2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 22/11/2014 3:30 μμ - 6:30 μμ Export event
Μια θεατρική διάσταση του κουκλοθέατρου στην εκπαίδευση

Μια θεατρική διάσταση του κουκλοθέατρου στην εκπαίδευση

Αθήνα, 22/11/2014, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Παρούση, Ελένη Γαβαλά

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2014

ΗΜΕΡΙΔΑ & ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΑΘΗΝΑΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ 22 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2014

«Θέατρο και δικαίωμα στην εκπαίδευση»
Τόπος: 72ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, Ακταίου 2-4 και Επταχάλκου Θησείο
(5΄από Σταθμό ΗΣΑΠ Θησείου, στον πεζόδρομο παράλληλα και ακριβώς διπλά στις γραμμές)
Είσοδος ελεύθερη

ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ 22/11/2014

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟΣ ΚΥΚΛΟΣ
Εργαστήριο 7: 3.45μμ -6.45μμ "Μια θεατρική διάσταση του κουκλοθέατρου στην εκπαίδευση"
Αντιγόνη Παρούση, Επίκουρη Καθηγήτρια ΤΕΑΠΗ, Πανεπιστήμιο Αθηνών, Ελένη Γαβαλά, πτυχιούχος ΤΕΑΠΗ, Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του κουκλοθέατρου; Πώς πραγματώνεται η μετάβαση από την κούκλα-εργαλείο στη θεατρική πράξη; Πως περνάμε από τη σύλληψη στη δημιουργία και στην εκτέλεση μιας θεατρικής σπουδής; Σε ποιους απευθύνετε και τι προσδοκίες έχουμε; Πώς η χρήση απλών, καθημερινών υλικών και η διαδικασία για το ζωντάνεμά τους στη σκηνή, θα γίνουν το μέσο στην προσπάθεια ενίσχυσης του λόγου, της δράσης και της συμμετοχής των μαθητών; Και πώς θα ενισχύσουμε την ανάληψη πρωτοβουλιών από αυτά; Μπορεί η θεατρική κούκλα να γίνει το μέσο σε καταστάσεις όπως ο σχολικός εκφοβισμός η αντιρατσιστική εκπαίδευση τα ανθρώπινα δικαιώματα; Αυτά και άλλα ερωτήματα που απασχολούν όσους δουλεύουν στην εκπαίδευση, θα προσπαθήσουμε να διερευνήσουμε σ’ ένα βιωματικό εργαστήρι.

Η Ελένη Γαβαλά είναι πτυχιούχος του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει παρακολουθήσει εργαστήρια πάνω στο Θέατρο του Καταπιεσμένου με τον Ν. Γκόβα και τη Χ. Ζώνιου. Η πτυχιακή της εργασία ήταν μια εφαρμογή του Θεάτρου της Αγοράς (Θέατρο Forum). Σε παιδιά προσχολικής ηλικίας.

Η Αντιγόνη Παρούση είναι Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Αθηνών. Το αντικείμενό της είναι: Παιδαγωγική της Θεατρικής Έκφρασης. Είναι πτυχιούχος του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και έκανε μετεκπαίδευση στην Ειδική Αγωγή. Έχει μεταπτυχιακές σπουδές στη σκηνοθεσία της μαριονέτας και διδακτορική διατριβή στο Θέατρο της Κούκλας στη Θεατρική Ακαδημία της Σόφιας. Από το 1976 ασχολείται με το κουκλοθέατρο· δούλεψε για δεκαπέντε χρόνια στο κουκλοθέατρο Αθηνών «Ο Μπαρμπα-Μυτούσης» και συμμετείχε με παραστάσεις σε διεθνή φεστιβάλ μαριονέτας. Από το 1989 μέχρι το 2002 οργάνωνε σε συνεργασία με το Μ. Μέσκε το Διεθνές Φεστιβάλ Μαριονέτας στην Ύδρα. Από το 1999 διευθύνει την ομάδα κουκλοθέατρου «Το Γκρι Κουτί». Κυκλοφορούν τα βιβλία της "'Ηταν ένα μικρό χαρτάκι" Ελληνικά Γράμματα (2000), "Κούκλες κουκλοθέατρου"(2000) εκδ. Πατάκη, και το " Κουκλοθέατρο στην Εκπαίδευση/ Εκπαίδευση στο Κουκλοθέατρο" Πλέθρον (2012).


Print