Παρακάτω όλες οι Προφορικές Ανακοινώσεις με αλφαβητική σειρα με βάση το επώνυμο εισηγήτ*ριας
Κάθε ανακοίνωση είναι 20λεπτη παρουσίαση των κύριων στοιχείων και ευρημάτων της σχετικής εργασίας. Πλήρη κείμενα θα συμπεριληφθούν στο βιβλίο του Συνεδρίου.
Γλώσσες: ελληνικά ή αγγλικά, Προσοχή: στις Ανακοινώσεις δεν θα υπάρχει ταυτόχρονη μετάφραση
Δεν χρειάζεται κράτηση θέσης. Δικαίωμα παρακολούθησης έχουν όσ*ες έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στο Συνέδριο 2025.
ΚΛΙΚ στο ΤΙΤΛΟ καθε Ανακοίνωσης για να διαβασετε την ΠΕΡΙΛΗΨΗ σε αρχείο pdf (σύντομα)
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ (σύντομα) για Ημέρα/Ώρα/ Αίθουσα/Γλώσσα των Προφορικών Ανακοινώσεων
Πηνελόπη Αβούρη Θεατρολόγος, διδάκτωρ του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Υπεύθυνη λειτουργίας του Κέντρου Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία Ζακύνθου
"Συμπερίληψη και αποαποικιοποίηση του νου"
Μαρία Όλγα Αθηναίου, Πρακτικός του θεάτρου - Processworker
"Προς αναζήτηση διευρυμένων τρόπων προσέγγισης κοινωνικών προκλήσεων μέσω του θεάτρου"
Klaudia Antal theatre critic, researcher, Hungary
"Documentary Theatre as (Politically Inclined) Community Theatre. A case study: Long Live Regina!"
Michaela Antoniou, Laboratory Teaching Staff at the Theatre Studies Department of the National and Kapodistrian University of Athens, Greece
Clio Fanouraki, Associate professor Department of Theatre Studies of the National and Kapodistrian University of Athens, Greece
Sanja Krsmanović Tasić, President of the International Drama/Theatre and Education Association-IDEA and of Center for Drama in Education and Art-CEDEUM, Serbia
«GENDER DRAMA-ID – Promoting Gender Equality among individuals with intellectual disabilities through Drama-Based training»
Θεοδώρα - Ντορέττα Αστέρη, Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης 1ης σχολικής ενότητας ΔΔΕ & ΔΠΕ Πειραιά
«Τώρα η ιθαγένειά μας είναι η φυλακή - Θεατροπαιδαγωγικές δράσεις εμψύχωσης μέσω των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στη φυλακή"
Άβρα Αυδή, φιλόλογος και θεατροπαιδαγωγός
Μελίνα Χατζηγεωργίου, εκπαιδευτικός, θεατροπαιδαγωγός
Μυρτώ Πίγκου-Ρεπούση, Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Θεάτρου, Σχολή Καλών Τεχνών, ΑΠΘ
«Κοίτα με! Συνάντηση με τους πρόσφυγες του 1922 στη Νέα Αρετσού»
Maria van Bakelen, Artistic Director of AAA FABRE VIEUX (Atelier Artistic Activities ‘FABRE VIEUX’), France
Wilbert van der Post, Theatre director amateur theatre, film and photography at AAA FABRE VIEUX, France
Tom Willems, Academy for Theatre and Dance Amsterdam, Netherlands
«CHANGING HORIZONS - An inclusive-project on migration»
Μιράντα Βατικιώτη, Υποψήφια Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Πελοποννήσου – Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Ρήγας Ζαφειρίου Συντονιστής του Προγράμματος για τα Αειφόρα Αγροδιατροφικά Συστήματα, Μεσογειακό Ινστιτούτο για τη Φύση και τον Άνθρωπο (MedINA)
"Γεφυρώνοντας το χάσμα γενεών μέσω των Παραστατικών Τεχνών και της Αγροδιατροφικής Κληρονομιάς: Η περίπτωση μιας διαγενεακής πρωτοβουλίας στη Μεσσηνία"
Laura Bavalics, Early childhood educator, director of Pendula Preschool and Kindergarten, Budapest, Hungary
"Birds don't walk on stairs"
George Belliveau, Professor, University of British Columbia, Canada
«Embracing the in-between: Exploring inclusion, language and identity through Theatre and A/r/tography»
