Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Επιμορφωτικό Σεμινάριο "Πρόληψη ενάντια στις διακρίσεις. Διερευνώντας τα στερεότυπα των φύλλων" - "Εσύ όπως και Εγώ"

Επιμορφωτικό Σεμινάριο "Πρόληψη ενάντια στις διακρίσεις. Διερευνώντας τα στερεότυπα των φύλλων" - "Εσύ όπως και Εγώ"

Αθήνα, 15/2/2012, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, σχολική χρονιά 2011-2012

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 15/2/2012 4:00 μμ - 6:30 μμ Export event


"Εσύ όπως κι Εγώ: εξερευνώντας τη διαφορετικότητα μέσα από το θέατρο"

Το Πρόγραμμα εφαορμόζεται από το 2007 σε συνεργασία με τη Δ/νση Δευτεροβάθμιθας Εκπαίδευσης Ανατ. Αττικής - Πολιτιστικά Θέματα
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:
α) επιμόρφωση εκπαιδευτικών της Παιδαγωγικής Ομάδας, 
β) υποστήριξη με υλικό και θεατροπαιδαγωγούς κατά τη διάρκεια της υλοποίησης, 
γ) τακτικές συναντήσεις της Παιδαγωγικής Ομάδας, 
δ) συνάντηση όλων των μαθητών των σχολείων σε κοινό εργαστήριο-φεστιβάλ στο τέλος 
ε) αποτίμηση, προβολή αποτελεσμάτων και διάχυση υλικού

15 Φεβρουαρίου 2012 Σεμινάριο "Πρόληψη ενάντια στις διακρίσεις. Διερευνώντας τα στερεότυπα των φύλλων"

Βιωματικό σεμινάριο 

Ώρα 4.00 μμ - 6.30 μμ
Στο 3ο Γυμνάσιο & 2ο Λύκειο Γέρακα, Κέας & Σερίφου, Γέρακας 
(πίσω από το 1ο Αθλητικό Κέντρο Γέρακα)
Είσοδος ελεύθερη

Βιωματικό σεμινάριο στην Εκπαίδευση για την Πρόληψη των Διακρίσεων   (“Education for the Prevention of discrimination”), μέρος του προγράμματος Pestalozzi του Συμβουλίου της Ευρώπης.  Στο σεμινάριο θα προσεγγισθούν θέματα που σχετίζονται με τα στερεότυπα των φύλων.  Θα επιδιωχθεί να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες γνώσεις και δεξιότητες προκειμένου να  μπορούν να λειτουργήσουν για την αποτροπή των διακρίσεων στο σχολείο.

Εισηγητές:
Αγγελική Αρώνη
– Δρ. Κοινωνικής Ψυχολογίας, επιμορφώτρια ενηλίκων σε θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και Εκπαίδευσης για τα  Ανθρώπινα δικαιώματα.
Παύλος Κοσμίδης – Δρ. Επιστημών της Αγωγής, επιμορφωτής ενηλίκων σε θέματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και Αγωγής Υγείας

Προσοχή: Οι θέσεις είναι περιορισμένες  και προτεραιότητα έχουν οι εκπαιδευτικοί του προγράμματος «Εσύ όπως κι Εγώ». 

 

Print

Number of views (764)/Σχόλια (0)