Theatro EDU

Διεθνής Συνδιάσκεψη 2018

Θέατρο και παραστατικές τέχνες στην εκπαίδευση

Ουτοπία ή Αναγκαιότητα;

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, στο πλαίσιο της επετείου των 20 χρόνων από την ίδρυσή του (1998-2018), διοργανώνει την 8η Διεθνή Συνδιάσκεψη για το Θέατρο και τις Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA), Πανεπιστήμια στην Ελλάδα και το εξωτερικό και άλλους επιστημονικούς, εκπαιδευτικούς και καλλιτεχνικούς φορείς.

Πατήστε εδώ για να μεταβείτε σε μια απλή λίστα όλων των ομιλητών και εμψυχωτών.

Ομιλητές - Εισηγητές - Εμψυχωτές

Ραχιώτης Χρήστος

Ραχιώτης Χρήστος

Εκπαιδευτικός, ηθοποιός, εμψυχωτής

Ο Χρήστος Ραχιώτης είναι εκπαιδευτικός (Ηλεκτρονικός),  με οργανική θέση στο Ηράκλειο Κρήτης, ηθοποιός, κι εμψυχωτής, με μεταπτυχιακές σπουδές στις «Οπτικοακουστικές Τέχνες στην Ψηφιακή Εποχή», του Ιονίου Πανεπιστημίου.  Ως ηθοποιός εργάζεται από το 1995, δοκιμάζοντας διαφορετικά είδη θεάτρου. Επίσης έχει παρακολουθήσει σειρά σεμιναρίων σε Ελλάδα και εξωτερικό με θέμα κυρίως το σωματικό θέατρο, Commedia dell arte, τεχνικές σωματικού θεάτρου (Unmasking the Body), Θεατρικό Παιχνίδι (Le Jeux) και Κλόουν (Philippe Gaulier, Παρίσι 2002) κ.α. Με βάση τις παραπάνω τεχνικές έχει αναλάβει την εμψύχωση ομάδων διαφόρων ηλικιών στην Αθήνα και την Κρήτη καθώς και τη σκηνοθεσία παραστάσεων (ΔΗΠΕΘΕ Κρήτης – Πειραματική Σκηνή ΔΗΠΕΘΕ Κρήτης). Στον τομέα των οπτικοακουστικών εκτός από το εκπαιδευτικό του έργο, έχει υπηρετήσει με απόσπαση στην Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση του Υπουργείου Παιδείας (2010-16, υπεύθυνος τηλεοπτικού προγράμματος – οπερατέρ – μοντέρ), έχοντας συμμετοχή ως επιμορφωτής σε εκπαιδευτικά προγράμματα, φεστιβάλ κι ευρωπαϊκά προγράμματα, με θέμα τη δημιουργία ταινιών στα σχολεία. Είναι  μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση κι επιμορφωτής του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυου για το Θέατρο στην εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Print