Όλες οι δράσεις στην Πελοπόννησο

Η μεταμόρφωση μέσα από το χορό, τις προσωπικές και τις συλλογικές αφηγήσεις

Η μεταμόρφωση μέσα από το χορό, τις προσωπικές και τις συλλογικές αφηγήσεις

Πάτρα, 23/3/2008, Master Workshop Συνδιάσκεψη 2008, Manoela Souza

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 23/3/2008 Export event


Διεθνής Συνδιάσκεψη 2008
Θέατρο και εκπαίδευση στο κέντρο της σκηνής

MASTER WORKSHOPS
Αθήνα, Πειραιάς, Πάτρα, Ηράκλειο Κρήτης

2. «Η μεταμόρφωση μέσα από το χορό, τις προσωπικές και τις συλλογικές αφηγήσεις»

Manoela Souza, εκπαιδευτικός θεάτρου, χορού, Βραζιλία

Πάτρα, Κυριακή 23 Μαρτίου 2008

Σε αυτές τις τρεις συναντήσεις θα παρουσιαστούν τεχνικές αφήγησης και μυθοπλασίας μέσω της κίνησης, με στόχο να αποκαλυφθεί η δύναμη και συμβολή του χορού στη δημιουργία προσωπικής ταυτότητας και διαπολιτισμικών κοινοτήτων. Θα χρησιμοποιηθούν στοιχεία από την capoeira, τη samba και αφροβραζιλιάνικους χορούς, στοιχεία που μπορούν να βρουν εφαρμογή τόσο στην τυπική και μη τυπική εκπαίδευση όσο και στις κοινότητες. Πώς μπορεί η αφήγηση μέσω της κίνησης να ενδυναμώσει την αυτοπεποίθηση των νέων και να τους διδάξει τις δεξιότητες της συμβίωσης και της επικοινωνίας σε διαπολιτισμικές κοινότητες; Πώς μπορεί η μνήμη του σώματος και η φαντασία μας να αποκαλυφθούν μέσω του χορού και να αποτελέσουν έναυσμα για μια παιδαγωγική αυτοπροσδιορισμού; Πώς οι «χοροί της αλληλεγγύης» και η «ομαδική χορογραφία» δίνουν τη δυνατότητα στα σχολεία και τις κοινότητες να περάσουν από την αφήγηση στη δημιουργία ιστοριών, με στόχο να εδραιώσουν ένα ανθρώπινο και βιώσιμο μέλλον; Τα παραπάνω ερωτήματα-κλειδιά οριοθετούν τους τρεις στόχους και τα βασικά σημεία του εργαστηρίου: Α) να δοθεί στους συμμετέχοντες η δυνατότητα να πειραματιστούν με τεχνικές αφήγησης μέσω του χορού Β) να καταδειχθεί η συμβολή των τεχνικών αυτών στη δημιουργία «συλλογικών γλυπτών» και παραστάσεων στο πλαίσιο της τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης καθώς και στο πλαίσιο της εκπαίδευσης των παιδαγωγών, των παιδαγωγών της τέχνης και των πολιτισμικών ακτιβιστών Γ) να τεθούν προς συζήτηση οι δυσκολίες που ανακύπτουν από την πρακτική εφαρμογή των παραπάνω τεχνικών από τους θεωρητικούς και τους ανθρώπους της πράξης και οι πιθανοί τρόποι αντιμετώπισής τους.

Πελοπόννησος - Ημερολόγιο δράσεων

«Νοέμβριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
27282930311
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Καλαμάτα, 1/11/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
2
3456789
10111213141516
1718192021
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Πάτρα 21-23/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπεκιάρης, Δημήτρης Κονετάς
22
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Πάτρα 21-23/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπεκιάρης, Δημήτρης Κονετάς
23
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Πάτρα 21-23/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπεκιάρης, Δημήτρης Κονετάς
242526272829
«Τα χέρια έχουν φωνή»

«Τα χέρια έχουν φωνή»

Τρίπολη 29/11/2025, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπεκιάρης
30
12
«Με λογισμό και μ’ όνειρο»

«Με λογισμό και μ’ όνειρο»

Πάτρα, 2/12/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Γιούλη Δούβου, Γιώργος Μπεκιάρης
34567

Αναζήτηση