2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 9/4/2006 9:00 πμ - 1:30 μμ Export event
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 6: «Σπουδή στο Αρχαίο Δράμα, Αντιγόνη η αυτόνομη πορεία»

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 6: «Σπουδή στο Αρχαίο Δράμα, Αντιγόνη η αυτόνομη πορεία»

Ρόδος, 7-9/4/2006, Εργαστήριο 1ου επιστημονικού σεμιναρίου, Γιώργος Μπινιάρης

1ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

για το Θέατρο και τις Παραστατικές Τέχνες στην εκπαίδευση

«Θεατρικές διαδρομές στο Περιβάλλον με χώρο δράσης το Σχολείο»

ΡΟΔΟΣ 7-8-9 Απριλίου 2006

Φωτογραφίες Σεμιναρίου

Περιεχόμενα πρακτικών

Οργάνωση

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Γραφείο Δωδεκανήσου

 

Σε συνεργασία με τα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ

«ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ»

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 6: «Σπουδή στο Αρχαίο Δράμα, Αντιγόνη η αυτόνομη πορεία»

Γιώργος Μπινιάρης, σκηνοθέτης

Με αφετηρία τη σπουδή στην Αντιγόνη, θα προσεγγίσουμε τις γέφυρες επικοινωνίας του Αρχαίου Ελληνικού Λόγου και της σύγχρονης εκφοράς του στα Νέα Ελληνικά, ως προς τη μουσικότητα, το μέτρο και το ρυθμό. Θα διερευνήσουμε τους θεατρικούς δρόμους με τους οποίους τα στοιχεία του τραγικού λόγου συμβάλλουν στο σμίλεμα του περιεχομένου σε θεατρική κίνηση και θεατρική δράση. Υλικό για τα εκφραστικά μας … θα αντλήσουμε από τα δημοτικά τραγούδια και τη σύγχρονη ποίηση. Η μέθοδος αυτή αξιοποιεί τις δυνατότητες όλων μας, κυρίως αυτές που βασίζονται στην αναπνοή, τη φωνή και την κίνηση, περνά μέσα από το θεατρικό παιχνίδι και τον αυτοσχεδιασμό και καταλήγει σε θεατρική σύνθεση με αυτονόητη εκπαιδευτική αξία τόσο στο μάθημα μέσα στη σχολική τάξη, όσο και στην προετοιμασία της μαθητικής παράστασης.

 

Ο Γιώργος Μπινιάρης γεννήθηκε στην Αρχαία Κόρινθο. Σπούδασε Θέατρο στη Δραματική Σχολή του Λαϊκού Πειραματικού Θεάτρου Λ. Τριβιζά και στη θεατρική Σχολή Ε. Χατζίκου. Ως ηθοποιός συνεργάστηκε με τα δημοτικά θέατρα Λουτρακίου, Καστοριάς και Ναυπλίου και με το ΔΗΠΕΘΕ Β. Αιγαίου. Ως εμψυχωτής και δάσκαλος θεάτρου, με καλλιτεχνικούς και εκπαιδευτικούς οργανισμούς, όπως η δραματική σχολή «Μορφές» στο Θέατρο Εμπρός, το Μουσείο Ιστορίας του Παν/μίου Αθηνών, το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο, η Κουμαντάρειος Πινακοθήκη Σπάρτης. Είναι μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και διδάσκει στα εκπαιδευτικά του προγράμματα. Είναι ιδρυτικό μέλος της καλλιτεχνικής και ερευνητικής ομάδας «Μυθολογία» για το θέατρο, το μύθο και τον ποιητικό λόγο.

 

Print