Ημ/νίες Εκδήλωσης: 19/3/2024 9:30 πμ - 11:30 πμ Export event
ΗΜΕΡΑ ΔΡΑΣΗΣ 2024 7ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας Ημαθίας 19 /3/2024 Τίτλος: «Το χαρούμενο λιβάδι της Φυλλιώς, δοσμένο μ’ ένα ποίημα αλλιώς»
Σχολ. Έτος: 2023-2024
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μπιλιούρη Άννα
Tάξη: Γ΄ Δημοτικού (10 μαθητές)
Παρακολούθησαν : 70 μαθητές του σχολείου, οι εκ/κοί και οι γονείς της τάξης
Στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας και στο πλαισιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" πραγματοποιήθηκε Ημέρα Δράσης στις 19/3/2024 με αφορμή την Πάγκόσμια Ημέρα ενάντια στις φυλετικές διακρίσεις
Θέμα:Σεβασμός και αποδοχή του διαφορετικού.
Ερέθισμα και αφετηρία της εργασίας μας αποτέλεσε το βιβλίο «Το χαρούμενο λιβάδι» της Φυλλιώς Νικολούδη, που απόσπασμά του υπάρχει στο βιβλίο της Γλώσσας της Γ΄ τάξης. Η εργασία μας θα παρουσιαζόταν στο σχολείο με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού και των Φυλετικών Διακρίσεων στις 21 Μαρτίου.
Τα στάδια του projectμας ήταν τα εξής:
Έτσι, στις 14 Μαρτίου 2024 παρουσιάσαμε το videoμας στους γονείς της τάξης και στις 19 Μαρτίου 2024 σε όλους τους συμμαθητές/τριες του σχολείου καθώς και στους εκ/κούς. Ακολούθησε συζήτηση αναφορικά με την αποδοχή του διαφορετικού.
Το θετικό στο όλο εγχείρημα ήταν ότι τα παιδιά συνειδητοποίησαν μέσα από τη συζήτηση και την μεταξύ τους αλληλεπίδραση ότι το διαφορετικό δεν πρέπει να το φοβάμαι, ούτε να το αποφεύγω, ούτε να το υποτιμώ ή να το χλευάζω. Το διαφορετικό είναι και μοναδικό όπως μοναδικός είναι ο καθένας μας και κάνει την καθημερινότητά μας πιο όμορφη και πλούσια σε συναισθήματα και εμπειρίες.
Number of views (645)/Σχόλια (0)
Theatre Makes Politics (TMP)
«Τεχνικές αφήγησης μέσω της φωτογραφίας - Οπτικοακουστική παιδεία για όλους» - Τεχνικές βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων
Πατάμε γερά! – εισαγωγή στα δικαιώματα. Η στάση μας απέναντι στον ρατσισμό
Ναύπλιο 2-3 Νοεμβρίου 2024, Δράσεις για εφήβους/εφηβες
Ιωάννινα 2/11/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς Γιώργος Μπεκιάρης,
Ιωάννινα, 2/11/2024, βιωματικό παιχνίδι προσομοίωσης
Θεσσαλονίκη, 3/11/2024, διαδραστικό παιχνίδι προσομοίωσης
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»
Διαδικτυακά, 7/11/2024 , Σεμινάριo για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
Διαδικτυακά, 7/11/2024 (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Κιλκίς, Θράκη), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
Πάτρα 9/11/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Γιούλη Δούβου, Γιώργος Μπεκιάρης
Τρίπολη, 9/11/2024, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Γλυκερία Αράπη
Θεσσαλονίκη 9/11/2024, Πάμε Θέατρο
Πάτρα, 9&10/11/2024 θεατρική παράσταση
Καλαμάτα, 10/11/2024, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Γλυκερία Αράπη
«Μαθήματα Εφηβείας»
«Ειδήσεις... αλλιώς» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων
"Μαθαίνουμε για τους πρόσφυγες» -Συζητώντας για το φαινόμενο του αναγκαστικού εκτοπισμού και τους πρόσφυγες στη σχολική τάξη"
«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»
D.I.S.C. - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Πάτρα 21/11/2024, Σεμινάριο για φοιτητές/φοιτήτριες, Γιώργος Μπεκιάρης (α' μέρος)
Διαδικτυακά, 21/11/2024, Διάλεξη-συζήτηση Κώστας Μάγος
«Και ο Βυσσινόκηπός μας είναι θαυμάσιος!»
«Tα χέρια έχουν φωνή»
Αμφιλοχία, 24/11/2024, Σεμιναριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπεκιάρης
«Με λογισμό και μ’ όνειρο» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων
Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2024
«Πες το δυναμικά με εικόνες»
Κέρκυρα, 30/11/-1/12/2024, Δι-Ημερίδα, συζητήσεις, εργαστήρια
Λάρισα 30/11/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζώνιου, Νίκος Γκόβας
Θεσσαλονίκη 30/11/2024 σεμινάριο για εκπαιδευτικούς
Κέρκυρα, 30/11/2024, διαδραστικό παιχνίδι προσομοίωσης
Αθήνα 1/12/2024, Ημερίδα
Κέρκυρα, 1/12/2024,Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Κρίθαρη,
Αθήνα, 5/12/2024, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Στέλιος Βγαγκές, Χριστίνα Στουραΐτη
Διαδικτυακά, 5/12/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Ιωάννης Πούλιος
ΘΗΒΑ 7/12/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζώνιου, Νίκος Γκόβας
Ζάκυνθος 7/12/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς Γιώργος Μπεκιάρης,