβείο «Grozdanin Kikot» (2002) για την συμβολή του στην ανάπτυξη του θεάτρου/δράματος στην εκπαίδευση και διετέλεσε μέλος της Επιτροπής Πιλοτικών Προγραμμάτων του Διεθνούς Οργανισμού για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA-International Drama/Theatre & Education Association).

Print