2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 3/12/2005 3:30 μμ - 4/12/2005 2:00 μμ Export event

Η κατασκευή της ομάδας και η διαχείριση των συγκρούσεων στην τάξη -Τεχνικές Θεάτρου Φόρουμ

Ναύπλιο, 3-4/12/2005, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζώνιου, Άγγελος Γουναράς

Nafplio2005ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΚΑΙ ΔΙΗΜΕΡΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

«Το θέατρο στην εκπαίδευση: τέχνη και εκπαιδευτική μεθοδολογία»

Ναύπλιο, 3-4 Δεκεμβρίου 2005

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1:

«Η  κατασκευή της ομάδας και η διαχείριση των συγκρούσεων στην τάξη -Τεχνικές Θεάτρου Φόρουμ»

Χριστίνα Ζώνιου, Άγγελος Γουναράς, μέλος του Διδακτικού Προσωπικού του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

 

Αποτελούν τα μέλη μιας τάξης σχολείου ομάδα; Τι κάνει ο εκπαιδευτικός όταν προκύπτουν συγκρούσεις στην τάξη, όταν υπάρχει ανταγωνισμός; Το θεατρικό παιχνίδι σε διάφορες μορφές έρχεται να ισχυροποιήσει τους δεσμούς ενός συνόλου ατόμων, μιας τάξης για παράδειγμα, έρχεται να συμβάλλει στο κτίσιμο της εμπιστοσύνης και της αποδοχής της προσωπικότητας των άλλων: βασικές προϋποθέσεις για τη δημιουργική διαχείριση των συγκρούσεων, που μπορεί να προέρχονται από την έλλειψη επικοινωνίας, από τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις. Μέσα σε μια ευχάριστη δημιουργική ατμόσφαιρα και με εργαλείο το θέατρο και τις τεχνικές του θεάτρου φόρουμ, θα επιχειρηθεί η εξερεύνηση των πτυχών μιας σύγκρουσης – όπως η γλώσσα του σώματος και ο τόνος της φωνής-  με σκοπό να οδηγηθεί η ομάδα σε προτάσεις διαχείρισής της.

 

Η Χριστίνα Ζώνιου είναι  θεατρολόγος – σκηνοθέτης. Είναι απόφοιτος του τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου (Mphil in Theatre Studies) από το τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου της Γλασκόβης. Υποψήφια διδάκτωρ στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για το Θέατρο και τη Διαπολιτισμική Αγωγή. Παρακολoύθησε επίσης το ευρωπαϊκό μεταπτυχιακό πρόγραμμα  Drama inScena στην Φλωρεντία καθώς και άλλα σεμινάρια και εργαστήρια  υποκριτικής, σκηνοθεσίας, εφαρμοσμένου θεάτρου και διαπολιτισμικής αγωγής. Δούλεψε ως βοηθός σκηνοθέτη, ως σκηνοθέτης, ως δραματολόγος και ως θεατροπαιδαγωγός σε θέατρα, σχολεία και κοινωνικούς χώρους στην Ιταλία, τη Σκωτία και την Ελλάδα. Είναι μέλος του Διδακτικού Προσωπικού (Ε.Ε.ΔΙ.Π) του τμήματος Θεατρικών Σπουδών - Σχολή Καλών Τεχνών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου για το γνωστικό αντικείμενο Υποκριτική.

 

Ο Άγγελος Γουναράς είναι θεατρολόγος και σχεδιαστής φωτισμού. Είναι πτυχιούχος Θεατρολογίας του Τμήματος Θεάτρου του Α.Π.Θ. Μεταπτυχιακό Ανώτερης Θεατρικής πρακτικής με ειδίκευση στο σχεδιασμό φωτισμού στο Central School of Speech & Drama του Λονδίνου. Δίδαξε θεατρική αγωγή και προετοιμασία σε ιδιωτικά και δημόσια σχολεία. Εργάστηκε ως β. σκηνοθέτη στην Πειραματική Σκηνή της Τέχνης της Θεσσαλονίκης. Τεχνική υποστήριξη, σχεδιασμός φωτισμού, οργάνωση σε εκθέσεις στο Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών. Με το σχεδιασμό φωτισμού και τη θεατρική τεχνική ασχολείται επαγγελματικά από το 1996 σε διάφορα είδη θεάτρου και έχει συνεργαστεί με φορείς στο Ην. Βασίλειο (CSSD,Lion & Unicorn) και Ελλάδα (Α.Π.Θ., Ιδιωτικοί θίασοι και θέατρα, Πολιτιστικός Οργανισμός Καλαμαριάς). Είναι μέλος του Ε.Τ.Ε.Π του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. 

 

Print