Αποτελέσματα αναζήτησης

Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Πάτρα, 28/3/2017, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Γιώργος Μπεκιάρης, Καλλιόπη Βούλγαρη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 28/3/2017 9:00 πμ - 1:30 μμ Export event

«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τους πρόσφυγες»

Σεμινάριο εκπαιδευτικών Σ4

“Σκληρό Καρύδι

Πάτρα, Τρίτη 28 Μαρτίου 2017, 9:00-13:30
Τόπος: 60ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών

Συμμετείχαν: 22

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα (Υ.Α.) στο πλαίσιο του προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ; Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα σε θέματα προσφύγων με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος», οργανώνουν το βιωματικό επιμορφωτικό εργαστήριο για εκπαιδευτικούς με τίτλο «Σκληρό Καρύδι» βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο της Ελένης Σβορώνου (εκδόσεις Καλειδοσκόπιο).
Το εργαστήριο πραγματοποιείται σε συνεργασία το Σχολικό Σύμβουλο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης 2ης Περιφέρειας Π.Ε. Αχαΐας Νικόλαο Μάνεση.
Το εργαστήριο γίνεται με βάση το νέο εγχειρίδιο της Υ.Α. με τίτλο «Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα των προσφύγων» (Εγκεκριμένο από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, αρ. 76/13-12-2014 Πράξη του Δ.Σ του ΙΕΠ)

Σκοπός του θεατροπαιδαγωγικού αυτού εργαστηρίου είναι η βιωματική επαφή και η εισαγωγή σε τρόπους ευαισθητοποίησης σε σχέση με το προσφυγικό ζήτημα με αφορμή το βιβλίο «Σκληρό Καρύδι». Παράλληλος στόχος είναι η εισαγωγή και η επιμόρφωση των συμμετεχόντων σε στοιχειώδεις θεατρικές τεχνικές παιδαγωγικού θεάτρου καθώς και σε αρχές ομαδικότητας, δημιουργικής γραφής, καλλιέργεια ενσυναίσθησης και ικανότητας να μπαίνουν στη θέση του άλλου, καλλιέργεια αλληλεγγύης και κλίματος συνεργασίας στην τάξη, πρόληψη καταστάσεων απόρριψης και εκφοβισμού μαθητών που διαφέρουν καθώς επίσης καλλιέργεια στάσης ενεργού πολίτη, ικανότητας κριτικής σκέψης και ένταξης των προβλημάτων όπως το προσφυγικό στην παγκόσμια και συστημική τους διάσταση.
Συμμετέχοντες: Το βιωματικό εργαστήριο μπορούν να το παρακολουθήσουν οι εκπαιδευτικοί των πολυθέσιων σχολείων της 2ης περιφέρειας Αχαΐας και ένας/μία εκπαιδευτικός των 2/θ σχολείων Απιδεώνα, Λιμνοχωρίου, Μετοχίου που διδάσκουν στη Γ΄ τάξη στο πλαίσιο της επιμόρφωσής τους.
Προσοχή: Το εργαστήριο είναι βιωματικό, περιλαμβάνει ασκήσεις, παιχνίδια, αυτοσχεδιασμούς, παιχνίδια ρόλων και άλλες δραστηριότητες, και χτίζεται βήμα-βήμα. Γι’ αυτό οι συμμετέχοντες είναι απαραίτητο: να φορούν άνετα ρούχα και παπούτσια για κινητικές ασκήσεις στο χώρο και να φέρουν μαζί τους … κέφι και όρεξη για πειραματισμούς!

Επιμορφωτές: Γιώργος Μπεκιάρης, Καλλιόπη Βούλγαρη, επιμορφωτές στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «κι αν ήσουν εσύ». 

Συνεργασία: Σχολικός Σύμβουλος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης 2ης Περιφέρειας Π.Ε. Αχαΐας, Νικόλαος Μάνεσης. 


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Προγράμματα
  • κι αν ήσουν εσύ;
Σ4/Σ20κλπ
  • Σ4
Έτος
  • 2017
Πόλεις
  • Πάτρα
Εμψυχωτές
  • Βούλγαρη Καλλιόπη
  • Μπεκιάρης Γιώργος
Συνεργαζόμενοι
  • Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ Αχαΐας
Print

Number of views (2120)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Νοέμβριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
27282930
31
1
2
TiM2-Theatre in Mathematics2

TiM2-Theatre in Mathematics2

Online, 2/11/2025 Greek trainers meeting
34
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 4/11/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
56
Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Αθήνα, 6/11/2025, Πάμε Θέατρο
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 7-9/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη
9
10
«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!»

«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!»

Διαδικτυακά, 10/11/2025 , Σεμινάριo για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1112
"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"

"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"

Ικαρία 12/11/2025, Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες, ΓΕΛ Αγίου Κηρύκου Ικαρίας
13
1415
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 15/11/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Ζώη, Ειρήνη Μαρνά
16
1718192021
22
23
24252627
«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

Διαδικτυακά, 27/11/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2829
30
123
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 3/12/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
4567

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά