2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 12/3/2006 5:00 μμ - 7:00 μμ Export event
Όλοι, μέσα σ’ ένα παραμύθι…

Όλοι, μέσα σ’ ένα παραμύθι…

Αθήνα, 12/3/2006, Προ-συνεδριακό Εργαστήριο στα πλαίσια της Συνδιάσκεψης 2006, Παιδίων Δράσεις

5η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ/ΔΡΑΜΑ και ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ &
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ του ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ International Drama / Theatre & Education Association – IDEA 
«Θέατρο στην εκπαίδευση: δημιουργώντας νέους ρόλους στον 21ο αιώνα» 

Αθήνα 17-18-19 Μαρτίου 2006
Προ- και μετα-συνεδριακές εκδηλώσεις 11-23 Μαρτίου 2006 σε τέσσερις πόλεις της χώρας

 

Θεατρικό Σεμινάριο - Εργαστήριο

Προ-συνεδριακό εργαστήριο στα πλαίσια της Συνδιάσκεψης 2006

 

 

«Όλοι, μέσα σ’ ένα παραμύθι…»

 

Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Θεάτρου

όπου το Θέατρο συναντά το Θεατρικό παιχνίδι

 

Κυριακή  12 Μαρτίου 2006 

17:00 – 19:00.

 

 

Οργάνωση: Παιδίων Δράσεις

 

 

 

Οι ηθοποιοί κα οι ρόλοι τους, τα σκηνικά, τα κοστούμια, τα φώτα, οι εικόνες, η μουσική και το τραγούδι διαπλέκονται στο στήσιμο ενός μύθου, όπου οι θεατές (παιδιά και ενήλικες) συμμετέχουν δημιουργικά στην εξέλιξή του και συμβάλλουν στην ολοκλήρωση της θεατρικής σύνθεσης. Βιώνοντας τις δύο βασικές πλευρές της θεατρικής πράξης (εκείνη του παίκτη και εκείνη του θεατή), μετατρέπονται τελικά σε συγκοινωνούς του θεατρικού γεγονότος.

 

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

 

·        Να αναδειχθεί η παιδαγωγική και παιδευτική διάσταση του θεάτρου

  • Η ανάγκη του παιδιού για ΘΕΑΣΗ και ΔΡΑΣΗ να ικανοποιηθεί μέσα από κίνητρα εύληπτα, ευχάριστα και ψυχαγωγικά.
  • Η ομάδα να προβεί σε μια δημιουργική σύνθεση που προκύπτει μέσα από την συν –κίνηση και έμπνευση.
  • Η μαγεία, «το ψέμα», η αλήθεια του θεάτρου να συμπαρασύρουν τα παιδιά σε μια αναζήτηση και ανακάλυψη των θεατρικών συμβάσεων και της αντικειμενικής αλήθειας.
  • Να διδαχθούν χωρίς «διδακτισμό» (με δημιουργική μίμηση προτύπων) μέσα απ’ το συγκεκριμένο παραμύθι, τις αξίες της προσφοράς, της συνεργασίας και της αγάπης.
  • Να αφομοιώσουν στοιχεία θεατρικής αγωγής και παιδείας.

 

*  Το παραμύθι είναι εμπνευσμένο από το βραβευμένο βιβλίο «Το δώρο της παπλωματούς»  του Τζεφ Μπρίμπο.

 

Δραματουργική επεξεργασία – διδασκαλία – σκηνοθεσία: Έρρικα Μακρή, ηθοποιός – εμψυχώτρια Θ.Π.

Παιδαγωγική επιμέλεια: Μαντώ Κουρετζή, παιδαγωγός - εμψυχώτρια Θ.Π. - ειδική σε θέματα Αισθητικής Αγωγής , Στέλιος Βγαγκές, δάσκαλος - εμψυχωτής Θ.Π.

Εμψύχωση: Αναστασία Μπέκα

Παιχνίδια από την ομάδα εφήβων του εργαστηρίου Θεατρικού παιχνιδιού

 

Παίζουν: Έρρικα Μακρή, Αλέξανδρος Σεϊταρίδης, Αναστασία Μπέκα

           

Ημέρες: Κυριακή  12 Μαρτίου 2006 

Ώρες: 17:00 – 19:00

Τόπος:  «ΠΑΙΔΙΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ…» Δημητρακοπούλου 70, Κουκάκι

 

Πληροφορίες-κρατήσεις:  Τηλ. 210 – 9221778  (9:00 – 13:00) Δήμητρα Σπυριδάκου

 

Print