Angela Bettoni, Activist/Performer with Down Syndrome, Malta
Tyrone Grima, Senior Lecturer in the Department of Performing Arts at Malta College for Arts, Science and Technology, Malta
«Representation for people with learning disabilities (PWD) in the performing arts in Malta»
Μάγδα Βίτσου, Ε.ΔΙ.Π., Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Κώστας Μάγος, Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
"Η συμβολή του εφαρμοσμένου κουκλοθεάτρου και των ιστοριών ζωής στην ενδυνάμωση νεαρών κρατούμενων μεταναστών"
Cecilia Carponi, research fellow at Sapienza University of Rome, Italy
«The Contemporary Puppet Theatre in Italy: Pedagogical and Educational Pathways for Inclusive Societies»
Πανδώρα Γιαμαλίδου μέλος Παιδαγωγικής Ομάδας «Σκασιαρχείο»
Αναστασία Καραγιάννη μέλος Παιδαγωγικής Ομάδας «Σκασιαρχείο»
«Δράσεις συμπερίληψης στην κοινότητα και τη γειτονιά με βάση τη φιλοσοφία της Κοινωνικής Παιδαγωγικής»
Daniel Dilliplane, Independent Scholar-Artist, USA
«Promoting Racial Equity with/in the InterPlay Performance Practice»
Αικατερίνη Δήμα, Διδάκτωρ Παιδαγωγικής του Θεάτρου
Αντώνης Λενακάκης, Καθηγητής Θεατρικής Τέχνης και Αγωγής στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης της Παιδαγωγικής Σχολής, ΑΠΘ
«Η συμβολή της θεατροπαιδαγωγικής στην καλλιέργεια της κριτικής σκέψης για τη δημιουργία ενός συμμετοχικού και συμπεριληπτικού σχολείου»
Δημήτρης Δημητριάδης, μουσικός,
Τατιαλένα Κατέχη, θεατρολόγος
"Η καλλιέργεια της δημιουργικής σκέψης των έγκλειστων μέσω εικαστικής και μουσικής έκφρασης: Μια έρευνα δράσης στις κλειστές φυλακές Ναυπλίου"
Νικολέτα Δημοπούλου, εμψυχώτρια εφαρμοσμένου θεάτρου, θεάτρου της επινόησης και περφόρμερ
"I didn’t mean it! - μια συμμετοχική περφόρμανς για την ενδοσυντροφική κακοποίηση"
Μαρία Δροσινού-Κορέα, Επίκουρη καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Αθηνά Αβραμίδη, Φιλολογος, Διευθύντρια ΓΕ.Λ. Ζαχάρως
Δημήτριος Μπαντές, Καθηγητής οικονομικών ΓΕ.Λ. Ζαχάρως
Χριστίνα Νάνου, Πολιτικός Μηχανικός Τ.Ε
«Θεατρική παράσταση ως παρέμβαση για τη συμπερίληψη μαθητή στο φάσμα του αυτισμού στο πλαίσιο εκπαίδευσης του Γενικού Λυκείου»
Nancy Franco, Drama Educator, Colegio Nueva Granada and Universidad de la Sabana, Bogota Colombia
«Drama Education: an answer to prepare for an unpredictable world»
Janardan Ghosh, story performer, creative director, education officer, India
"Exploration of "Education for Vulnerable Social Groups" using Intercultural Theatre and Kathābhinaya Practices"
Λάζαρος Φίλιππος Ζαρφειάδης, Εκπαιδευτικός Θεατρικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Υποψήφιος Διδάκτορας του τμήματος Θεάτρου του ΑΠΘ
«Η συμβολή του Θεάτρου του Πραγματικού στην Κριτική Εκπαίδευση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα»
Τζωρτζίνα Κακουδάκη, Σκηνοθέτης
Δημήτρης Μαυρέας, Θεατροπαιδαγωγός, Φιλόλογος
«Ο Επιτάφιος του Περικλή και η Αντιγόνη αλλιώς: Το θέατρο ως μέσο συμπερίληψης στη διδασκαλία ενός μαθήματος»
Ράνια Καραχάλιου, Επίκουρη καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
«Συνδυάζοντας τον Κριτικό Γραμματισμό με το Εκπαιδευτικό Δράμα και τεχνικές του θεάτρου-ντοκουμέντο: Η περίπτωση του ρευστού ρατσισμού»
Μαρία Κλαδάκη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Κωνσταντίνος Μαστροθανάσης, ΣΕΠ, Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Παναγιώτης Αλεξόπουλος , Υπ. Διδάκτωρ, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
