Αποτελέσματα αναζήτησης

Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Πάτρα, 28/3/2017, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Γιώργος Μπεκιάρης, Καλλιόπη Βούλγαρη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 28/3/2017 9:00 πμ - 1:30 μμ Export event

«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τους πρόσφυγες»

Σεμινάριο εκπαιδευτικών Σ4

“Σκληρό Καρύδι

Πάτρα, Τρίτη 28 Μαρτίου 2017, 9:00-13:30
Τόπος: 60ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών

Συμμετείχαν: 22

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα (Υ.Α.) στο πλαίσιο του προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ; Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα σε θέματα προσφύγων με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος», οργανώνουν το βιωματικό επιμορφωτικό εργαστήριο για εκπαιδευτικούς με τίτλο «Σκληρό Καρύδι» βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο της Ελένης Σβορώνου (εκδόσεις Καλειδοσκόπιο).
Το εργαστήριο πραγματοποιείται σε συνεργασία το Σχολικό Σύμβουλο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης 2ης Περιφέρειας Π.Ε. Αχαΐας Νικόλαο Μάνεση.
Το εργαστήριο γίνεται με βάση το νέο εγχειρίδιο της Υ.Α. με τίτλο «Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα των προσφύγων» (Εγκεκριμένο από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, αρ. 76/13-12-2014 Πράξη του Δ.Σ του ΙΕΠ)

Σκοπός του θεατροπαιδαγωγικού αυτού εργαστηρίου είναι η βιωματική επαφή και η εισαγωγή σε τρόπους ευαισθητοποίησης σε σχέση με το προσφυγικό ζήτημα με αφορμή το βιβλίο «Σκληρό Καρύδι». Παράλληλος στόχος είναι η εισαγωγή και η επιμόρφωση των συμμετεχόντων σε στοιχειώδεις θεατρικές τεχνικές παιδαγωγικού θεάτρου καθώς και σε αρχές ομαδικότητας, δημιουργικής γραφής, καλλιέργεια ενσυναίσθησης και ικανότητας να μπαίνουν στη θέση του άλλου, καλλιέργεια αλληλεγγύης και κλίματος συνεργασίας στην τάξη, πρόληψη καταστάσεων απόρριψης και εκφοβισμού μαθητών που διαφέρουν καθώς επίσης καλλιέργεια στάσης ενεργού πολίτη, ικανότητας κριτικής σκέψης και ένταξης των προβλημάτων όπως το προσφυγικό στην παγκόσμια και συστημική τους διάσταση.
Συμμετέχοντες: Το βιωματικό εργαστήριο μπορούν να το παρακολουθήσουν οι εκπαιδευτικοί των πολυθέσιων σχολείων της 2ης περιφέρειας Αχαΐας και ένας/μία εκπαιδευτικός των 2/θ σχολείων Απιδεώνα, Λιμνοχωρίου, Μετοχίου που διδάσκουν στη Γ΄ τάξη στο πλαίσιο της επιμόρφωσής τους.
Προσοχή: Το εργαστήριο είναι βιωματικό, περιλαμβάνει ασκήσεις, παιχνίδια, αυτοσχεδιασμούς, παιχνίδια ρόλων και άλλες δραστηριότητες, και χτίζεται βήμα-βήμα. Γι’ αυτό οι συμμετέχοντες είναι απαραίτητο: να φορούν άνετα ρούχα και παπούτσια για κινητικές ασκήσεις στο χώρο και να φέρουν μαζί τους … κέφι και όρεξη για πειραματισμούς!

Επιμορφωτές: Γιώργος Μπεκιάρης, Καλλιόπη Βούλγαρη, επιμορφωτές στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «κι αν ήσουν εσύ». 

Συνεργασία: Σχολικός Σύμβουλος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης 2ης Περιφέρειας Π.Ε. Αχαΐας, Νικόλαος Μάνεσης. 


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Προγράμματα
  • κι αν ήσουν εσύ;
Σ4/Σ20κλπ
  • Σ4
Έτος
  • 2017
Πόλεις
  • Πάτρα
Εμψυχωτές
  • Βούλγαρη Καλλιόπη
  • Μπεκιάρης Γιώργος
Συνεργαζόμενοι
  • Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ Αχαΐας
Print

Number of views (1453)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά