Όλες οι δράσεις στην Αττική

Με αφορμή τη μουσική ....Μια πρόταση για τη δημιουργία ενός σκηνικού δρώμενου

Με αφορμή τη μουσική ....Μια πρόταση για τη δημιουργία ενός σκηνικού δρώμενου

Αθήνα, 29/3/2008, Εργαστήριο, Ελένη Ζησοπούλου, Γεωργία Γκανά

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 29/3/2008 9:30 πμ - 12:00 μμ Export event


«Με αφορμή τη μουσική ....Μια πρόταση για τη δημιουργία ενός σκηνικού δρώμενου»

Ελένη Ζησοπούλου, νηπιαγωγός, εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού

Γεωργία Γκανά, μουσικός, μουσικοπαιδαγωγός, εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού

Σάββατο 29/3/2008, 09.30-12.00

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: ελληνικά

Το γνωστό μουσικό έργο για μπαλέτο Το πουλί της φωτιάς του Ιγκόρ Στραβίνσκι αποτελεί αφορμή και έμπνευση για δρώμενα μουσικά, κινητικά, εικαστικά και θεατρικά με απώτερο στόχο τη δημιουργία παράστασης. Η πρότασή μας αφορά τη δημιουργική διαδικασία που ακολουθούμε κατά την προετοιμασία και την οργάνωση σκηνικών δρώμενων με παιδιά σχολικής και προσχολικής ηλικίας. Περιλαμβάνει μεθοδολογικές τεχνικές που θα επιτρέψουν στον εκπαιδευτικό να λειτουργήσει εμψυχωτικά ως προς τη δημιουργία ομάδας, να επιμεληθεί την πορεία για την οργάνωση και την αποτελεσματική στήριξη των δρώμενων όσον αφορά την κίνηση, το λόγο, τη μουσική καθώς και τα εικαστικά της στοιχεία. Η συγκεκριμένη μεθοδολογία επιχειρεί να συμβάλει στην οργάνωση των επιμέρους στοιχείων και να διασφαλίσει τη δημιουργικότητα μέσα από την ενεργητική συμμετοχή των παιδιών σε όλα τα στάδια προετοιμασίας της παράστασης, λαμβάνοντας υπόψη τα πλεονεκτήματα αλλά και τις αντιξοότητες που παρουσιάζονται όταν δουλεύει κανείς σε σχολικό χώρο. Γιατί στο σχολείο δεν έχει αξία μόνο το αποτέλεσμα, είναι εξίσου σημαντική και η πορεία προς αυτό.
Στο εργαστήριο οι συμμετέχοντες, μέσα από παιχνίδια έκφρασης, θα βιώσουν έννοιες, λέξεις-κλειδιά, για να εμβαθύνουν στα νοήματα του έργου και τη σκηνική απόδοσή τους. Ακόμα, δραστηριότητες βασισμένες σε κώδικες και κανόνες κοινούς στις τέχνες θα εξυπηρετήσουν αποτελεσματικά τη λειτουργία της ομάδας και τη σωματική και συναισθηματική προετοιμασία, ώστε να εξυπηρετηθούν τόσο οι στόχοι του έργου όσο και η παρουσίασή του. Το εργαστήριο θα αναπτυχθεί σε τρία μέρη: Α. Θεωρητική εισαγωγή, όπου θα παρουσιαστούν οι βασικές αρχές και οι άξονες του προγράμματος. Β. Βιωματική προσέγγιση, όπου οι συμμετέχοντες, μέσα από δράσεις. θα γνωρίσουν τις προτεινόμενες έννοιες, τους κώδικες και τη λειτουργία τους στις τέχνες. Γ. Ομάδες εργασίας, όπου οι συμμετέχοντες θα δράσουν αλληλεπιδραστικά, θα οργανώσουν την παρουσίασή τους και θα κάνουν τις δικές τους προτάσεις.

Αττική - Ημερολόγιο δράσεων

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 28/11/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
29301
2345
"Εγώ – εσύ – εμείς… μαζί"

"Εγώ – εσύ – εμείς… μαζί"

Αθήνα, 5/12/2024, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Στέλιος Βγαγκές, Χριστίνα Στουραΐτη
678
910111213
«κι αν ήσουν εσύ;  - Πες το δυναμικά με εικόνες»

«κι αν ήσουν εσύ; - Πες το δυναμικά με εικόνες»

Αθήνα 13-14 /12/2024 , Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς. Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Ζώνιου
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
171819202122
23242526272829
303112345

Αναζήτηση