«Αξιολόγηση της ενταξιακής διάστασης του νέου προγράμματος σπουδών για τη θεατρική αγωγή»
Μαρία Κολτσίδα, Μεταδιδακτορική ερευνήτρια, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής & Εκπαίδευσης, ΑΠΘ
«Η Θεατρική Αγωγή στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση: Ζητήματα εκπαιδευτικής πολιτικής»
Κατερίνα Κωστή, Μέλος ΕΔΙΠ - Τμήμα Θεατρικών Σπουδών - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
«"Παιδαγωγική της δυσφορίας" και εκπαιδευτικό δράμα: προς μια συμπεριληπτική, κοινωνικά δίκαιη εκπαίδευση»
Βέρα Λάρδη MS. Psych., Ψυχοδραματίστρια, Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων, Ηθοποιός
Αλεξάνδρα Βασιλείου Ph. D., Κοινωνική Ψυχολόγος, Ψυχοθεραπεύτρια, Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων
" Θέατρο Κοινωνικού Διαλόγου"
Graham Lea, Associate Professor, University of Manitoba Canada
«Paramathematics for Creating Pathways to Mathematics Understanding»
Ιωάννα Μενδρινού Δρ. Θεατρολογίας, Σύμβουλος Εκπαίδευσης Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δ΄ Αθήνας
"Το Θέατρο ως Δικαίωμα του παιδιού και τα Δικαιώματα του παιδιού στο Θέατρο για Ανήλικους Θεατές"
Ιωάννα Μενδρινού, Δρ. Θεατρολογίας, Σύμβουλος Εκπαίδευσης Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δ΄ Αθήνας
Άλκηστις Κοντογιάννη, Ομότιμη Καθηγήτρια Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
«“Ρήξεις με το αυτονόητο” μέσω της Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση και της Δημιουργικής Γραφής στο Κατάστημα Κράτησης Τρίπολης»
Ιωάννα Μήτσικα, χορογράφος
"Ένας εθνογράφος στη Φυλακή"
Βαλεντίνα Μιχαήλ, Υποψήφια διδάκτωρ Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
«Αντέχει το συρματόπλεγμα το μέλλον; Μια εθνογραφική έρευνα δώδεκα παρεμβάσεων στo Σωφρονιστικό Κατάστημα Ναυπλίου»
Σοφία Μιχαλοπούλου, Νηπιαγωγός
Γεώργιος Ντέμος, Καθηγητής επαγγελματικής εκπαίδευσης
Κατερίνα Καραναγνώστη, Εκπαιδεύτρια ενηλίκων μη τυπικής εκπαίδευσης
«Πάμε Φυλακή; Από το Σινεμά στο Θέατρο… Κι ο Νους μου δραπετεύει»
Dorothy Morrissey, Lecturer in drama education, Mary Immaculate College, University of Limerick, Ireland
«Sensory theatre in special education settings»
Παναγιώτης Μπαρμπαγιάννης, υποψήφιος διδάκτορας στο Τμήμα Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
Δρ. Κατερίνα Κατσιάνα, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
«Η ‘Συνηγορία’ ως διδακτικό αντικείμενο σε Σπουδαστές/τριες/ά Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης - Ένα Πρόγραμμα Θεατρικού Παιχνιδιού»
Ελισάβετ-Μαρία Μωραϊτοπούλου, Νηπιαγωγός
Μαρία Γκέκα, Επίκουρη Καθηγήτρια Κοινωνικής Ψυχολογίας στην Εκπαίδευση, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ΑΠΘ
Αντώνης Λενακάκης, Καθηγητής Θεατρικής Τέχνης και Αγωγής στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης της Παιδαγωγικής Σχολής, ΑΠΘ
Κυριακούλα Ρόθου, Επίκουρη καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής - Μαθησιακών Δυσκολιών στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής & Εκπαίδευσης, ΑΠΘ
«Κοινωνικές αναπαραστάσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τη συμπερίληψη μαθητών με αναπηρία στο γενικό εκπαιδευτικό σύστημα: Ο ρόλος των μαθημάτων τέχνης»
Zeki Özen, Associate Prof. Ankara University Faculty of Educational Sciences, Turkey
«Teachers' views on refugees’ school integration in Turkey focusing on art-based activities»
Beril Öztan, Drama teacher, Turkey
Pinar Özdemir Şimşek, Associate Professor Hacettepe University, Turkey
«I'm in Life»
Ilaria Paradiso, PHD Student, University of Bologna, Italy
"Theatre of the Oppressed: A Pedagogical Tool for Social Change"
Θεοδώρα Παπαϊωάννου, Διδάκτορας ΠΤΠΕ & μεταδιδάκτορας ερευνήτρια Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Αντώνης Λενακάκης, Καθηγητής Θεατρικής Τέχνης και Αγωγής στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης της Παιδαγωγικής Σχολής, ΑΠΘ
«Η συμβολή των θεατροπαιδαγωγικών πρακτικών στη διδασκαλία της Ιστορίας για τη συμπερίληψη μαθητών/τριών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες»
Αλεξία Παπακώστα, ΕΔΙΠ Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθήνας,
Αγγελική Τόμπρου, θεατροπαιδαγωγός, ηθοποιός και σκηνοθέτης,
Κατερίνα Γιούνη Δημόσια Ιστορικός
“Ρωγμές και περάσματα, μνήμες και θραύσματα”: Παρουσίαση βιωματικού εργαστηρίου με θέμα το Τραύμα της Μικρασιάτισσας πρόσφυγα και η διαγενεακή μεταβίβασή του
Ακτίνα Σταθάκη, Δρ. Θεατρολογίας, Καλλιτεχνική Παραγωγός
«Η συμπερίληψη ως (αντι-)ηγεμονική πρακτική: Σκέψεις πάνω στην παράσταση Romáland»
Mirona-Horiana Stanescu, senior lecturer Babeş-Bolyai University, Romania
Ioana-Letitia Serban, Assistant Professor Babeş-Bolyai University, Romania
Andrea Hathazi, associate professor Babeş-Bolyai University, Romania
«Theatre as an impactful teaching tool to support inclusion of children with special education needs»
Ελπίδα Στράτου, Υποψήφια Διδάκτωρ, Τμήμα Εργοθεραπείας, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Αικατερίνη Δήμα, Διδάκτωρ Παιδαγωγικής του Θεάτρου
«Το κουκλοθέατρο ως εργαλείο συμπερίληψης και εκπαίδευσης στα σωφρονιστικά καταστήματα»
Χριστίνα-Ιωάννα Σχοινά, Σχολική Ψυχολόγος στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
"Θεατρικές Πρακτικές ως Μέσο Συμπερίληψης: Προάγοντας την Επικοινωνία και την Κοινωνική Ένταξη σε Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας με Σοβαρές Αναπτυξιακές Διαταραχές"
Εμμέλεια Δανάη Τσιώτη, Θεατρολόγος
"Η ανάπτυξη της ενσυναίσθησης μέσω θεατρικών παιχνιδιών και δημιουργικής γραφής σε διαπολιτισμικό πλαίσιο"
Μαρίνα-Σταυρούλα Τσαγρή, Κοινωνική Λειτουργός
«Η Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση ως μέσο ενίσχυσης της Αυτοαντίληψης ενήλικων κρατουμένων. Μια έρευνα δράσης σε κλειστό κατάστημα κράτησης»
Κατερίνα Χάλκου Εκπαιδευτικός δραματικής τέχνης, διδάκτωρ θεατρολογίας
"Στην Αίθουσα των Αισθήσεων. Η περίπτωση της καλλιτεχνικής δράσης «Γυναίκες: καλλιτέχνιδες και μοντέλα, μια παράσταση-εικονικό μουσείο»"
Όλγα Χαμούλια, εκπαιδευτικός
Μάγδα Καπνιά – Δεσποτοπούλου, εκπαιδευτικός
Βασίλης Αργυρόπουλος, Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
"Το Θέατρο ως Μέσο Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης για Άτομα με Αναπηρία"
Νάσια (Αθανασία) Χολέβα, Μεταδιδακτορική Ερευνήτρια, Τμήμα Θεάτρου, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
«Θεατρική αγωγή στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και Ικανότητες για τον Δημοκρατικό Πολιτισμό: προς ένα πλαίσιο εργασίας για θεατροπαιδαγωγούς»
Χουντάλα Δήμητρα υποψήφια διδάκτορας Τμήμα Θεατρικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
"Προσεγγίζοντας την ετερότητα με τη βοήθεια παραστατικών τεχνών στο μάθημα της Λογοτεχνίας Γυμνασίου"
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ (σύντομα) για: Ημέρα/Ώρα/ Αίθουσα/Γλώσσα των Προφορικών Ανακοινώσεων