Όλες οι δράσεις στην Αττική

Μέθοδος στην τρέλα

Μέθοδος στην τρέλα

Αθήνα, 25/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, John Wright

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 25/1/2003 11:30 πμ - 6:00 μμ Export event


3η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

24-25-26 Ιανουαρίου 2003, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Μέθοδος στην τρέλα

John Wright, σκηνοθέτης, Πανεπιστήμιο Middlesex, Μεγάλη Βρετανία

Σάββατο 11.30-18.00 
Αγγλικά με βοήθεια στη μετάφραση
Οι παραδοσιακές προσεγγίσεις στην εξάσκηση των ηθοποιών τείνουν στο να αποδίδουν μεγάλη έμφαση στις ερμηνευτικές ικανότητες ενός ηθοποιού. Αυτό το εργαστήρι θα διερευνήσει το θέμα εξετάζοντας τους τρόπους και τα μέσα με τα οποία γίνονται πράξη οι δημιουργικές παρορμήσεις πάνω στην σκηνή. Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στο να παίζεις και στο να αυτοσχεδιάζεις; Τι είναι ο αυθορμητισμός; Πώς μπορούμε να τον αναπτύξουμε μέσα από την άσκηση; Πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τον αυθορμητισμό κάνοντας θέατρο και εξερευνώντας ένα κείμενο; Σ΄ αυτό το εργαστήριο ο John Wright θα εξερευνήσει μια μεγάλη ποικιλία από παιχνίδια και τεχνικές, ώστε να ενημερώσει και να διευρύνει τις δημιουργικές δυνατότητες στη διδασκαλία του θεάτρου


 

Αττική - Ημερολόγιο δράσεων

«Μάιος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
282930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 30/4/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αττική Βοιωτία, Εύβοια)
1234
567
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 7/5/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αττική Βοιωτία, Εύβοια)
8910
«Θέατρο με όχημα το τραγούδι»

«Θέατρο με όχημα το τραγούδι»

Αθήνα, 10/05/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Άρης Μπινιάρης
11
1213
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Αττική

Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Αττική

Αθήνα 13/5/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Αττικής (Γυμνάσια-Λύκεια)
1415161718
19202122232425
2627282930311
2345678

Αναζήτηση