Περιφερειακή Συνδιάσκεψη Πελοποννήσου 2007

Θέατρο, Σχολείο, Ζωή: ανιχνεύοντας σημεία επαφής, δημιουργώντας δεσμούς

Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με τo
Πανεπιστήμιο Πατρών/Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η, τα Αρσάκεια σχολεία Πατρών,
την Ένωση Φιλολόγων Πάτρας, την Πολυφωνική Χορωδία Πάτρας
και τον Σύλλογο Αποφοίτων Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστημίου Πατρών


 

Όλα τα εργαστήρια

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ

 

Σάββατο 24/2/2007
09.30  13.00

Σάββατο 24/2/2007
14.30 – 17.30

Κυριακή 25/2/2007
09.45  13.00

ΑΙΘΟΥΣΑ 1  Γιάννης Βλάχος

Αναστασία Κυριακοπύλου,
Βασιλική Μαντζουράτου,
Ολυμπία Μπαγούρη,
Δήμητρα Παναγιωτοπούλου,
Αφροδίτη Παρζακώνη

Τζωρτζίνα Κακουδάκη

ΑΙΘΟΥΣΑ 2

Δημήτρης Σιούντας

Γιώργος Μπινιάρης,
Νίκος Γκόβας

 

Γιώργος Μπινιάρης,
Νίκος Γκόβας

ΑΙΘΟΥΣΑ 3

Νάσια Χολέβα

Γιάννα Ροϊλού

Γιάννης Βλάχος

ΑΙΘΟΥΣΑ 4

Μάρω Γαλάνη

Γιούλη Δούβου,
Ζωή Λυμπεροπούλου

Μάρω Γαλάνη

ΑΙΘΟΥΣΑ 5

Νάντια Τσενέ

Νάσια Χολέβα

Νάντια Τσενέ

 


 

Τεχνικές αφήγησης στο θέατρο: ένα εργαστήριο για να φτιάξουμε ιστορίες και να πούμε ιστορίες

Τεχνικές αφήγησης στο θέατρο: ένα εργαστήριο για να φτιάξουμε ιστορίες και να πούμε ιστορίες

Πάτρα, 24/2/2007, Εργαστήριο, Γιάννα Ροϊλού

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/2/2007 2:30 μμ - 5:30 μμ Export event


Θέατρο στην Εκπαίδευση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Πάτρα 23, 24 & 25 Φεβρουαρίου 2007 

«Θέατρο, Σχολείο, Ζωή: ανιχνεύοντας σημεία επαφής, δημιουργώντας δεσμούς»

Γιάννα Ροϊλού, θεατρολόγος, συγγραφέας, Ε.Ε.Δι.Π. (Κλάδος Ι) Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστημίου Πατρών

"Τεχνικές αφήγησης στο θέατρο: ένα εργαστήριο για να φτιάξουμε ιστορίες και να πούμε ιστορίες"

(Εργαστήρια 8)

Όλοι διηγούμαστε ιστορίες. Κάποιοι μάλιστα φτιάχνουμε και καινούριες ιστορίες.  Πώς μπορούμε να διηγηθούμε ιστορίες στο θέατρο και μάλιστα  ιστορίες που δεν έχουν γραφτεί γι’ αυτό το είδος τέχνης, ιστορίες που ο τρόπος επικοινωνίας τους δεν είναι θεατρικός. Το εργαστήριο ερευνά τρόπους χρήσης μη θεατρικών κειμένων στο θέατρο και επικεντρώνεται σε τεχνικές θεατρικής αφήγησης, με άλλα λόγια πώς μπορεί να αξιοποιηθεί θεατρικά ο αφηγηματικός λόγος ενός πεζού κειμένου. Ακόμα και η πιο απλή μορφή αφήγησης μιας ιστορίας σε ένα μικρό ή μεγαλύτερο κοινό χρησιμοποιεί στοιχεία επικοινωνίας του θεάτρου. Από την άλλη μεριά η ένταξη ενός αφηγητή μέσα στη θεατρική πράξη προϋποθέτει την αναγωγή του σε θεατρικό πρόσωπο το οποίο διαδρά με τα υπόλοιπα πρόσωπα του έργου και εμπλέκεται στη δράση με συγκεκριμένο τρόπο.

Υλικό του εργαστηρίου:

Παιχνίδια επινόησης ιστοριών

- Παιχνίδια επινόησης ιστοριών και αφήγησής τους

- Τεχνικές αφήγησης

- Πρακτική εφαρμογή

Print

Number of views (489)/Σχόλια (0)