Περιφερειακή Συνδιάσκεψη Πελοποννήσου 2007

Θέατρο, Σχολείο, Ζωή: ανιχνεύοντας σημεία επαφής, δημιουργώντας δεσμούς

Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με τo
Πανεπιστήμιο Πατρών/Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η, τα Αρσάκεια σχολεία Πατρών,
την Ένωση Φιλολόγων Πάτρας, την Πολυφωνική Χορωδία Πάτρας
και τον Σύλλογο Αποφοίτων Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστημίου Πατρών


 

Όλα τα εργαστήρια

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ

 

Σάββατο 24/2/2007
09.30  13.00

Σάββατο 24/2/2007
14.30 – 17.30

Κυριακή 25/2/2007
09.45  13.00

ΑΙΘΟΥΣΑ 1  Γιάννης Βλάχος

Αναστασία Κυριακοπύλου,
Βασιλική Μαντζουράτου,
Ολυμπία Μπαγούρη,
Δήμητρα Παναγιωτοπούλου,
Αφροδίτη Παρζακώνη

Τζωρτζίνα Κακουδάκη

ΑΙΘΟΥΣΑ 2

Δημήτρης Σιούντας

Γιώργος Μπινιάρης,
Νίκος Γκόβας

 

Γιώργος Μπινιάρης,
Νίκος Γκόβας

ΑΙΘΟΥΣΑ 3

Νάσια Χολέβα

Γιάννα Ροϊλού

Γιάννης Βλάχος

ΑΙΘΟΥΣΑ 4

Μάρω Γαλάνη

Γιούλη Δούβου,
Ζωή Λυμπεροπούλου

Μάρω Γαλάνη

ΑΙΘΟΥΣΑ 5

Νάντια Τσενέ

Νάσια Χολέβα

Νάντια Τσενέ

 


 

"Φτιάχνοντας" θέατρο από το τίποτα: Πώς από ένα ερέθισμα μπορούμε να επινοήσουμε μια θεατρική παράσταση

"Φτιάχνοντας" θέατρο από το τίποτα: Πώς από ένα ερέθισμα μπορούμε να επινοήσουμε μια θεατρική παράσταση

Πάτρα, 24/2/2007, Εργαστήριο, Νάσια Χολέβα

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/2/2007 9:30 πμ - 5:30 μμ Export event


Θέατρο στην Εκπαίδευση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Πάτρα 23, 24 & 25 Φεβρουαρίου 2007 

«Θέατρο, Σχολείο, Ζωή: ανιχνεύοντας σημεία επαφής, δημιουργώντας δεσμούς»

Νάσια Χολέβα, εκπαιδευτικός δράματος, εμψυχώτρια

"Φτιάχνοντας" θέατρο από το τίποτα: Πώς από ένα ερέθισμα μπορούμε να επινοήσουμε μια θεατρική παράσταση

(Εργαστήρια 3 & 10)

Το εργαστήρι αυτό θα ασχοληθεί με τις βασικές αρχές του Επινοημένου Θεάτρου (devised theatre), μιας διαδικασίας θεατρικής δημιουργίας που δε βασίζεται σε προϋπάρχον θεατρικό κείμενο. Χρησιμοποιώντας κυρίως τεχνικές από το χώρο του Εκπαιδευτικού Θεάτρου θα εξερευνήσουμε τρόπους με τους οποίους μπορούμε να δημιουργήσουμε δραματικές ιστορίες, έχοντας ως αφετηρία ένα ερέθισμα συγκεκριμένο (compound stimulus/πακέτο εξερεύνησης) ή και εντελώς αφηρημένο (ένα χρώμα, ένα μουσικό θέμα κτλ). Θα αξιοποιήσουμε τα εκφραστικά μας μέσα, τις κρυμμένες δυνατότητες για αυτοσχεδιασμό, συνεργασία και επικοινωνία (λεκτική και μη). Το εργαστήρι απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, φοιτητές θεατρικών και παιδαγωγικών σχολών και καλλιτέχνες, που ενδιαφέρονται να εντάξουν το δράμα ως μέθοδο στη διδασκαλία του αντικειμένου τους και σε οποιονδήποτε εργάζεται με ομάδες (θεατρικές και όχι μόνο). Για την παρακολούθησή του χρειάζονται άνετα ρούχα, κέφι και διάθεση για συνεργασία. Δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία πάνω στο θέατρο ή το εκπαιδευτικό δράμα.