2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 30/11/2013 9:30 πμ - 12:00 μμ Export event
Η Σχολική Διαμεσολάβηση ως μέσον ειρηνικής επίλυσης των συγκρούσεων και πρόληψης της βίας στο σχολείο

Η Σχολική Διαμεσολάβηση ως μέσον ειρηνικής επίλυσης των συγκρούσεων και πρόληψης της βίας στο σχολείο

Αθήνα, 30/11/2013, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Αγγελική Γιαννάτου

ΗΜΕΡΙΔΑ-ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2013 & 15χρόνια Δίκτυο! (1998-2013)
ΑΘΗΝΑ, 30 Νοεμβρίου 2013

Στο 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας, Οδ. Τσόχα, ΜΕΤΡΟ "Αμπελόκηποι"
Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση - Γραφείο Αθήνας

"Εκπαίδευση & Θέατρο: αντιρατσιστική εκπαίδευση, σχολικός εκφοβισμός, εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα"
 είσοδος ελεύθερη

Βιωματικά Εργαστήριαπαρουσίαση Εκπαιδευτικού ΥλικούΣυζητήσεις, Θεατρική Παράσταση.
Έκθεση Εκπαιδευτικού Υλικού φορέων. 
Έκθεση υλικού Θεατρικών Ομάδων

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2: «Η Σχολική Διαμεσολάβηση ως μέσον ειρηνικής επίλυσης των συγκρούσεων και πρόληψης της βίας στο σχολείο»

Αγγελική Γιαννάτου, Φιλόλογος, Διευθύντρια του 2ου Γυμνασίου Ασπροπύργου, Σύμβουλος Ομάδων και Οργανισμών

Σάββατο: 09:30-12:00

Σύντομη περιγραφή: Το εργαστήριο θα είναι δομημένο σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος θα γίνει γνωριμία της ομάδας, ασκήσεις επικοινωνίας, εισαγωγή στις τεχνικές διαμεσολάβηση, καταιγισμός ιδεών σε σχέση με τρόπους αντιμετώπισης των συγκρούσεων. Στο δεύτερο μέρος θα γίνει ορισμός του διαμεσολαβητή, θα αναφερθούμε στις ικανότητας του διαμεσολαβητή και θα αναλυθούν τα βήματα  που ακολουθούνται στη συγκεκριμένη μέθοδο. Θα ακολουθήσει παιχνίδι ρόλων με σενάριο σύγκρουσης και εικονική διαμεσολάβηση. Στη συνέχεια θα γίνει συζήτηση στην ολομέλεια.

 

Print