Όλες οι δράσεις στην Αττική

Πράξεις εν δράσει…. : Μια προσέγγιση  θεατρικής δημιουργίας στην τάξη

Πράξεις εν δράσει…. : Μια προσέγγιση θεατρικής δημιουργίας στην τάξη

Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Γιάννα Πιτούλη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 10/3/2007 9:30 πμ - 1:00 μμ Export event


Θέατρο στην Εκπαίδευση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΑΤΤΙΚΗΣ

Αθήνα 9, 10 & 11 Μαρτίου 2007

 

«Θεατρική τέχνη και εκπαίδευση: διάλογος με κοινές προθέσεις;»

 

 

Γιάννα Πιτούλη, δασκάλα εκπαιδευτικού δράματος, θεατροπαιδαγωγός

"Πράξεις εν δράσει...: Μια προσέγγιση  θεατρικής δημιουργίας στην τάξη"

 

Θα δοθεί στην ομάδα εργασίας ένα  πλάνο δημιουργίας θεατρικού αλληλεπιδραστικού project , προκειμένου να εφαρμοστεί από τη σύλληψη ως τη δημιουργία του. Συγκεκριμένα, θα  προσεγγίσουμε τα στάδια δημιουργίας του Θεατροπαιδαγωγικού Προγράμματος (Θ.Π.) «Ο λόξυγκας της πεταλούδας, η αρχή της βεβαιότητας και μια ιστορία που δεν μπορεί να συμβεί ποτέ» (πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Καλαμάτας, 2005-2006) με θέμα την ευαισθητοποίηση και τις προσωπικές ευθύνες απέναντι στη διαχείριση απορριμμάτων. Αφού δοθεί το πλάνο εργασίας, η ομάδα θα περάσει στο στάδιο δημιουργίας μέσω θεατρικών τεχνικών, προερχόμενων κυρίως από το θέατρο forum. Στόχος του εργαστηρίου είναι οι εκπαιδευτικοί να περάσουν και στο στάδιο της προέκτασης, που είναι ο σχεδιασμός και υλοποίηση με τους μαθητές τουςμ σε θεματικές ενότητες  της αρεσκείας τους, παρόμοιων project. Το εργαστήρι αποτελεί μια πρόταση εναλλακτικής δημιουργίας Θ.Π. μέσα στην τάξη από τον εκπαιδευτικό και τους μαθητές και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων. Η άνετη ένδυση και υπόδηση κρίνεται απαραίτητη.

 

Η Γιάννα Πιτούλη σπούδασε Παιδαγωγικά στην Αλεξανδρούπολη (1995). Στη συνέχεια ασχολείται με το θεατρικό παιχνίδι (1996-1997). Για ένα χρόνο (1998) διαμένει στο Εδιμβούργο όπου εργάζεται και αναζητεί σπουδές για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Το 2000 απέκτησε το ΜΑ in Applied Drama στο School of Drama του Πανεπιστήμιου του Exeter στη Μ. Βρετανία. Στη συνέχεια ασχολείται με την εφαρμογή της δραματικής τέχνης στα ελληνικά εκπαιδευτικά δεδομένα. Δουλεύει ως εμψυχώτρια θεατρικών εργαστηρίων με ομάδες εκπαιδευτικών, εστιάζοντας στη χρήση θεατρικών στοιχείων (βασισμένα και στο θέατρο forum) για τη δημιουργία μοντέλων εκπαιδευτικής παρέμβασης. Από το 2001 εργάζεται ως δασκάλα και η εκπαιδευτική της μεθοδολογία εμπλουτίζεται από στοιχεία του Εκπαιδευτικού Δράματος. Παράλληλα, υλοποιεί θεατρικά projectμε ομάδες παιδιών μέσα στο σχολικό χώρο που στηρίζονται στο θέατρο της επινόησης (διδασκαλία θεατρικής αγωγής σε ολοήμερα σχολεία, project Ευέλικτης Ζώνης, δημιουργία παραστάσεων κ.α.). Είναι μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

Αττική - Ημερολόγιο δράσεων

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 28/11/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
29301
2345
"Εγώ – εσύ – εμείς… μαζί"

"Εγώ – εσύ – εμείς… μαζί"

Αθήνα, 5/12/2024, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Στέλιος Βγαγκές, Χριστίνα Στουραΐτη
678
910111213
«κι αν ήσουν εσύ;  - Πες το δυναμικά με εικόνες»

«κι αν ήσουν εσύ; - Πες το δυναμικά με εικόνες»

Αθήνα 13-14 /12/2024 , Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς. Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Ζώνιου
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
171819202122
23242526272829
303112345

Αναζήτηση