2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 14/3/2024 8:30 πμ - 11:00 πμ Export event
"Διαφυγές"

"Διαφυγές"

Χαλκίδα, 14/3/2024, παράσταση θεάτρου φόρουμ για μαθητές/μαθήτριες στο 4ο ΓΕΛ Χαλκίδας

"Διαφυγές.... από κάθε εξάρτηση"
Παράσταση θεάτρου φόρουμ και θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα
Ένα ολοκληρωμένο θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα για σχολεία σε σχέση με θέματα πρόληψης και εξαρτήσεων
που περιλαμβάνει παράσταση και δραστηριότητες πριν και μετά την παράσταση.

ΧΑΛΚΙΔΑ 14/3/2024 , 08:30, στο 4ο ΓΕΛ Χαλκίδας
Παίρνουν μέρος 50 μαθητές/μαθήτριες Α' & Β' Λυκείου

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση διοργανώνει την θεατροπαιδαγωγική παράσταση θεάτρου φόρουμ  «Διαφυγές… από κάθε εξάρτηση» στο 4ο ΓΕΛ Χαλκίδας
ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕΡΟΣ: Νίκος Γκόβας, Αναστασία Παπαϊωάννου, Βασίλης Κλησιάρης, Βίβιαν Μπουλογεώργου, Νίκη Φραγκέλλη
Συνεργαζόνοι εκπαιδευτικοι: Ζωή Μπαρώτα, Ευσταθία Αλεξίου, Κωνσταντίνα Γκανή, Ελευθερία Παπαθανασίου, Σωτηρία Παπαιωάννου
Συνεργαζόμενος φορέας: Κέντρο Πρόληψης Ευβοίας. Ειδικός: Ελένη Ευθυμιάδου


Συντομη περιγραφή: Η διαδραστική παράσταση-θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα "Διαφυγές" απευθύνεται κυρίως σε μαθητές/μαθήτριες άνω των 15 χρονών, διαπραγματεύεται θέματα λήψης αποφάσεων σε συνθήκες μεγάλης πίεσης για εφήβους/έφηβες και δίνει την ευκαιρία  στο κοινό να παρέμβει στη δράση προτείνοντας λύσεις και δοκιμάζοντας ιδέες στη πράξη.
Το έργο διαδραματίζεται στη σύγχρονη εποχή, όπου η νεαρή ηρωίδα/μαθήτρια έρχεται αντιμέτωπη με τις δυσκολίες του φίλου της, ο οποίος έχει «μπλέξει με ουσίες»… Στην προσπάθεια της να τον βοηθήσει συγκρούεται με τους συμμαθητές της, τους γονείς της, τους εκπαιδευτικούς κι άλλα άτομα, ενώ παράλληλα βρίσκεται ενώπιον διλημμάτων και λήψης σημαντικών αποφάσεων…. Ποιο θα είναι το μονοπάτι της διαφυγής της τελικά; Και ποιες προσωπικές και κοινωνικές στάσεις, ιδανικά, επιθυμίες κι ευθύνες θα το καθορίσουν;

Το σημαντικό στοιχείο του προγράμματος είναι ότι η παράσταση δίνει την ευκαιρία στους μαθητές/μαθήτριες να πάρουν μέρος στη δράση προτείνοντας λύσεις και δοκιμάζοντας ιδέες στη πράξη αντί στα λόγια. Είναι δηλαδή μια μορφή «αλληλεπιδραστικού» θεάτρου το οποίο χρησιμοποιεί τεχνικές που έχουν την αναφορά τους στο θέατρο Φόρουμ του Augusto Boal και στην πολύχρονη πείρα των θεατροπαιδαγωγικών προγραμμάτων και του Εκπαιδευτικού Δράματος. Οι τεχνικές αυτές δεν αποσκοπούν στο να οδηγήσουν τους μαθητές/μαθήτριες να πάρουν τελεσίδικη θέση σε αμφιλεγόμενα θέματα όσο στο να αναδείξουν τις πολλές πλευρές με τις οποίες μπορεί να προσεγγιστεί ένα τέτοιο ζήτημα.

Περισσότερα για το "Διαφυγές"ΕΔΩ 

 

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Πληρ: 2106541600 / info@theatroedu.gr/www.theatroedu.gr

Print