Όλες οι δράσεις στην Βόρεια Ελλάδα

Η δραματοποίηση ως διδακτική πρακτική και μέθοδος εμψύχωσης των προγραμμάτων ΠΕ

Πορόια Σερρών, 18-20/11/2005, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης, Γιάννης Πουταχίδης

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 18/11/2005 6:00 μμ - 20/11/2005 2:30 μμ Export event


Η δραματοποίηση ως διδακτική πρακτική και μέθοδος εμψύχωσης των προγραμμάτων ΠΕ

     

Πορόια Σερρών, 18,19,20 Νοεμβρίου 2005

Γιώργος Μπινιάρης, Γιάννης Πουταχίδης

 

Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροΐων Σερρών σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση διοργανώνουν για τους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης Νομών εμβέλειας, επιμορφωτικό σεμινάριο 31 ωρών στις 18,19 και 20 Νοεμβρίου 2005 με θέμα «Η δραματοποίηση ως διδακτική πρακτική και μέθοδος εμψύχωσης των προγραμμάτων ΠΕ».

 

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στο ΚΠΕ Ποροΐων και το πρόγραμμα είναι :

 

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2005

18.00 – 19.00  Προσέλευση – εγγραφές

19.00 – 19.30  Χαιρετισμοί

19.30 – 20.00 Παρουσίαση του ΚΠΕ – Προγράμματα του ΚΠΕ, Τάτση Κωστούλα, Υπεύθυνη ΚΠΕ Ποροΐων

20.00 – 20.30  Εθνικό δίκτυο «Ήχος και Φύση», Κεχαγιόγλου Στράτος Αν. Υπ. και Πρόεδρος Συντονιστικής Επιτροπής του Δικτύου

 

Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2005

09.00 – 11.00    11.15 – 13.15 Εργαστήρια

Α' Ομάδα: «Θεατρικές τεχνικές προσέγγισης και παρουσίασης προγραμμάτων ΠΕ»

Β' Ομάδα: «Τα λογοτεχνικά και περιβαλλοντικά θέματα στην πολυπολιτισμική εκπ/ση χρησιμοποιώντας τις μεθόδους του δράματος, θέατρο των καταπιεσμένων»

14.30 – 16.30  Περιήγηση στη Λίμνη Κερκίνη – Παρατήρηση πουλιών

 

17.00 – 19.00   19.15 – 21.15 Εργαστήρια (συνέχεια)

 

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2005

09.00 – 11.00 11.15 – 13.15 Εργαστήρια  (συνέχεια)

13.15 – 14.15 Συζήτηση – αξιολόγηση

 

Βόρεια Ελλάδα - Ημερολόγιο δράσεων

«Φεβρουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2728
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 28/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Κιλκίς)
293031
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
345678
9
10111213141516
17181920212223
242526272812
3456789

Αναζήτηση