Όλες οι δράσεις στην Αττική

Πράξεις εν δράσει…. : Μια προσέγγιση  θεατρικής δημιουργίας στην τάξη

Πράξεις εν δράσει…. : Μια προσέγγιση θεατρικής δημιουργίας στην τάξη

Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Γιάννα Πιτούλη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 10/3/2007 9:30 πμ - 1:00 μμ Export event


Θέατρο στην Εκπαίδευση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΑΤΤΙΚΗΣ

Αθήνα 9, 10 & 11 Μαρτίου 2007

 

«Θεατρική τέχνη και εκπαίδευση: διάλογος με κοινές προθέσεις;»

 

 

Γιάννα Πιτούλη, δασκάλα εκπαιδευτικού δράματος, θεατροπαιδαγωγός

"Πράξεις εν δράσει...: Μια προσέγγιση  θεατρικής δημιουργίας στην τάξη"

 

Θα δοθεί στην ομάδα εργασίας ένα  πλάνο δημιουργίας θεατρικού αλληλεπιδραστικού project , προκειμένου να εφαρμοστεί από τη σύλληψη ως τη δημιουργία του. Συγκεκριμένα, θα  προσεγγίσουμε τα στάδια δημιουργίας του Θεατροπαιδαγωγικού Προγράμματος (Θ.Π.) «Ο λόξυγκας της πεταλούδας, η αρχή της βεβαιότητας και μια ιστορία που δεν μπορεί να συμβεί ποτέ» (πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Καλαμάτας, 2005-2006) με θέμα την ευαισθητοποίηση και τις προσωπικές ευθύνες απέναντι στη διαχείριση απορριμμάτων. Αφού δοθεί το πλάνο εργασίας, η ομάδα θα περάσει στο στάδιο δημιουργίας μέσω θεατρικών τεχνικών, προερχόμενων κυρίως από το θέατρο forum. Στόχος του εργαστηρίου είναι οι εκπαιδευτικοί να περάσουν και στο στάδιο της προέκτασης, που είναι ο σχεδιασμός και υλοποίηση με τους μαθητές τουςμ σε θεματικές ενότητες  της αρεσκείας τους, παρόμοιων project. Το εργαστήρι αποτελεί μια πρόταση εναλλακτικής δημιουργίας Θ.Π. μέσα στην τάξη από τον εκπαιδευτικό και τους μαθητές και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων. Η άνετη ένδυση και υπόδηση κρίνεται απαραίτητη.

 

Η Γιάννα Πιτούλη σπούδασε Παιδαγωγικά στην Αλεξανδρούπολη (1995). Στη συνέχεια ασχολείται με το θεατρικό παιχνίδι (1996-1997). Για ένα χρόνο (1998) διαμένει στο Εδιμβούργο όπου εργάζεται και αναζητεί σπουδές για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Το 2000 απέκτησε το ΜΑ in Applied Drama στο School of Drama του Πανεπιστήμιου του Exeter στη Μ. Βρετανία. Στη συνέχεια ασχολείται με την εφαρμογή της δραματικής τέχνης στα ελληνικά εκπαιδευτικά δεδομένα. Δουλεύει ως εμψυχώτρια θεατρικών εργαστηρίων με ομάδες εκπαιδευτικών, εστιάζοντας στη χρήση θεατρικών στοιχείων (βασισμένα και στο θέατρο forum) για τη δημιουργία μοντέλων εκπαιδευτικής παρέμβασης. Από το 2001 εργάζεται ως δασκάλα και η εκπαιδευτική της μεθοδολογία εμπλουτίζεται από στοιχεία του Εκπαιδευτικού Δράματος. Παράλληλα, υλοποιεί θεατρικά projectμε ομάδες παιδιών μέσα στο σχολικό χώρο που στηρίζονται στο θέατρο της επινόησης (διδασκαλία θεατρικής αγωγής σε ολοήμερα σχολεία, project Ευέλικτης Ζώνης, δημιουργία παραστάσεων κ.α.). Είναι μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

Αττική - Ημερολόγιο δράσεων

«Φεβρουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
272829303112
34
56789
10
«ActFem - Παρουσίαση Προγράμματος»

«ActFem - Παρουσίαση Προγράμματος»

Αθήνα, 10/2/2025, πρώτη παρουσίαση προγράμματος
111213141516
171819202122
23
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Νέα Μάκρη 22-23/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
242526272812
34567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89

Αναζήτηση