2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/2/2007 9:30 πμ - 5:30 μμ Export event
"Φτιάχνοντας" θέατρο από το τίποτα: Πώς από ένα ερέθισμα μπορούμε να επινοήσουμε μια θεατρική παράσταση

"Φτιάχνοντας" θέατρο από το τίποτα: Πώς από ένα ερέθισμα μπορούμε να επινοήσουμε μια θεατρική παράσταση

Πάτρα, 24/2/2007, Εργαστήριο, Νάσια Χολέβα

Θέατρο στην Εκπαίδευση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Πάτρα 23, 24 & 25 Φεβρουαρίου 2007 

«Θέατρο, Σχολείο, Ζωή: ανιχνεύοντας σημεία επαφής, δημιουργώντας δεσμούς»

Νάσια Χολέβα, εκπαιδευτικός δράματος, εμψυχώτρια

"Φτιάχνοντας" θέατρο από το τίποτα: Πώς από ένα ερέθισμα μπορούμε να επινοήσουμε μια θεατρική παράσταση

(Εργαστήρια 3 & 10)

Το εργαστήρι αυτό θα ασχοληθεί με τις βασικές αρχές του Επινοημένου Θεάτρου (devised theatre), μιας διαδικασίας θεατρικής δημιουργίας που δε βασίζεται σε προϋπάρχον θεατρικό κείμενο. Χρησιμοποιώντας κυρίως τεχνικές από το χώρο του Εκπαιδευτικού Θεάτρου θα εξερευνήσουμε τρόπους με τους οποίους μπορούμε να δημιουργήσουμε δραματικές ιστορίες, έχοντας ως αφετηρία ένα ερέθισμα συγκεκριμένο (compound stimulus/πακέτο εξερεύνησης) ή και εντελώς αφηρημένο (ένα χρώμα, ένα μουσικό θέμα κτλ). Θα αξιοποιήσουμε τα εκφραστικά μας μέσα, τις κρυμμένες δυνατότητες για αυτοσχεδιασμό, συνεργασία και επικοινωνία (λεκτική και μη). Το εργαστήρι απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, φοιτητές θεατρικών και παιδαγωγικών σχολών και καλλιτέχνες, που ενδιαφέρονται να εντάξουν το δράμα ως μέθοδο στη διδασκαλία του αντικειμένου τους και σε οποιονδήποτε εργάζεται με ομάδες (θεατρικές και όχι μόνο). Για την παρακολούθησή του χρειάζονται άνετα ρούχα, κέφι και διάθεση για συνεργασία. Δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία πάνω στο θέατρο ή το εκπαιδευτικό δράμα.

Print